Jump to content

Ford-treffet 7. August...


Recommended Posts

Må man melde seg på for kjøringa forresten?? Eller er det bare ta meg hjelmen og komme?

 

Må man ha egen hjelm, eller kan det leies.

Og seff, kommer jeg i sierran, ehehhe. tror jeg må ut å kjøre en tur nå, wrom...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kommer! Litt sugen på å få brukt pusen litt.... Men skulle gjerne hatt noen andre hjul på banen!!

Det er derfor vi beholler orginal felgene med dekk på når man kjøper nye alu felger!

Type leke dekk :D

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Kommer! Litt sugen på å få brukt pusen litt.... Men skulle gjerne hatt noen andre hjul på banen!!

Hvorfor det..? Skal du brenne dekk med dine 110 hester..? ;) Uff, nei nå var jeg slem.

Hvor blir det pølsefest da? På en nærliggende campingplass, eller..?

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Kommer! Litt sugen på å få brukt pusen litt.... Men skulle gjerne hatt noen andre hjul på banen!!

Hvorfor det..? Skal du brenne dekk med dine 110 hester..? ;) Uff, nei nå var jeg slem.

Hvor blir det pølsefest da? På en nærliggende campingplass, eller..?

Dere kan vel bare avtale et tidspunkt på go-cart banen eller.no? ;) Skulle ønske jeg var der, men ferie frista mer ....

Tusen takk

Link to comment
Share on other sites

Guest pisko

Har klubben noen planer for treffet eller? Hvordan er det med overnatting?

Blir det telt, øl og pølser eller er det best å ta inn på no hotel?

Link to comment
Share on other sites

Guest ossen

Tror jammen jeg kommer og. Passet bra med nedkjøring til skolen.

Kanskje jeg tør våge meg ut på banen.. Sikker på at de leier ut hjelm?

Link to comment
Share on other sites

Guest 2qute
Kommer! Litt sugen på å få brukt pusen litt.... Men skulle gjerne hatt noen andre hjul på banen!!

Hvorfor det..? Skal du brenne dekk med dine 110 hester..? ;) Uff, nei nå var jeg slem.

Hvor blir det pølsefest da? På en nærliggende campingplass, eller..?

Kremt... Da vil jeg bare si at mine 110hk kan brukes og er i toppform! Du har jo skryti av den kjerra di i eninga!! Er det noen som har sett den a....? :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Troya

Ser ut som om det blir ford treff på meg i år og... har endlig begynt se enden på skruing.. men kommer med 3 alu felger og 1 reserve hjul :( ... kjett.. går å sikler på nye alu felger, men har litt lite penger..

Link to comment
Share on other sites

Guest Techpoint

Kunne tenkt meg en tur oppover å kikka litt, samt demonstrert litt bilstereo for interesserte..

 

Om jeg får tid vel og merke..

 

Jeg kommer garantert ikke i mondeoen, siden det sikkert er en måned igjen med bilstereobygging, muligens jeg tar turen i min Sierra, evt en "opel omega" fy fy fy...

 

 

Men er vel muligens mest bilinteresserte folk der oppe, og ikke så mye bilstereo, så jeg får jo tenke på saken :)

Link to comment
Share on other sites

Guest linnca

det er bare en dag det ford treffet er?

har ikke vært på det treffet før.... :D :D

men kan jo ikke gå glipp av det heller..........

Link to comment
Share on other sites

Guest linnca

hehe.. for dem som har biler som går fremover så!!! :P

fikk presset min opp i 180 her.. og da var det nesten ikke mer å gå på.. hehe..

men tar nok med storebror og kommer en tur!

 

prøve å overtale han til å ta med den sure forden sin og... :P :P

blir sikkert kult! B) B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Boondocks

De aller ferreste får bilene sine opp i no serlig mer enn 180 på lang sida ;) .. så det er da ikke det som teller! ;) Bare kaste bilen utpå veit!

Link to comment
Share on other sites

Kommer! Litt sugen på å få brukt pusen litt.... Men skulle gjerne hatt noen andre hjul på banen!!

Hvorfor det..? Skal du brenne dekk med dine 110 hester..? ;) Uff, nei nå var jeg slem.

Hvor blir det pølsefest da? På en nærliggende campingplass, eller..?

Kremt... Da vil jeg bare si at mine 110hk kan brukes og er i toppform! Du har jo skryti av den kjerra di i eninga!! Er det noen som har sett den a....? :P

... Skrytt...? har jeg vel ikke.. :P

Ikke rart ingen har sett den, ingen som kommer og besøker meg! Hehe... Off.... Nærmer seg med stormskritt her nå... Må få fart på skruinga. :blink:

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Guest 2qute
 

... Skrytt...? har jeg vel ikke..  :P

Ikke rart ingen har sett den, ingen som kommer og besøker meg! Hehe... Off.... Nærmer seg med stormskritt her nå... Må få fart på skruinga.  :blink:

Ikke skryti...?Neivel... :rolleyes: He he... Jeg venter i alle fall å se den bilen på gullstol!! Blir du ferdig da? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest linnca

ikke så negativt nå gutter!! hehe... vi håper på sol, ikke noe som er deiligere enn å gå lettkledd rundt å se på nydelige biler!!! :P :P

 

men hvis det blir regn, så slepper jeg ihvertfall ikke gullet mitt ut på banen, har skikkelig dårlige framdekk. Hyler i gummien bare jeg kjører... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest ehrnst
ikke så negativt nå gutter!! hehe... vi håper på sol, ikke noe som er deiligere enn å gå lettkledd rundt å se på nydelige biler!!! :P :P

 

men hvis det blir regn, så slepper jeg ihvertfall ikke gullet mitt ut på banen, har skikkelig dårlige framdekk. Hyler i gummien bare jeg kjører... :lol:

hehe, den er kjip..... :o du får bruke brekket når det begynner å gå rett fram da serru :P

 

hmmmm.....er ikke sikker på om penga strekker helt til jeg :( ****, skulle aldri ha festa så mye de siste ukene...blir forskudd på lønn nå ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...