Jump to content

4 til 5 bolt


dohcboy

Recommended Posts

frua er litt kresen på felger ser d ut til. så d jeg lurer på er om noen her har bygd om fra 4 bolt til 5 bolt på mondeo mk2 ?

må jo selvfølgelig bygge om bremser osv for at dette skal passe. viss d latt seg gjøre da

 

Å så? Flott at du forteller dette til oss, men har det noe nytte for andre det her?

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

Å så? Flott at du forteller dette til oss, men har det noe nytte for andre det her?

 

Da må jeg spørre hva dette svaret ditt har med saken og gjøre i det hele tatt, og hvilken nytte har andre av svaret ditt??

Det ble spurt et enkelt spørsmål. Og da er det ønsket et fornuftig svar av noen som vet dette!

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

får kjøpt spaceradaptere,mener huske jeg fant ett sett på enten finn eller ebay som gikk fra 4x100 - 5x108 men det er langt fra reelt for deg etetrsom at du har 4x108 på mondeoen til frua, muligheten er der hvertfall med litt leting

Mvh Morten

 

2005 focus 2.0 sport combi MS design

1995 mondeo 2.0 4x4 SOLGT

3 stk 1996 mondeo delebiler HUGD

1993 corolla 1,3 SPIKER! KJØPES PÅ COOP OBS ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan sjekke opp spacere til deg jeg, om ønskelig.

Men disse spacer'ne bygger en del utover. De må jo tross alt dekke de boltene som allerede sitter der.

25mm er vell di "minste" skrud spacerne man får kjøpt.?

Men det er jo bare og kompansere med høyere ET..

5bolts felger får man jo i alle regnbues farver, og i dimensjoner, så det burde ikke være noe problem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...