Jump to content

Dekkmerke.


xr4ti

Recommended Posts

Det var ikke gale pris akkurat :)

 

-Arne

Fedral hadde jeg på ei Merce en gang, det var farlig det....Husker ikke modelltype da men. Var helt ubrukelig på w124 karossen. Kjøpte F1 den gangen husker jeg og de sto på i flere år. Knallfine og kjempedyre ;)

 

 

At han er dårlig på dekk er bare piss ;) har handla der før og jeg og family`n er fornøyd med det vi fikk :)

Aldri handlet av han jeg men bare han er bedre på dekk enn til å lage mat så :lol:

De STRATA dekka på toppen av sia!, noen som har prøvd dem?

Link to comment
Share on other sites

Fedral hadde jeg på ei Merce en gang, det var farlig det....Husker ikke modelltype da men. Var helt ubrukelig på w124 karossen. Kjøpte F1 den gangen husker jeg og de sto på i flere år. Knallfine og kjempedyre ;)

 

 

 

Aldri handlet av han jeg men bare han er bedre på dekk enn til å lage mat så :lol:

De STRATA dekka på toppen av sia!, noen som har prøvd dem?

 

jeg skal kjøpe de til uka så kan sikkert gi tilbakemelding etter påsken ellernoe ;) men jeg skal ha 215/40/17 :P men tror ikke det skal ha så forferdelig mye å si :)

89' Sierra 3 Dørs 2.0 Pinto, bruksbil/trimprosjektet

X 88' Mustang GT 5.0

X 92' Audi 100 2.3 Quattro

X 86' Volvo 240 2.3

Ford med trekk bak er virkelig tingen! :)

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte strata i fjor av sharif og som alle andre dekk jeg har kjøpt der syns jeg de blir fort slitte.

En ting til er at jeg da betalte godt over nettbutikkpris. Dette fant jeg jo sefølgelig ikke ut før jeg kom hjem.

Så det var siste gang jeg ihvertfall handler hos han. Da handler jeg heller på dekkonline eller andre steder

enn å sponse den kjeltringen der.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Handler stortsett Nankang NS-II jeg og.

Ok dekk til prisen etter min mening, ligger greit på veien, ikke best på vått, støyer litt og varer ikke lengst, men absolutt blant det bedre av billigdekk.

 

 

 

For all del, styr unna tyfoon, de slites veldig fort, sitter dårlig på tørt, sitter ikke i det hele tatt på vått, og ikke spesielt gode å kjøre på.

 

 

 

Og dette ble vel årets bump, men er jo alltid relevant?

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...