Jump to content

hvor får man kjøpt dette


D.Toft

Recommended Posts

Vet toyparts hadde til orginale 044 pumper da. . . . noe som hjelper lite nå. . .

Hør Bergen bilelektronikk, de har gjerne :)

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

fikk fatt i diverse hos Tess... ble diverse overganger, nippler, samt en envesiventil. noen av overgangene måtte eg borre opp litt innvendig, da jeg syntes dem var litt trange :P kan ta bilde av løsningen min seinere :P

 

edit:

 

litt bilder

 

Bensinpumpe001.jpg

 

Bensinpumpe002.jpg

 

Bensinpumpe003.jpg

Link to comment
Share on other sites

enveisventilen er for å holde bensinen i røret slik at pumpe slipper å måtte pumpe hele veien fra start

 

Ok. Kanskje ikke så dumt, selvom det hydrostatiske trykket bensinen i tanken har er høyere enn det trykket du klarer å lage i slangene. Bensinen tas jo ut i bunn av tanken, så problemet vil kun være der når tanken er relativt tom. Du kan jo selv prøve å løsne slangen fra fuelrailen din og se hva som skjer..

Edited by armani

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

Ok. Kanskje ikke så dumt, selvom det hydrostatiske trykket bensinen i tanken har er høyere enn det trykket du klarer å lage i slangene. Bensinen tas jo ut i bunn av tanken, så problemet vil kun være der når tanken er relativt tom. Du kan jo selv prøve å løsne slangen fra fuelrailen din og se hva som skjer..

den er jo for å holde trykket der.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...