Jump to content

Tungstartet motor etter skifte av multirem- sett? 2,0 tdci 2009


Balltus12

Recommended Posts

Hei. Jeg måtte på verksted i går. Multiremma falt nesten av på grunn av en utslitt strammer. Da ble denne skiftet og to løpehjul og multirem.

Jeg fikk beskjed av verkstedet i dag at bilen var klar for henting i morgen. Tok en telefon for sikkerhet skyld. Da klarer de å si at bilen var meget tongstartet?????

og de hadde helt på noe i diselen????  Min bil har alltid startet på sekundet . Så da lurer jeg veldig på hva di har drevet med. Er det noen som har vært borti dette før og fått tungstartet bil etter å ha byttet dette settet for multiremmen? og hvordan oppstår dette? Jeg skal hente bilen i morgen og gruer meg ja.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg hentet bilen. Alt i orden. Den er ikke tungstartet og det har den aldri vært. Hvorfor verksmester sa det til meg over tlf husket han ikke. Men de hadde tilsatt dieselen rens av et slag. Dette er bare tull sa jeg. Han la seg flat. betalte ikke for dette. Remma hadde begynt å flise seg opp et sted. Kunne sikkert ha kjørt lenge med den Grcossie, men når du ser stramme mekanismen jobber som f og remma spretter voldsomt måtte jeg bare bytte den. (det var et sett og to hjul)

Nå er det ikke antydning til hopping så nå er den som ny. Heldigvis. 

(Har et problem til som jeg har hatt med bilen som irriterer meg mye men starter en ny tråd i morgen)

hilsen Balltus 12

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

17 timer siden, skrev Balltus12:

(Har et problem til som jeg har hatt med bilen som irriterer meg mye men starter en ny tråd i morgen)

Bra, du holder liv i forumet med den bilen din  😄

Men godt det løste seg og det ikke var noe galt.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...