Jump to content

S-Max 2008 Titanium. (Bluetooth?)


KjetilS-max

Recommended Posts

Heisann.

Har kjøpt en S-Max 2008 model som jeg sliter veldig med å få Bluetooth til å fungere.

Kan modulen være gåen? 
For jeg finner ikke bluetooth menyen på spilleren engang..  ettersom jeg har forstått er det gen 2 spiller som er i bilen.

Forslag til hva jeg kan prøve?  

 

Kjetil

Link to comment
Share on other sites

De der kommer både med kun tale Bluetooth og kombinert tale og musikk avspilling via Bluetooth.

Jeg har samme spiller i min 08 focus med Bluetooth men kun tale funksjon via tlf mens på kompisen min sin 08 kuga med samme type spiller kan spille av sanger også via Bluetooth.

På enkelte av disse er det mulighet for avspilling med aux kabel, den er i hanskerommet på min focus, så mulig du har det og, eller så kan det monteres, du får settet hos Ford

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

De der kommer både med kun tale Bluetooth og kombinert tale og musikk avspilling via Bluetooth.

Jeg har samme spiller i min 08 focus med Bluetooth men kun tale funksjon via tlf mens på kompisen min sin 08 kuga med samme type spiller kan spille av sanger også via Bluetooth.

På enkelte av disse er det mulighet for avspilling med aux kabel, den er i hanskerommet på min focus, så mulig du har det og, eller så kan det monteres, du får settet hos Ford

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Knall.  jeg har aux utgang i hanskerommet( rar plass å plassere den da )

Men er det mulig å kjøpe et sett for bluetooth ( en såkalt bluetooth modul ) for å kunne spille av musikk via bluetooth?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...