Jump to content

Travers og bærearmer - 2'er feil på EU kontroll

Recommended Posts

Posted
4 hours ago, xr4ti said:

Skjøten er ikke ved slangen, slangen på bildet er en del av det bakre røret. Skjøten er i starten av slangen. Er trangt der men det går å komme til men lurt å ta på litt wd40 eller lignende på flensene for om du vrir av røret før skjøten så er det en kjempejobb å få fikset det. Er også et låseklips som ofte ruster i stykker men det standard og finnes å kjøpe løst hos Biltema, THansen etc. Pass på å fylle på bremsevæske så ikke systemet går tomt.

Åja, kjempebra, takk skal du ha for den informasjonen. Da vet jeg at slangen er en del av det bakre røret. Jeg klarte ikke se det selv da det var så trangt inni der.

Jeg fikk til en flens der jeg kappet midt på det bakre røret, nå gjenstår det å se om det blir tett. 

Hvis ikke kjøper jeg nok den du linket til, prisen var jo grei.

• Like 1
Posted

Tror nok du har problem å få flenseverktøyet til å henge fast på røret, når du presser kon, så skyver du hele røret i verktøyet. Ferdig rør er jo et enkelt alternativ visst du kommer til å få skiftet det

Posted (edited)
2 hours ago, grcossie said:

Tror nok du har problem å få flenseverktøyet til å henge fast på røret, når du presser kon, så skyver du hele røret i verktøyet. Ferdig rør er jo et enkelt alternativ visst du kommer til å få skiftet det

Ja Det var nok det som skjedde Og det ble nok ekstra glatt med all bremsevæsken på røret

Edited by kje