Jump to content

Grenrør-tråd


Guest Magnus

Recommended Posts

Det gjør det jo på alt annet av turboer og det..? Men har enda til gode å se et bremsepapir av NTS-turbo med så gode resultater som det blir framstilt her på forumet?

 

det er ingen som har sett det, det er derfor jeg skriver det jeg skriver.

begynner å bli lei alt detta nts gnålet som aldri blir bevist.

WWW.NorskEscortRegister.Net

Escort Mk1/Mk2 register

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

når begynte den å få opp trykket??

 

??

Mener at det var 0,3 BAR på 3000 o/min om det er det du mener.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus

Er det ikke bare å legge ut papiret da?

Der vil jo alt stå...

 

Nå finnes det jo ett papir med en slik turbo så da er det jo bare å scanne og legge ut for f...

Link to comment
Share on other sites

Ingen vits å mase på meg.

Jeg sa at jeg har SETT bremspapirene, ikke at jeg hadde dem, men se på det første bildet i denne tråden her:

 

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=30684

 

Cosworth med IRX 450 på rulle.

 

Han har nok bremsepapirer skal du se.

 

EDIT.

 

Jeg fant:

 

http://www.fmcn.no/forum/index.php?sho...c=16356&hl=

 

Slik jeg ser det er det 16,1 KW drivverkstap ved 237,6 KW på hjulene, totalt 345 hk.

Maks effekt er 243,7 KW som sammmen med 16,1 KW driverkstap gir 353 hk, men da dette er ved lavere hastighet kan vi godt trekke fra disse 3 hk.

 

Resultetet er da 350 HK med et chip som ikke er tilpasset denne turboen, så enda er er (mye) mer å hente.

Edited by Pelle Væck

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Ingen vits å mase på meg.

Jeg sa at jeg har SETT bremspapirene, ikke at jeg hadde dem, men se på det første bildet i denne tråden her:

 

http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=30684

 

Cosworth med IRX 450 på rulle.

 

Han har nok bremsepapirer skal du se.

 

EDIT.

 

Jeg fant:

 

http://www.fmcn.no/forum/index.php?sho...c=16356&hl=

 

Slik jeg ser det er det 16,1 KW drivverkstap ved 237,6 KW på hjulene, totalt 345 hk.

Maks effekt er 243,7 KW som sammmen med 16,1 KW driverkstap gir 353 hk, men da dette er ved lavere hastighet kan vi godt trekke fra disse 3 hk.

 

Resultetet er da 350 HK med et chip som ikke er tilpasset denne turboen, så enda er er (mye) mer å hente.

 

 

 

bla bla bla de fleste har vel et oppsett som ikke er optimalt ,350hk kan hvem som helst med høyt ladetrykk få :wacko:

på tide med bremse papierer på godt over 400 hk eller lukke brødsaksa om den irx450

eller skal du bare forsette å rope ulv ulv til ingen gidde høre på deg he he :lol: :lol:

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Link to comment
Share on other sites

Da kan du sikker lett vise bremsepapirer fra TS som viser 330 hk drivhjulshester eller bedre med andre turboer, ikke sant?

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...