Jump to content

Nye Focus


Tore_TJ

Recommended Posts

Tja, det var jo en bil det der for å si det slik. Jeg ble ikke hverken avskrekket eller oppstemt.

Focus har liksom ikke den samme apellens om den hadde med første modell. Den var litt annerledes og spesiell. Den som kom etterpå, og nå denne siste, ja de ser litt mer KIA aktig ut. Skulle gjerne byttet ut Mondeoen i en ny Focus,men jeg er redd jeg ikke hadde blitt like fornøyd som jeg i sin tid ble av den første Focusen min. Mon tro hvor godt utstyrt den billilgste utgaven er?

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

Dette er en design bom!!! FYSJ!!!

 

Men det synes jeg også disse led stripene i fronten på nye Mondeo er.

Fronten virker så vanvittig høy på disse nye bilene. Visuellt sett ønsker vi jo å ha linjene så langt ned mot bakken som mulig.

 

 

Nei, Ford har vært flinke de siste årene, fra 2001 og frem til nå, men dette var helt feil rettning.

Edited by kimsa
Link to comment
Share on other sites

Typisk at de første utgavene som kommer i forbindelse med test/omtaler osv. ser kjipe ut. Tenker nok pipa får en annen tone når vi får se Sport- og Titanium-utgavene, senk, styling, Individual-detaljer og for all del en annen farge så ser det straks mye bedre ut. Kikket litt i den nye brosjyren til Focus og merkelig nok ser både Trend, Sport og Titanium nesten helt like ut utvendig, men tipper det foreløpig bare er en midlertidig utgave til alt av utstyr har kommet på plass.

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi har mye å glede oss til :)

Og etter å ha studert den nøye på nært hold, er jeg mye mer positiv enn jeg var når jeg så bildene for første gang :)

 

Gleder meg til stv. kommer hit, den gleder jeg meg til å se :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Ser bedre ut i virkeligheten, enn på bildene ja. Likte interiøret

 

Hadde samme opplevelsen med mk4 mondeo. Synes den så direkte ****** ut på bilder av standardmodellen. Vel.. den er fremdeles ikke så nydelig standard men bra mye bedre enn på bilder. Å med stylingen er den jo på grensen til nydelig.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...