Jump to content

Scorpio effektanlegg


Guest gremlin60

Recommended Posts

Guest gremlin60

Har ein Scorpio 2.0i gti 86 mod. med ohc motor

er på jakt etter effektanlegg til denne bilen...., men finner ingen som selger til denne bilen. noen som vet hvor eg kan finne det?

Link to comment
Share on other sites

Guest gremlin60

ok takker..., men har hørt rykter om at dei eksosanleggene som blir laget er ikkje så bra.... kan risikere at dei bråker og ikkje gjir så mye effekt..., men det kan jo vere galt

 

skal se om eg finner dei...

Link to comment
Share on other sites

Guest Compom
COMPOM har svendsen effektanlegg, det gir i hvertfall den bilen ett ordentlig trøkk.

 

Det skal jeg love deg! Rå lyd hvertfall...

Link to comment
Share on other sites

Guest RsTurboKim
Har ein Scorpio 2.0i gti 86 mod.
Hmm, sikker på at du ikke kødder med oss nå, Scorpio gti du liksom :lol:

Hehehe... :D

Link to comment
Share on other sites

Simons hadde vel anlegg til Scorpio sist jeg kjøpte xos. Dette var ca 5 år siden. Ser ut som produksjonen er opphørt ifølge www.ray.se.

 

Rart å se RsT of 740 satt på oldtimerlista. Mimre litt.

Uansett er det jo litt info på universalrør om det er av interesse.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

2,0 GTI du liksom....

 

Kom ikke her med slike VAG-betegnelser!

 

Men, tilbake til virkeligheten. Ferrita i sverige lager suverene effektanlegg. Til og med til din GTI....

Men det koster bittelitt da, i Norge vel å merke, hvis du orker å dra til sverige etter det blir det veldig mye billigere. Til 24v Cosworthen kostet et komplett anlegg fra bak kat'en 5500 svenske, 6500 for et "sportanlegg". Enda billigere til 2,0 SOHC. Eller GTI om du vil...

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Har ein Scorpio 2.0i gti 86 mod. med ohc motor

er på jakt etter effektanlegg til denne bilen...., men finner ingen som selger til denne bilen. noen som vet hvor eg kan finne det?

gti?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????+ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

ellers så passer de fleste effektanlegg fra sierra over på scorpio med et par små modifikasjoner. trenger kun en lengre strikk på bakpotta og i verste fall kappe av et par cm på mellomrøret.. frontrøret er nemlig lenger på scorpio..

12 kuga 2.0

08 mondeo 2,0 (solgt)

07 focus 1.6 (solgt)

01 passat 1,8 T (solgt)

05 focus (solgt)

88 sierra xr4x4(solgt)

99 mondeo (solgt)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...