Jump to content

Svensk drifting


FunkyHunk

Recommended Posts

Veit ikke om denna har vært oppe før, så beklager hvis det er tilfelle.

 

Menn, sjekk denna videoen, den satsinga på den karen med den gamle 123-mersa var vaffal frisk.

Og så feit lyd av eksosen da? Har nesten lyst å bygge turbodiesel når jeg ser detta firedevil.gif

Forresten en kar i en silvia som driter seg loddrett ut et par ganger :P

Signatur.jpg
Link to comment
Share on other sites

Den Merca var bare rå... Rått når han girer opp midt i sladden og fortsetter like kontrollert, hver eneste gang...

 

Må si jeg fikk stor respekt for både bil og sjåfør der ;)

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

når tid skal volvo fansa forstå att 740 er for tung til å drifte med, alle snurrer når kontran kommer :P elendig bil.

 

merca var rå ;)

en kamerat av meg hadde en sånn en, bare med en gørr sliten diesel:P 0-100 på 10 min hehe meste mi hadde den opp i er 126kmt :P

Edited by IceTurbo

Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett.



- 1993 Ford sierra Cosworth sleeper

- 1976 Ford Taunus 2l automat

Link to comment
Share on other sites

når tid skal volvo fansa forstå att 740 er for tung til å drifte med, alle snurrer når kontran kommer :P elendig bil.

 

merca var rå ;)

en kamerat av meg hadde en sånn en, bare med en gørr sliten diesel:P 0-100 på 10 min hehe meste mi hadde den opp i er 126kmt :P

 

 

Ser jo heeelt ok ut det der spør du meg :P

x:88 Ford Sierra IS-Turbo
x:86 Ford Sierra 2.0L
98 VW Passat Sedan
87 Volvo 240 Turbo

Link to comment
Share on other sites

 

Ser jo heeelt ok ut det der spør du meg :P

Det spiller ingen rolle hvor mange hester en 740 eller 940 har, de er fortsatt stygge biler, i min mening da.

Kantete og boksete. En mazda 121 med 500 hester er fortsatt en mazda 121 hvis du skjønner :P

Signatur.jpg
Link to comment
Share on other sites

Vrææææl , steike tøft! Mb diesel som driftingbil , gir vel Japseklanen ett skikkelig lyskespark.

Elsker det når ukurante biler viser hvor skapet skal stå.

Bare putter på med gir også!!

Hadde vel litt av samme følelsen når det kom en Granada stv. og holdt følge med Åserud Cosworthen.

 

Rimelig dyktig pilot også.

Aldri noe godt uten at det er galt for noe.

Link to comment
Share on other sites

Det spiller ingen rolle hvor mange hester en 740 eller 940 har, de er fortsatt stygge biler, i min mening da.

Kantete og boksete. En mazda 121 med 500 hester er fortsatt en mazda 121 hvis du skjønner :P

heit enig ;) di er ikke noe fine en plass.... også veier di allt for mye, en 740 tic veier over 1700kg :o

er for mange volvo rånere her i lillesand, det er en skam :P

Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett.



- 1993 Ford sierra Cosworth sleeper

- 1976 Ford Taunus 2l automat

Link to comment
Share on other sites

ISturbo; en ting er å ytre meninger, men ytringene blir meningsløse om de ikke er forankret i virkligheten <_< En 740 veier fra 1240 og opp til ca 1350 avhengig av utstyrsnivå.

hmm d sto i vongkorte til en e kjenner som har 740 tic att den veide rundt 1700kg

Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett.



- 1993 Ford sierra Cosworth sleeper

- 1976 Ford Taunus 2l automat

Link to comment
Share on other sites

veier vell fra 1240 som det nevnt og oppover, alt etter utstyr. Men kjører man den på vekt blir det noe annet, prøvd 700-serie, syns den blir tung til slik kjøring, samme som med Granada Scorpio, men det går når man får teken på det.

Edited by k_drey

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Link to comment
Share on other sites

veier vell fra 1240 som det nevnt og oppover, alt etter utstyr. Men kjører man den på vekt blir det noe annet, prøvd 700-serie, syns den blir tung til slik kjøring, samme som med Granada Scorpio, men det går når man får teken på det.

 

Helt enig der. har hatt 740tic før og den syntes nå jeg er for tung til å sladde skikkelig med..

Link to comment
Share on other sites

finnes ikke bedre biler å herje med enn 740 turbo etter min mening. fins jo ikke ratt utslag i sierra.. vertfall ikke med servo.. volvo =ca 90 grader sving. men det er min mening..:) hatt mange forskjellige sierraer og andre biler men intet slår en 740 med god sperre og futt:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...