Jump to content

Ford-treffet 7. August...


Recommended Posts

Guest linnca

yepp! er ikke annen mulighet nå, du må jo på treffet! alle må jo det... :D

 

men jeg har framhjulstrekker :rolleyes: , så vet ik om det blir så mye brekking! hi hi...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

... Skrytt...? har jeg vel ikke..  :P

Ikke rart ingen har sett den, ingen som kommer og besøker meg! Hehe... Off.... Nærmer seg med stormskritt her nå... Må få fart på skruinga.  :blink:

Ikke skryti...?Neivel... :rolleyes: He he... Jeg venter i alle fall å se den bilen på gullstol!! Blir du ferdig da? :unsure:

Vel... håper det da.. Ikke alt som har gått etter planene i sommer. Men jeg skal stå på ihvertfall. :rolleyes:

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Guest ehrnst
Det er vel nok av parkeringsplasser inne på området?

jau, hvertfall hvis gokart banen blir brukt. gjør den det?

Link to comment
Share on other sites

Guest linnca

det er ganske stort på rudskogen liksom, så vi fyller vel ikke opp alle parkeringsplassene der... og jeg regner da med at vi får plass inne v banen.....?! hehe... gjør vi ikke...?? :blink: derfor vi betaler 50kr. (sånn jeg har forstått det..

Link to comment
Share on other sites

Hei,

 

tror du (wingdude) er den rette å spørre det jeg skal spørre om ... ehh lissom

Må man være medlem i Ford motorsportklubb for å komme inn på treffet (tenker da på utstilling siden jeg ikke tør å ta bilen på banen med bare 2000 km igjen på reg-reima), hva er entre prisen?

Fint med kjapt svar fra en eller annen siden jeg er en av de som bare har internett på jobben :(

 

Er vel forresten ikke noe stor sjanse for kø ála gatebil i morra vel? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Utstillinga er inkl i prise du betaler ved porten...hva slik i fjor iallefall!

 

Man trenger ikke være medlem i FMCN får å stille ut bilen, fordi FMCN ikke har noe med arrangeringa av dette treffet...

 

Å nei, er nok ikke fare for slik kø på dette treffe som på gatebil, hender seg vel at det kommer et par biler i følge, å da blir det jo et par minutter venting...Men ikke timeshvis med kø!! hehe

Link to comment
Share on other sites

Utstillinga er inkl i prise du betaler ved porten...hva slik i fjor iallefall!

 

Man trenger ikke være medlem i FMCN får å stille ut bilen, fordi FMCN ikke har noe med arrangeringa av dette treffet...

 

Å nei, er nok ikke fare for slik kø på dette treffe som på gatebil, hender seg vel at det kommer et par biler i følge, å da blir det jo et par minutter venting...Men ikke timeshvis med kø!! hehe

hææææ??? ikke FMCN som arangerer.... hvem er det da :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Er ikke helt sikker på hvem som har med det å gjøre, Men de har iallefall ring oss i FMCN og lurt på om vi i klubben dukka opp...hehe

 

Om noen år er kanskje vi med som arrangører på dette treffet... B) hehe

Link to comment
Share on other sites

ikke så negativt nå gutter!! hehe... vi håper på sol, ikke noe som er deiligere enn å gå lettkledd rundt å se på nydelige biler!!!  :P  :P

 

men hvis det blir regn, så slepper jeg ihvertfall ikke gullet mitt ut på banen, har skikkelig dårlige framdekk. Hyler i gummien bare jeg kjører... :lol:

Så dekkene dine og de var jo reine sliksa.

 

Det var et bra treff. Koste meg i slakter svingen. Blir nok enda bedre neste gang. B)

--COSWORTH MOTORSPORT--

Link to comment
Share on other sites

tokk 100 bilder jeg :)

 

Kommer opp i morgen, bare legge dem på en annen side først :)

 

Var mye bra der oppe

 

Likte spes morten sin. hehe

artig Hvis sierra GL

Ser helt j... ut, men med over 500 under pansere så. blir det bra.

 

Ble noen bilder av Is til LEO også :)

Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jaja
Sierra med scorpio cosworth motor 90 mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Har vel ca 100 bilder som jeg skal sortere å styre litt med, så legger jeg dem ut på galeriet til klubben, sammen med de andre bildene jeg har tatt i sommer!!

 

håper at alt sammen er oppe iløpet av kort tid, men må laste opp bilder via modem, så det tar litt tid!!

 

det er iallefall innen rekkevidde!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...