Jump to content

Stjal spesiell bil


BR Racing V6

Recommended Posts

http://mobil.oa.no/nyheter/politirunden/article5798982.ece

 

 

HUNNDALEN: Politiet fikk mandag formiddag melding om et innbrudd i et verksted i Cellulosevegen i Hunndalen. En uregistrert, hvit Ford Cosworth er stjålet fra stedet. Bilen er ikke kjørbar, så den ble tauet eller fraktet vekk på annet vis.

 

Tyveriet skjedde i løpet av helga.

 

Politiet ønsker tips i saken. De kan kontaktes på telefon 02800.

Edited by BR Racing V6

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Faenskap lenge leve.

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

tror ikkje det er svingen sin??? trudde han hadde demontert den heilt eg... men er vel borti der Rs motor holder til også? siden det var på eit verksted så? men hadde vert greit å vite konkret kva bil det gjelder...

Edited by twin turbo

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke wurthbilen som er borte men en hvit sedan 4x4. Wurthbilen er plukket i deler å ligger tryggt i hyller. bilen som er borte er en org bil solgt ny i norge. så tips ønskes å kan gis meg på 95843211

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke wurthbilen som er borte men en hvit sedan 4x4. Wurthbilen er plukket i deler å ligger tryggt i hyller. bilen som er borte er en org bil solgt ny i norge. så tips ønskes å kan gis meg på 95843211

 

Hei. ok, men det er Du som har hatt innbrudd? Litt mere info så vi kan hjelpe til om det er ønskelig å finne igjen noe deler. regner med bilen blir slaktet fort og motor-og div blir vel fort lagt ut billig rundt om.

 

det som ble skrevet var.bilen var ikke kjørbar.den ble fraktet vekk. litt om metoder og lagt igjen spor kan fort hjelpe på litt.

 

Sporingsutstyr blir hvertfall et must for mine biler .

Edited by BR Racing V6

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Har egentlig aldri brydd meg om dessa bilene så har ikke noe peiling på hvem som eiger ditt og hvem som eiger datt! :mad2:

 

Så bare at begge bilene holdt til på Hunndalen? :glare:

 

Men da kan eg jo bare gi ¤#&%¤# i å prøve å hjelpe om det skulle vere noe andre ganger......

Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag

Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...