Jump to content

Isbanekjøring 12/01/08


Fresh|

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

går det ann å kjøre med piggfritt der? eller er dette bare dumt. tenker hvis det er is der. har ikke pigg skjønner dere.

 

 

Hvis jeg hadde vært deg så hadde tatt en tur innom gummigudbrand i Eggedal.. å satt inn masse pigger i dekka.. Koster nesten ingen ting eller..

 

Kunne å dratt på bensistasjonen å fått deg noen dårlige piggdekk der å.. Får litt mere fart og bedere nedbremsing med pigger da ;)

Link to comment
Share on other sites

da kommer jeg vertfall å ser på om ikke annet. og hvis det er ledig plass igjenn, og at det er føre jeg får grep på, så kjører jeg på banen. (vil ikke ødelegge for dere andre, med at jeg ikke får grep og fart) har ikke råd til å kjøpe nye dekk igjenn. har nettopp kjøpt piggfritt.

Edited by Sierra RS

-coupè ist
-bmw 525i
-cbr 600
x-sedan dohc

Link to comment
Share on other sites

Oppdatering 07.01.2008

 

Han ba oss (meg) ta kontakt igjen i slutten av uka for å høre hvordan værforholdene er, hvis det snør like mye som det har gjort i det siste så kan det i værste fall tilsi at han ikke har fått måkt ferdig for oss. Den tid den sorg, jeg regner da med at det blir kjøring for det.

 

 

Mere bekymret for temperaturen egentlig. Hvis det blir mildvær så er det kansje fare for stål is med vann på og det blir så glatt at det er umulig å kjøre med annet en ispigg??

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Skal sette noen flere pigger i piggdekka jeg skal bruke. så får vi se åssen det funker :) hehe.. Putta på helt nye piggdekk for annledningen..

 

Og vi må vel ha hjelm ?

Edited by ScorpioV6

Omega 2.5 TD en smule justert opp :)

200sx stage 3

200sx drift/isbil

+10 biler til

Ingen FORD.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hvilken bane vi er tildelt, men om det bare er oss som skal kjøre den dagen kan vi vel velge? Har ikke hatt gleden av å kjørt hos Hebbes før så disse banene kjenner du nok mye bedre en meg Dorfern. Noen du vil anbefale?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har meldt på to kamerater med hver sin bil og det ser ut som at den ene av de sliter med å få liv i børsa grunnet et trafikkuhell der han landa på taket og skada seg litt. Han får ikke gjort sladdebilen klar ser det ut til. Mulig han ordner noe annet, men det aner jeg egentlig ikke.

Jeg meldte meg på med en taunus. Denne er bare skrot, så en sierra 2,0L er innkjøpt til annledningen.

 

Hva har dere andre som har meldt dere på for slags kjøretøy og stille med?

 

Meg: Sierra 2,0L 1985 modell. Grønn med smale lykter og takstativ!

 

Han andre kompisen min kommer med en sort sierra is med 2,9efi motor.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Kommer i en 93 Scorpio varebil. 2.0 doch med sperre. Mulig det blir turbo i morra. Får se hva jeg rekker :)

 

Du slenger bare på en turbo liksom? Gjort detta før el? Har du en komplett sats liggende som har sittet i bilen, eller på en helt lik bil før?

 

Vurderte og sveise sperre på sierra'n jeg også men jeg gadd ikke.. Hvordan er det å kjøre på snøføre med sveisa diff i forhold til ikke sperre egentlig? Min sladder greit nokk uten sperre den ass! Men det er jo no drit da uten sperre i kryss og sånn da for da spinner bare innerhjulet.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...