Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

Kjøpte meg ny bil i forrige uke. Tok en spansk en :blush:

 

Bokstavelig talt også faktisk :P Jeg er ikke akkurat noen fan av konsern søskene, men akkaurat den der er litt kul :)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

th_slapbackhead.gif

Hehe, kjenner du til bilen eller? kjøpte den i Hønefoss.

 

 

Bokstavelig talt også faktisk :P Jeg er ikke akkurat noen fan av konsern søskene, men akkaurat den der er litt kul :)

Synes denne er penere enn både audi a3/s3 og golf gti fra samme periode pluss mye mer bil for pengene :) Nå fikk jeg den veldig billig også da..

Link to comment
Share on other sites

Hehe, kjenner du til bilen eller? kjøpte den i Hønefoss.

 

 

 

Synes denne er penere enn både audi a3/s3 og golf gti fra samme periode pluss mye mer bil for pengene :) Nå fikk jeg den veldig billig også da..

 

Har en sånn med 4wd 180hk som bruksbil. Samme drivverk som s3.

Men er dessverre ikke noe kvalitetsprodukt..

Link to comment
Share on other sites

har sporet opp en lokal bil på roa som fortsatt blir brukt friskt i rally.. ;)

 

 

ein org kvit eller?? eg leverte ein rs2000 motor til ein der som skulle bygge opp igjen sin gamle bil etter råder på ville veier, var ein danske som hadde kjøpt den av han etter som eg forstod da han hadde ødlagt rygg i ulykke. (han eg tenker på har ein kadett og heter Lars...) gidder ikkje legge ut fult navn... men han hadde den motoren i deler og der var det ikkje akkurat noe dritt inni... titan stempler av f1 type som ikkje veide noe serli kan du si++++

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

er nok ikke veldig behagelig eller fornuftig å kjøre med men det ser drit kult ut. selvom han for min del kunne spart på camberen. eneste problemet da er at felgene ville stukket langt ut.

 

strekte dekk er ålreit å kjøre på hvis du tåler at bilen sporer litt å er litt mer nervøs på rattet.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

ein org kvit eller?? eg leverte ein rs2000 motor til ein der som skulle bygge opp igjen sin gamle bil etter råder på ville veier, var ein danske som hadde kjøpt den av han etter som eg forstod da han hadde ødlagt rygg i ulykke. (han eg tenker på har ein kadett og heter Lars...) gidder ikkje legge ut fult navn... men han hadde den motoren i deler og der var det ikkje akkurat noe dritt inni... titan stempler av f1 type som ikkje veide noe serli kan du si++++

 

www.composit.no ;)

Link to comment
Share on other sites

feil karosseri men for en råtass :) akkurat sånn vil jeg ha min å.

Snakker vi veldig feil innpress eller mange biltema spacere :P Eieren må jo være en fortvilet japse med devil-camber syndrom.

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...