Jump to content

Hull i hva slags slange?


niklasf91

Recommended Posts

En slange har sprukket på min scorpio 91 modell dohc 2L

 

Forklaring hvor den er

 

Den sitter til venstre for øvre radiator slange, da mener jeg inngangen på motoren.

Slangen går langs venstre siden på motoren, og ender bakerst.

 

Hvilken slange er dette?

Edited by niklasf91
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Du sier du vet hvilken slange som har sprekt og hvor den sitter. Hva mer kan egentlig vi hjelpe til med da? Hvorfor lurer du da på noe mer?

Edited by Breda

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Vis motoren plutselig har bestem seg for og øke tomgangen, så er det vel en vakumslange fra innsuget. er det en vannslange så kommer det vann utav den. Er ikke noen åndingsslanger som går bakover der på dohc. Så vi det ikke kommer noe utav den, å du har vann på motoren. så må det vel være en vakumslange

Edited by Sierra 2.9

Hvis det ikke er Ford, er det ikke bil!

- Sierra Mk1 3 dørs. 86' 2.9i

F5A1DADDBF3B8BEDE93D52E4B3405B45.png

Link to comment
Share on other sites

om den er ca 15mm tykk innvendig, og det kommer vann ut av den så er det en av slangene til varmeapparatet i bilen som har røket. Denne kan du IKKE blende! Da kan du ødelegge motoren din!

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

om den er ca 15mm tykk innvendig, og det kommer vann ut av den så er det en av slangene til varmeapparatet i bilen som har røket. Denne kan du IKKE blende! Da kan du ødelegge motoren din!

Det spruter en slags veske ut av den når jeg gasser? Kjølevesketanken er tom, men nå er det jo hull i øvre radiator slange i tillegg :P

Link to comment
Share on other sites

Ikke så mange slanger som går bakover langs motoren, så ville tro det er slange til varmeregisteret :)

Enten det, eller så kan det være en åndingsslange.

Den var til varmeregisteret!

 

Bilen min fusker i tilegg, mange har sagt at det er lamdasonden på eksosen. Jeg prøvde og ta ut kontakten og det endret ingen ting, så da er det vel den som er problemet da? Noen som har en lamdasonde til "ford scorpio 92 modell dohc 2L" ligende?

Link to comment
Share on other sites

Den var til varmeregisteret!

 

Bilen min fusker i tilegg, mange har sagt at det er lamdasonden på eksosen. Jeg prøvde og ta ut kontakten og det endret ingen ting, så da er det vel den som er problemet da? Noen som har en lamdasonde til "ford scorpio 92 modell dohc 2L" ligende?

 

Har en sonde liggende. Ta kontakt på p.m

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...