Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

Snakker vi veldig feil innpress eller mange biltema spacere :P Eieren må jo være en fortvilet japse med devil-camber syndrom.

 

 

Vi snakker forhåpentligvis om feil innpress :) devil camber er litt over the top men liker stuket på driftebiler som har nesten null camber bak å ganske mye foran.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Løsningen på importerte biler med rattet på feil side.

 

Haha! Hadde en kar jeg kjørte opp sammen med som lurte på om man ikke kunne øvelseskjøre med Mercedes hvis man hadde ei snor over på fotbrekket. Siden det skal være handbrekk tilgjengelig for den som sitter på :lol:

Link to comment
Share on other sites

Har en sånn med 4wd 180hk som bruksbil. Samme drivverk som s3.

Men er dessverre ikke noe kvalitetsprodukt..

 

Hehe, har du hatt mye problemer med den?

 

Fikk over bilen på Tirsdag, tok ved en tilfeldighet av øvre register deksel og oppdaget at reima var slakk som f... Strammeren ga ingen motstand. Bare flaks at det har gått bra :o

Link to comment
Share on other sites

Hehe, har du hatt mye problemer med den?

 

Fikk over bilen på Tirsdag, tok ved en tilfeldighet av øvre register deksel og oppdaget at reima var slakk som f... Strammeren ga ingen motstand. Bare flaks at det har gått bra :o

 

Skrur annenhver måned.. Og regreima har jeg og hatt flaks med, plutselig manglet det fem tenner.

Ellers har det vært samtlige coiler (er vel slitedeler på disse..) ecu, dynamo, girkasse, unormalt mange drivknuter , turbo, bla bla bla. Er noe støtt. Men god å kjøre da..

Link to comment
Share on other sites

Skrur annenhver måned.. Og regreima har jeg og hatt flaks med, plutselig manglet det fem tenner.

Ellers har det vært samtlige coiler (er vel slitedeler på disse..) ecu, dynamo, girkasse, unormalt mange drivknuter , turbo, bla bla bla. Er noe støtt. Men god å kjøre da..

 

Morro me kvalitetsbiler ja...

 

Til sammenligning :

Jeg kjøpte en 93 Sierra stv 2,0 4x4 for 10 år siden.

Denne hadde da gått 205"km, og hadde hatt vanlig "så som så" vedlikehold.

 

Fikk nye kanaler , ei hjulbue ,forfjærer , støtdempere bak og en service på motor ,med alle filtre.

Kjørte den i 7 år , ca 15-20" km i året , og etter bilen ble parkert for godt hadde jeg hatt følgende påkost :

- H kalipper foran.

- Nye bremseklosser

- H+V bærearm foran

- Bremsesko bak

- 1 stk bakre eksospotte

- 2 stk simmringer (utgående fremre mellomaksling , og fremre veivakseltettning)

- 1 stk batteri.

 

Olje og filter skiftet på hver 15000 km og luftfilter /plugger på 45000km.

 

Dårlig kvalitet på Ford ja :whistling:

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Link to comment
Share on other sites

Kommet ny capri i gården..:)

 

 

NICE!!!!

 

Gøy med mk1?

 

Var bare å bytte felger og så var den ferdig klar for 2012 sessongen?

100_0686.jpg

Edited by GranadaMK1

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

NICE!!!!

 

Gøy med mk1?

 

Var bare å bytte felger og så var den ferdig klar for 2012 sessongen?

 

 

Takk takk..:) næhh skal nok litt mer, blir å bytte ut en del deler med deler jeg har liggende, mest bare oppgraderinger av lakkerte deler.. Blir nok òg å bytte clutch og litt småting, samt godkjenning..:) Men ellers er den klar til å kjøres.....

Link to comment
Share on other sites

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...