Jump to content

Eksos for langt oppe, eller mellomaksling for langt nede?


drev91

Recommended Posts

Sliter med att eksosen tar oppi mellomakslinga, akkurat i skøyten bak katalysatoren og før lydemperen.. Er med engang jeg strammer til skruene mellom der for å få det helt sammen.. 

 

Noen andre som har vært borti det samme? Kan mellomakslinga være for lav? 

 

Er en sedan doch med nå ett nytt simons eksos.. Men var like ille med org eksos så..

Link to comment
Share on other sites

Har noe vibrasjoner fra rundt diff området under pådrag... Så kan vel ikke være umulig den lever ett hardt liv! 

Men hvordan skal jeg få den lengre opp om den er for langt nede? skal legge ut bilde av hvordan det har blitt og er nuh om litt

Link to comment
Share on other sites

IMG_00161_zps6584982d.jpg

IMG_00151_zps7a16b99b.jpg

 

Ser vel sånn ca hvor den har tatt borti.. Fjerner problemet om jeg drar eksosen bort og fester den med patentbånd, men jeg lurer fortsatt på hva som gjør att den tar oppi, da jeg ikke ser noe opplagt grunn for det!

Edited by drev91
Link to comment
Share on other sites

Enn girkassefeste? Mellomaksel vil komme for langt ned ved deffekt girkasseoppheng.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Hehe, det er godt gjort :P

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Og hvordan taklet hardykoblinga det?

Girkassefestet har også en lei tendens til å råtne, så om du eller andre har samme problem, så kan det være verdt en sjekk.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...