KjetilS-max Posted October 5, 2016 Posted October 5, 2016 Heisann.Har kjøpt en S-Max 2008 model som jeg sliter veldig med å få Bluetooth til å fungere.Kan modulen være gåen? For jeg finner ikke bluetooth menyen på spilleren engang.. ettersom jeg har forstått er det gen 2 spiller som er i bilen.Forslag til hva jeg kan prøve? Kjetil
KjetilS-max Posted October 5, 2016 Author Posted October 5, 2016 (edited) Helt lik denne. Kommer Audio Muted som feilmld Er vel gen 2 sony spiller ettersom jeg har forstått? Edited October 5, 2016 by KjetilS-max
Mondeo Power Posted October 5, 2016 Posted October 5, 2016 Sikker på at du har Bluetooth? Har du voice knapp på blinklysbryteren? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
KjetilS-max Posted October 5, 2016 Author Posted October 5, 2016 Det har jeg ikke. Så da er det sikkert ikke da?
Complexity Posted October 5, 2016 Posted October 5, 2016 Bare musikk eller skal du ha tale også? Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt Tesla Model 3 AWD LR 2019
bidtnes Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 De der kommer både med kun tale Bluetooth og kombinert tale og musikk avspilling via Bluetooth. Jeg har samme spiller i min 08 focus med Bluetooth men kun tale funksjon via tlf mens på kompisen min sin 08 kuga med samme type spiller kan spille av sanger også via Bluetooth.På enkelte av disse er det mulighet for avspilling med aux kabel, den er i hanskerommet på min focus, så mulig du har det og, eller så kan det monteres, du får settet hos Ford Sent from my iPhone using Tapatalk
KjetilS-max Posted October 10, 2016 Author Posted October 10, 2016 De der kommer både med kun tale Bluetooth og kombinert tale og musikk avspilling via Bluetooth.Jeg har samme spiller i min 08 focus med Bluetooth men kun tale funksjon via tlf mens på kompisen min sin 08 kuga med samme type spiller kan spille av sanger også via Bluetooth.På enkelte av disse er det mulighet for avspilling med aux kabel, den er i hanskerommet på min focus, så mulig du har det og, eller så kan det monteres, du får settet hos Ford Sent from my iPhone using Tapatalk Knall. jeg har aux utgang i hanskerommet( rar plass å plassere den da )Men er det mulig å kjøpe et sett for bluetooth ( en såkalt bluetooth modul ) for å kunne spille av musikk via bluetooth?
audun-eg Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 http://www.ebay.com/itm/Ford-bluetooth-module-8m5t-19g488-AP-/131955010700?hash=item1eb921ac8c:g:PZ4AAOSwNRdX7YJu
Recommended Posts