Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

Seriøst? Tøff design osv UTVENDIG men har du sett inni ein slik?? :o

Helt klart seriøst. Har du sett noe tøffere :D

 

Skal være enige i att de ikke er veldig moderne innvendig, men altså, det er jo en amerikans produsert bil, de ser ikke europeiske ut inni.

 

Jeg kan fint se bruksbehovet for en slik, hadde de bare vært firehjulstrekk :(

Når det først kommer en slik i min garage skal den bli understellebehandlet, fo påmontert coilovers kit og noen kjekke 22" felger, og etter det skal den kun ut å kjøre når sola skinner, så da går det greit uten 4x4.

 

Har du sitti i en slik ein? Og prøvd ein?:D

Sitter som ein drøm rett og slett... Og ingenting slår det å kunne kjøre ifra 200sx og cosworth over 200kmt......i ein pickup!!! :D

 

Par år sia eg hadde min, men ska definitivt ha ein igjen!

 

 

 

Bror min har kjørt med sin i fleire år nå på 18" piggfrie, kjørt mye med henger og snøskuter på vinteren, og han har ikkje hatt problem..:)

Siden du har hatt en, kan du fortelle litt mer om hvordan du syntes bilen var?

 

Jeg har aldri fått prøve en enda, så jeg veit bare att dette er noe av det tøffeste en får på 4 hjul i mine øyne. Uavhengig av hvordan den er å kjøre osv.

 

Håper jeg en dag finner en til salgs hos en forhandler så det går ann å få prøvd en! ;)

Link to comment
Share on other sites

Nei! Nå må vi over på FORD igjen.

 

Min ultimate drømmebil. En dag skal det stå en slik i garagen min

 

Jeg har hadde en slik for en stund tilbake.

Hadde ikke behovene endret seg noe, så hadde jeg ikke stusset på å ha en slik - og kanskje ting endrer seg litt igjen, da hadde jeg revurdert en slik.

Men, som andre nevner, skal man se på bilen mot annet, se fornuft osv osv osv, så kommer ikke denne godt ifra det... Men - kjekk på sin måte... :-)

 

032R.jpg

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hadde en slik for en stund tilbake.

Hadde ikke behovene endret seg noe, så hadde jeg ikke stusset på å ha en slik - og kanskje ting endrer seg litt igjen, da hadde jeg revurdert en slik.

Men, som andre nevner, skal man se på bilen mot annet, se fornuft osv osv osv, så kommer ikke denne godt ifra det... Men - kjekk på sin måte... :-)

 

Knallfin bil :D

 

For min del handler ikke ett slikt bilkjøp om fornuft. Det handler om følelser. Kjøper jeg en sånn så er det fordi jeg skal ta den frem og kruse i byen, og reise på treff og slik. Om den ikke er brukbar til annet enn å se fin ut, og høres tøff ut så er det mer en nok.

 

For når du triller gjennom byen og ruser opp 5,4 literen, da snur folk seg etter deg i en slik bil. :P

Link to comment
Share on other sites

Knallfin bil :D

 

For min del handler ikke ett slikt bilkjøp om fornuft. Det handler om følelser. Kjøper jeg en sånn så er det fordi jeg skal ta den frem og kruse i byen, og reise på treff og slik. Om den ikke er brukbar til annet enn å se fin ut, og høres tøff ut så er det mer en nok.

 

For når du triller gjennom byen og ruser opp 5,4 literen, da snur folk seg etter deg i en slik bil. :P

 

Sant så sant, det var slike grunner som gjorde at jeg valgt den jeg hadde også...

Men, så ble det til at jeg måtte ta bilen mer og mer i bruk, og da ble det ikke så godt egnet lenger... :-)

Meeen, endrer det seg igjen, og jeg kunne hatt en slik stående i garasjen klar for godværsdager - hadde ikke stusset :-)

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Sant så sant, det var slike grunner som gjorde at jeg valgt den jeg hadde også...

Men, så ble det til at jeg måtte ta bilen mer og mer i bruk, og da ble det ikke så godt egnet lenger... :-)

Meeen, endrer det seg igjen, og jeg kunne hatt en slik stående i garasjen klar for godværsdager - hadde ikke stusset :-)

 

 

Hvordan er den i forhold til duramaxen da? :)

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er den i forhold til duramaxen da? :)

 

Dmax'en er jeg knall fornøyd med - på tilnærmet alle måter.

Den dekker tilnærmet alt der Lightningen ikke var helt egnet... (I tillegg så skal Dmaxen få to seter til i september.) Selvfølgelig, begge bilene har sin "personlighet", så, hadde ting endret seg igjen, og muligheten hadde bydd seg, så hadde jeg nok valgt en Lightning igjen - men det er ikke dermed sagt at Dmaxen hadde forsvunnet... :-)

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Siden du har hatt en, kan du fortelle litt mer om hvordan du syntes bilen var?

 

 

Dyr i drift.. Rett og slett..:) Men jeg likte alt med bilen om man ikke skal følge fornuften..

 

Skikkelig GOD bil å kjøre langt med, man sitter veldig behagelig, det går faktisk an å kjøre fort med den på svingete vei.

Prøvde bilen min på Vålerbanen, og må si det var morro.. Om kanskje ikke den raskeste i svingene så drar den ut av svingene med en gang man gasser.

 

Er jo ingenting lag i bilen, den drar helt og jevnt over hele registeret...

 

Men den er dyr i drift for å si det slik.. Hadde meg en tur ifra Kragerø til Molde med tom biltralle, ned igjen samme vei med bil bakpå.. Fyllte 90L tanken 5 eller 6 ganger......... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tenk hvor mye artig du kunne laget ut av en Lightning Skybert. Jeg er sikker på jeg hadde digget det :D

Hehe..takk for tilliten :)

Disse synst jeg er kjempefin akkurat som dem er.. for meg så blir det som med en 69 mach1 mustang - hart og brutalt og trenger ingen endringer. Dem begynner å komme såpass ned i pris nå og snart er det mulig å ha en bare for å ha :)

Link to comment
Share on other sites

Tenk hvor mye artig du kunne laget ut av en Lightning Skybert. Jeg er sikker på jeg hadde digget det :D

Hehe..takk for tilliten :)

Disse synst jeg er kjempefin akkurat som dem er.. for meg så blir det som med en 69 mach1 mustang - hart og brutalt og trenger ingen endringer. Dem begynner å komme såpass ned i pris nå og snart er det mulig å ha en bare for å ha :)

Link to comment
Share on other sites

Så den der på roa den dagen den kom hit. Fikk ikke lov å ta bilder av den for eieren ville ikke at det skulle spres bilder før den hadde vært i avisa. Virka ganske jalla hele karen. Visste ikke no om bilen annet en at den gikk fælt. Syns dog forgasseren så noe pinglete ut for å kunne yte no spesielt.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

mye gromt på amcar treff..

 

mere her..

http://www.rallyruth.com/2013/treff/bendix09052013.htm

Joggu var det mange bilder i den linken der!

Far din har klart å få sniki seg til et bilde med magnumen og gitt.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Jasså gitt! Ny cossi?

Spec på denna a?

Er det RS500 kjøler? I såfal ville jeg satt oljekjøleren på andre siden, slik at den ikke varmer intercooleren på den "kalde" siden.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Joggu var det mange bilder i den linken der!

Far din har klart å få sniki seg til et bilde med magnumen og gitt.

 

ja, hu prøver vel å få tatt bilde av alle bilene og lagt det ut etter hva jeg hører.. å hu er på stort sett alt som er å oppdrive av treff.. ligger endel bilder ute fra bla brumunddal også..

 

Så den der på roa den dagen den kom hit. Fikk ikke lov å ta bilder av den for eieren ville ikke at det skulle spres bilder før den hadde vært i avisa. Virka ganske jalla hele karen. Visste ikke no om bilen annet en at den gikk fælt. Syns dog forgasseren så noe pinglete ut for å kunne yte no spesielt.

 

med en gammal støvsuger dytta oppå gasseren og bremseskiver som styring forventer man vel ikke den råeste ytelsen.. mere morro å bare stå å glane på sånne biler ^_^

Link to comment
Share on other sites

Jasså gitt! Ny cossi?

Spec på denna a?

Er det RS500 kjøler? I såfal ville jeg satt oljekjøleren på andre siden, slik at den ikke varmer intercooleren på den "kalde" siden.

 

 

har hatt denne siden vingebilen dro..

Var nede hos volden og bremsa 525hk og 598 NM v 1,8bar, på nav tidliger i vinter..^

 

Ganske godt speca, stårlforinger og 6 longstuds + resten av tilbehøret :)

 

Olje kjøleren vill nokk bli flytta mer opp mot hjulhuset, da den bare "henger" der forløbig..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...