Jump to content

Kjøre Ferrari, Lamborghini o.s.v. på bane


Jonny N

Recommended Posts

Kunne vært moro å dratt en hel gjeng fra FCN på noe sånt =)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt på dette selv,har vært en opplevelse for seg selv!

Men skal man kjøre høyreratta,må man lære seg å kjøre på nytt nesten!

Finnes vel noe slik på ringen i tyskland vil jeg tro..

 

Høyre-ratta er litt vanesak i trafikk, merker faktisk fint lite til det når man kjører svin :lol:

 

Men sånn seriøst hadde det vært konge å dratt på en slik tur!

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

men er det ikke håløst å gire med venstre de første mila? kan ikke tenke meg at jeg klarer å gire kjapt og presist med venstre etter en god del mil?

 

Går overaskende fort å venne seg til giringa, men du aner ikke kor mange ganger jeg sto i kryss med vindusviskerne på full guffe i RX7`n min, i fullt sol-skinn :lol:

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Veit det finnes noe i både gøteborg og stockholm der man kan leie/prøvekjøre slike biler, men synes å huske at prisen var rimelig stiv.. Så kan nok lønne seg å dra til UK uansett...:) Å kjøre rhd er ingen problem, venner seg fort til det..

Link to comment
Share on other sites

Artig at det er flere enn meg som kunne tenkt å prøve noe slikt.

 

Når det gjelder ringen, finner jeg bare kjørekurs hvor man må ha med egen bil, eventuelt leie en fra et av de mange firmaene som tilbyr slikt der nede. Noen som vet noe annet?

Om man f.eks skal være med på Scuderia Hanseat (som sies å være av de beste kursene i Europa), så må man ut med enorme summer.

 

I Sverige har jeg bare funnet selskaper som tilbyr kjøretur på offentlig vei?

Dette finnes også i Norge, men tviler sterkt på at du får gjøre annet enn å stryke lett på gasspedalen...

 

Synst prisene på vrooom er ganske greie, så det blir vel en tur til England om jeg ikke finner noe annet.

Link to comment
Share on other sites

Går overaskende fort å venne seg til giringa, men du aner ikke kor mange ganger jeg sto i kryss med vindusviskerne på full guffe i RX7`n min, i fullt sol-skinn :lol:

Kjenner til den. Gudene veit hvor mange ganger jeg lurte på hva som hadde skjedd med girkassa i skylinen da jeg røska tak i buret mitt.

 

Vist du ender opp med englandstur så gjør det selv en tjeneste så du ikke river i stykker dørpanelet eller noe annet, kjør forsiktig de første milene og øk gradvis.

Edited by Hansien
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...