Jump to content

88 2wd cosworth


hår ball

Recommended Posts

Grunnet kutt i penge slukene, så selges nå sedanene "muligens"..

Orginal 88 2wd bil, husker ikke eksakt hvilket år den kom til lande, men det var på tidlig 2000 en gang.

Rød av farge, orginalt crystal blå <_<

 

Teknisk meget bra, gikk eu kontroll kun med et bremsrør, og et hjul lager..

Meget bra for rust, en del feil i lakk, å noe bulker fins.

 

Godkjent med senk,samt 8x18 felger.

 

Kan selges uten motor/gir.

Eventuellt med standar t5, 6pad clutch, eton 7,5 sperre med org utveksling.

205 motor, overhaldt topp for 3-4 sessonger siden, JE stempler, irx450, 500 cooler,deka 3102 dyser,pukkelrygg ship,rustfrieksos,3bars map osv alt det andre "standar"

 

Ny type dash + skinn interiør.

 

Framfanger mangler å bli lakkert, samt side skjørt er ikke montert, men følger selvsagt med..

 

Hadde sett for meg rundt 100 for bilen i komplett nøkkel klar stand. men er åpen for bud/bytter til en viss grad.

 

bil å eier er i trøndelag, nåes på 93011820

 

DSC_1510.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pris på bil uten motor å gir?? :)

 

Har du flere bilder ??? :)

 

flere bilder finns HER

 

om det er noe spesifikt det ønskes bilde av, så fikser jeg det..

 

Har igrunn ikke peiling på hva den er værdt uten motor/gir..

Men et kajppt regnestygge tilsier jo at en motor koster 25 å en girkasse 10, altså 35..

Men om det er seriøs intresse, så kan nokk prisen som er oppgitt deles på 2?, så rundt 50 kanskje?

 

di TH2 hjula følger selvsagt ikke med.. men alt er til salgs om prisen er riktig.

Link to comment
Share on other sites

di TH2 hjula følger selvsagt ikke med.. men alt er til salgs om prisen er riktig.

 

Det er gjerne en fordel å opplyse om hvilke sko den da selges med, og evt om det er flere sett med.

Tenker siden du ikke skriver noe om hjul, men 100k for nøkkelklar, komplett, og legger ut et bilde...

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Det er gjerne en fordel å opplyse om hvilke sko den da selges med, og evt om det er flere sett med.

Tenker siden du ikke skriver noe om hjul, men 100k for nøkkelklar, komplett, og legger ut et bilde...

 

Ja, jo forsovitt..

Nei jeg har flere sett med felger som kun ha fulgt med..

 

Men det ser ut som at bilen allerede er solgt, depositium sku dukke opp iløpe av kort tid.

Edited by hår ball
Link to comment
Share on other sites

Den kommer til å gå rundt i Vik denne nå. :P

 

Vik i sogn?

omså kjenner ikke til Fjellheim slekta der? :D

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde en 88mod orginal Cosworth som faktisk var rød, den var rød absolutt over alt så jeg har mistanke til at den kom rød som orginal, men jeg har liksom ikke sett noen flere røde orginale cossie. Noen som vet om dem lagde en rød eller flere?

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde en 88mod orginal Cosworth som faktisk var rød, den var rød absolutt over alt så jeg har mistanke til at den kom rød som orginal, men jeg har liksom ikke sett noen flere røde orginale cossie. Noen som vet om dem lagde en rød eller flere?

 

di ble levert orginal fra ford som rød, meeen det var svæææært få..

husker ikke eksakt antall, men det var ikke mange..

 

min er som sagt, en crystal blå bil i utgangspunkte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde en 88mod orginal Cosworth som faktisk var rød, den var rød absolutt over alt så jeg har mistanke til at den kom rød som orginal, men jeg har liksom ikke sett noen flere røde orginale cossie. Noen som vet om dem lagde en rød eller flere?

 

Mener å huske at jeg leste et sted på PassionFord i en tråd om forskjellige farger, at det er av laget 7stk 2wd cosworth og 14stk 4wd cosworth i denne rødfargen :)

1990 Sierra RS Cosworth 4x4

1990 Sierra 2.0 Doch 4x4

2004 Passat tdi 4-motion

Link to comment
Share on other sites

Er vell ikke Hagen, som handlet igjen?

 

hehe nei er har nok ikkje det... han har vel ein liten på veg og har drevet noe med e30 bmw turbosak... men blir ikkje sjokka om han kjøper cossy igjen.. kan tenke meg att det er rswadel somhar handla?

Edited by twin turbo

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde en 88mod orginal Cosworth som faktisk var rød, den var rød absolutt over alt så jeg har mistanke til at den kom rød som orginal, men jeg har liksom ikke sett noen flere røde orginale cossie. Noen som vet om dem lagde en rød eller flere?

 

Den orginale 88 modellen som du en gang hadde som var rød begynte vel ikke med ett regnummer på PX 39... :mellow:

Link to comment
Share on other sites

hehe nei er har nok ikkje det... han har vel ein liten på veg og har drevet noe med e30 bmw turbosak... men blir ikkje sjokka om han kjøper cossy igjen.. kan tenke meg att det er rswadel somhar handla?

Stemmer bra det Sigmund, jeg som har handla ja. Bmw'en til Hagen er tilsalgs nå har jeg fått med meg, får ha et lite håp om at det blir Cosworth på han igjen. :)

- 1988 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Mener å huske at jeg leste et sted på PassionFord i en tråd om forskjellige farger, at det er av laget 7stk 2wd cosworth og 14stk 4wd cosworth i denne rødfargen :)

 

Så den røde min var en sjelden vare, bare så synd den ble så knust som en cossie kan bli, det var faktisk ikke noe som var brukbar, alle hjulene var dratt av, taket klemt sammen, motor, eksos understell var revet av. Det så ut som ett katastrofe område mitt i Moss sentrum. :)

 

Den orginale 88 modellen som du en gang hadde som var rød begynte vel ikke med ett regnummer på PX 39... :mellow:

 

Nei, det var vel en BC regga. Dette er var på tidlig nittitall.

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

Stemmer bra det Sigmund, jeg som har handla ja. Bmw'en til Hagen er tilsalgs nå har jeg fått med meg, får ha et lite håp om at det blir Cosworth på han igjen. :)

 

 

gratulerer med ein av dei bedre bila som er ute. blir det deler fra 5dørs, eller blir det noko anna?

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...