Jump to content

RøhneSelmer erfaringer Lillestrøm ?


Fiesta ST

Recommended Posts

Er på utkikk etter en 08 mod Focus st.vogn, har jeg grunn til å være skeptisk til RøhneSelmer Lillestrøm. Ser de får stryk (spesielt Ensjø avd) på Anbefalt.no

Fiesta ST

 

K&N 57i, MILLTEK SPORT, Unichip Q (fms), Eibach Pro, MAK --- Pioneer, , Planet audio, Dynamat

 

Fiesta ST 06´ 170

Focus 08´ 2.0 TDCI 136

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Nei, du har ikke det. Jeg er gjennomgående fornøyd med service, oppfølgning, priser etc etc på R&S Lillestrøm.

Selvfølgelig er jo selgerne veldig imøtekommende og flinke.! Var innom der før jeg kjøpte Focusen og fikk et pristilbud på bilen, som hadde konkurransedyktig pris :)

 

Altså, på den siden så ser du 8 personer av x antall tusen bilkjøpere som på død og liv må eksponere seg selv ved å klage. Men, hvem er de? Heter den ene personen Jekken? Aldri stol på en person som kaller seg for Jekken :)

Edited by Stian MH

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Jeg var der rett før jul og prøde en Tit. X lik den jeg kjøpte i Follo. Jeg gir de slakt på kundebehandling og kunnskap. Jeg har faktisk ikke vært borti noe værre. Til og med fruen syntes de 2 selgerene på bruktbilavdelingen i kjelleren der var heeeeelt håpløse

05 Mondeo 2.2 TDCI Titanium X

Link to comment
Share on other sites

Det er for dårlig.! Jeg var innom der jeg også, er en der jeg ser på som et forbanna surrehue, som er mer opptatt av å ta inn VAG produkter fra endt leasing enn å konsentrere seg om Ford. Jeg drar ikke på R&S - Ledende på Ford, for å kjøpe meg en Audi eller VW.

 

Men han som er bruktbilsjefen eller noe lignende, skalla fyr ihvertfall han var veldig flink. Var innom å titta etter bil til tanta mi, og sa hva jeg ønsket og i hvilken prisklasse og da tok vi en titt på alle bilene han hadde inne. Så jeg syns ihvertfall servicen fra han var veldig bra :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

angående delelageret røhneselmer lillestrøm har man en litt karftig type i 40 åra som yter utrolig god service og hyggelig å prate med vet jeg :) kundebehandlingen på bruktbilmarkedet vet jeg lite om

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

angående delelageret røhneselmer lillestrøm har man en litt karftig type i 40 åra som yter utrolig god service og hyggelig å prate med vet jeg :) kundebehandlingen på bruktbilmarkedet vet jeg lite om

 

Ja, han også hu nordlendingdama som jobber der - hu er helt rå! :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg har kjøpt flere biler her selv, og har også servicene i Lillestrøm.

 

Jeg har hatt kjøpt mange nye og brukte biler fra forskjellige forhandlere, men servicen fra Lillestrøm er upåklagelig og topper alt.

Uansett om du skal ha ny eller brukt bil, eller ha en service.. Du blir tatt vare på.

Kjenner i gjen den kraftige karen dere refererer til, han var tidligere sjef på verkstedet eller noe, er nå sjef i brukt bil avdelingen.

En svært hjelpsom og hyggelig kar, skallet og ser ut som han kan knuse biler med bare nevene, men du verden for en fin fyr :D

 

Ellers har må jeg si at dette er den desidert hyggeligste bilforretningen jeg har vert i. Vær klar over at det jobber mennesker der, så feil kan skje her som alle andre steder, men Røhne Selmer Lillestrøm rydder opp og er alltid imøtekommende..

 

Jeg gir mine varmeste anbefalinger. :D :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt flere biler her selv, og har også servicene i Lillestrøm.

 

Jeg har hatt kjøpt mange nye og brukte biler fra forskjellige forhandlere, men servicen fra Lillestrøm er upåklagelig og topper alt.

Uansett om du skal ha ny eller brukt bil, eller ha en service.. Du blir tatt vare på.

Kjenner i gjen den kraftige karen dere refererer til, han var tidligere sjef på verkstedet eller noe, er nå sjef i brukt bil avdelingen.

En svært hjelpsom og hyggelig kar, skallet og ser ut som han kan knuse biler med bare nevene, men du verden for en fin fyr :D

 

Ellers har må jeg si at dette er den desidert hyggeligste bilforretningen jeg har vert i. Vær klar over at det jobber mennesker der, så feil kan skje her som alle andre steder, men Røhne Selmer Lillestrøm rydder opp og er alltid imøtekommende..

 

Jeg gir mine varmeste anbefalinger. :D :D

 

Servicen der er det mange bilbutikker som burde lære seg :) tiltross for alt uhellet med skaden på bilen min, så var je der igjen i går for at modern måtte ha eu kontroll på bilen :) jeg Kommer ikke til å bruke noen annen forhandler på ettermarkedsbiten.. Et R&S stempel er et godt stempel etter min mening!

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Handla Fiestaen der for en måned siden, fikk beskjed om at den var strøken og at det ikke var noe å utsette i det hele tatt.

 

Så jeg reiste (fra Stavanger) til Lillestrøm, kom opp og skrev kontrakt, så ser jeg at bilen har 8-9 synlige parkeringsbulker, masse skraper, bilen var ikke engang klargjort, så jeg hadde egentlig lite lyst til å ta med bilen hjem.

 

Sendte mail til selger mandagen etter jeg kom hjem og sa hva jeg mente. Det var jo ikke så mye å gjøre nå, men en unnskyldning mener jeg hadde vært på sin plass, men når jeg ikke fikk svar på 2 uker, sendte jeg mail til bruktbilsjefen, ganske så irritert, da det begynte å dogge på høyre side av frontruten, og de sa at de hadde byttet pollenfilter (noe som ikke hadde blitt gjort) og sa fra hva jeg mente.

 

Han la seg flat og lot meg shine opp bilen for et visst beløp på deres regning. Og det satte jeg veldig pris på. Så hvis noen her skal handle bil der, gå gjennom bruktbilsjefen med en gang!

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Bruktbilsjefen mener jeg er han skalla fyren, og der virker det som om ting er på stell..! Jeg har jo selv pratet med daglig leder der nede, og han sier jo som alle andre sjefer at de ikke ønsker å levere ut et dårlig produkt. Men sånt skjer når det er mange kokker, derfor syntes jeg det er fint av dem at de velger å gjøre opp for seg å rette feilene uten mye problem.

 

Du skulle sagt ifra at du skulle kjøpe bilen før du hentet den, så skulle jeg dratt å tittet på den for deg :P Jeg har jo kundenr med utropstegn der håper jeg :D

 

Hvem var det du kjøpte bilen av, så vi vet at han ikke akkurat forholder seg seriøs?

 

 

Jeg var innom R&S Sandvika på fredagen, og der må jeg si at det er god service. Man kom inn i lokalet der og det tok ikke lang tid før det kom en selger å spurte "er det noe jeg kan hjelpe deg med".. Jeg skulle jo titte på Rangeren, og han selgeren jeg kjenner var ikke på plassen sin akkurat da, så jeg prata med en trønder.

 

Jeg skulle i utgangspunktet prøve Rangeren, men pga noe tekniske problemer iforhold til en transportsperre så lot det seg ikke gjøre, men jeg fikk se på bilen, og alt det der - mens den sto på løftebukken :P

Edited by Stian MH

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bruktbilsjefen mener jeg er han skalla fyren, og der virker det som om ting er på stell..! Jeg har jo selv pratet med daglig leder der nede, og han sier jo som alle andre sjefer at de ikke ønsker å levere ut et dårlig produkt. Men sånt skjer når det er mange kokker, derfor syntes jeg det er fint av dem at de velger å gjøre opp for seg å rette feilene uten mye problem.

 

Du skulle sagt ifra at du skulle kjøpe bilen før du hentet den, så skulle jeg dratt å tittet på den for deg :P Jeg har jo kundenr med utropstegn der håper jeg :D

 

Hvem var det du kjøpte bilen av, så vi vet at han ikke akkurat forholder seg seriøs?

 

 

 

Det er han skalla som er bruktbilsjef ja, det var han som ordnet opp i alt dette, virket som en ordentlig kar. Han jeg handlet av var vel en som heter Øyvind hvis jeg ikke husker feil?

Hehe ja jeg skulle spurt deg hadde jeg kommet på det, men var bestemt for å bare komme meg opp å hente den der og da :P

Alt er utbedret nå så har ingenting å klage på nå derimot, det var jo en haug med parkeringsbulker på den, fikk en lokal "bulkedoktor" her nede til å ta disse, og er umulig å se noen bulker nå, sendte regningen rett til Lillestrøm og det gikk fint :)

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Det er jo helt suverent da! Godt at det ordnet seg :) De skal ha for at de "gjør alt" for at kunden blir fornøyd.! De aller fleste der ihvertfall :)

 

Ja er en Øyvind der, han har jeg aldri hatt noe med å gjøre. Så er det en Christian, som er SYKELIG opptatt av å ha VAG på lager, (sånn som denne, hvis jeg ville hatt en Audi.. Hadde jeg da dratt på en autorisert Ford forhandler?)

 

Også er det en Christer der, har heller ikke hatt noe med han å gjøre :P Men Tom, som er sjefen, han skalla, han har jeg pratet en del med.! Utrolig trivelig kar.(Deler også min mening om at det ikke er en VAG butikk)

Edited by Stian MH

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Uærlige og uprofesjonelle selger.

Vi hadde vist til dem vår interesse i en bil hos dem, og de hadde avtalt en time med oss for å prøve en bil som de solgte dagen før vi skulle komme uten å varsle oss.

Ingen kontaktet oss for å avlyse avtalen, ingen varslet oss at bilen vi hadde avtalt i å prøve ble solgt, ingen kontaktet oss for å beklage for det eller for å forslå en annen lignende bil istedenfor.

Link to comment
Share on other sites

Uærlige og uprofesjonelle selger.

Vi hadde vist til dem vår interesse i en bil hos dem, og de hadde avtalt en time med oss for å prøve en bil som de solgte dagen før vi skulle komme uten å varsle oss.

Ingen kontaktet oss for å avlyse avtalen, ingen varslet oss at bilen vi hadde avtalt i å prøve ble solgt, ingen kontaktet oss for å beklage for det eller for å forslå en annen lignende bil istedenfor.

 

Så alle selgerne er uærlige og uprofesjonelle ?

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Nå er det jo bruktbil dere har sett på, og kan ikke svare på hvordan alle de er. Det er synd at bilen ble solgt "rett forran ansiktet på dere" da..

 

Men, på nybil er oppfølgningen, og det at de tar kontakt veldig god, ofte litt irriterende god :) hehe.

 

Åssen bil var du på jakt etter?

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Ja, og det er forbanna irriterende... Det blir som når kunder ringer meg og er fly forbanna, fordi en kollega av meg har sagt ditt og datt, og mener da at siden vi jobber sammen så har han/hun rett til å kjefte på meg.. Da hjelper det å bli streng og fortelle hvordan ting funker i realiteten, så blir kunden fornøyd og får hjelp :)

 

Og det blir som når jeg hadde skaden på min bil, jeg var ikke imponert eller fornøyd med jobben som ble gjort, men jeg dro ikke hele sjappa under samme kam. Jeg leverer bilen min hvert år, på samme sted for service og eventuelle rep.

 

Fordi jeg hadde en dårlig opplevelse på Skadeavdelingen, så betyr ikke det at delelager, verksted, nybil, bruktbil, administrasjon, etc etc er dårlige, uærlige eller uprofesjonelle.

 

Blir også litt av det samme som de som mener at et bilmerke er dårlig, fordi de har opplevd dårlig kundeservice hos EN forhandler.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kjøpte Mondeo for kort tid siden hos R&S i Sandvika og har ikke annet enn ros å gi dem. Strålende service både fra selger og verksted. Veldig få steder jeg kan si at man føler seg tatt vare på og fulgt opp, og her er R&S Sandvika glimrende. Den desidert verste opplevelsen min er fra Opel på Ensjø...den selgeren kunne gjerne tatt et smilekurs eller fire. :mad2: Men sånne minner betyr ingenting når man er stolt eier av Ford! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte Mondeo for kort tid siden hos R&S i Sandvika og har ikke annet enn ros å gi dem. Strålende service både fra selger og verksted. Veldig få steder jeg kan si at man føler seg tatt vare på og fulgt opp, og her er R&S Sandvika glimrende. Den desidert verste opplevelsen min er fra Opel på Ensjø...den selgeren kunne gjerne tatt et smilekurs eller fire. :mad2: Men sånne minner betyr ingenting når man er stolt eier av Ford! :)

 

Hyggelig å høre at du er fornøyd :) R&S i Sandvika er kjent for god service, en bekjent av meg har en Think, og den har vært en del på verksted, og alltid så har han lånebil til bilen er klar :)

 

Kjenner en av nybilselgerne der, også en veldig hyggelig type :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig å høre at du er fornøyd :) R&S i Sandvika er kjent for god service, en bekjent av meg har en Think, og den har vært en del på verksted, og alltid så har han lånebil til bilen er klar :)

 

Kjenner en av nybilselgerne der, også en veldig hyggelig type :)

 

Det er Knut og spesielt Ola som jeg har hatt kontakt med på R&S Sandvika og servicen der er meget bra :) Nå var det jo R&S Lillestrøm tråden handlet om da og opplevelsen min av dem er også meget positivt. Brodern kjøpte splitter ny Focus der og selv om verkstedet og selgerne ikke har alle kommunikasjonsrutiner oppdatert :blush: , så er det meget høyt nivå på service og kundebehandling. Konklusjonen er hvertfall at mitt inntrykk er meget positivt av både R&S Lillestrøm og Sandvika :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...