Jump to content

fjærer å dempere til vingebil


thedriver500

Recommended Posts

hei.

lurer på fjærer å dempere til sierran min men har ikke veldig lyst til å senke den så mye og har egentlig bestemt meg for bilstein b6 dempere.

vil få med at jeg har nok en litt agressiv kjørestil å kjører mye på gamle landeveier.

takker på forhånd for alle forslag :)

MVH kenneth

Link to comment
Share on other sites

Har testet mye på min vinge bil... men de jeg har funnet at passet best til en blandet kjøring var gule koni med eibach fjærer.

måtte bare til med et justerbart tårnstag foran, så ble den grei å kjøre på motorvei å kjekk å kjøre hart med på "skogs" vei

RS200

RS Cosworth 86

Link to comment
Share on other sites

Har ikke prøvd bilstein på cosworth, men på veldig mye annet og vil påstå at det fungerer veldig bra (har prøvd mye annet og), støtter deg i valg av dempere, fjærer virker det som eibach er det folk er mest fornøyd med. Dette og selfølgelig bra foringer i understell burde fungere supert som et alround oppsett.

Link to comment
Share on other sites

Bilstein og Eibach :) synes det ble litt stompete med Koni, prøvd det på flere sierraer. når det er sagt så har jeg ikke prøvd "nye" Koni da (var nye da det ble prøvd for 10-15 år siden :glare: )

 

Bilstein har vel også et veldigt god rykte

Link to comment
Share on other sites

ok har hørt flere steder at koni er litt stumpete å kjøre på, å at eibach er bra.

noen som har et firma/nettside man får kjøpt eibach? senker de mye?

er nødt for å ha papirene i orden da jeg må en tur på biltilsynet å vise vogna før jeg får skilter.

MVH kenneth

Link to comment
Share on other sites

trenger man ikke papirer på fjerer som ikke senker?

fant noen AVO fjerer som ikke senker på nettet men når jeg ikke fikk svar på om det fulgte med papirer fra selgeren, å de var såpass billige turte jeg ikke kjøpe de.

noen som har prøvd AVO fjerer å har noen erfaringer med disse?

MVH kenneth

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...