Jump to content

Noen som har en Sierra til disposisjon?


RS|Stian

Recommended Posts

Fikk nettopp telefon fra en i Se og Hør som lurte på om jeg visste om en Sierra de kunne låne til disposisjon en dag ifbm. en gla'historie-reportasje.

Kort fortalt er historien slik; en mann i 30-åra fra Kongsberg hadde en drøm når han fikk lappen som 18-åring, og det var at han skulle ta med sin 90 år gamle bestemor på tur i en Sierra til et område nære Gaustatoppen.

 

Nå ønsker Se og Hør og gjøre en reportasje ut av det og søker derfor en hel og fin Sierra til disposisjon en dag. Hadde ingenting å si om det var sedan, kombi, 3/5-dørs, farge osv. bare den så grei ut. De betaler selvsagt eier for lån av bilen, summen han sa til meg var 3-5000kr. men dette avhenger nok av hvor lenge de låner bilen.

 

Har du en fin Sierra til disposisjon og ønsker noen lett-tjente penger? Send meg en PM for videre informasjon.

Link to comment
Share on other sites

Den bør vel sikkert være rimelig standard den vel? Ble det sakt noe om det eller? Det er vinter.. En rimelig std cosworth 4x4 måtte jo vært fint å vise frem nå.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Hadde den sett ut så xD hehe

Samme her. Ikkeno problem å låne bort dohc 4x4'n min, men den er ikke akkurat noe å vise frem i offenlige medier synes jeg...

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Hvis man hadde fått Se & hør til å også betale en ordentlig rens av bilen da ? :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...