Jump to content

Fått tak i


Tore_TJ

Recommended Posts

Som tittel skulle jeg hatt en inngående aksling fra ei Ford kasse med 23 splines, noe de fleste kassene vel har..

Skal brukes i forbindelse med sentrering av twin-lamell clutch så trenger ikke være i god stand.

 

Sikkert mange som har ei ødelagt kasse her inne å plukke fra.

 

Send PM da jeg reiser på sjøen i morra 11/4

Takk på forhånd :)

 

Tore

Bardufoss

 

47829085

Edited by Tore_TJ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå husker jeg ikke i farta om inngående på T5 har 23 splines, men hvis den har det så har jeg en til overs. Skal hjem en tur neste helg, så dersom det ikke er akutt så kan jeg sende den da.

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

Nå husker jeg ikke i farta om inngående på T5 har 23 splines, men hvis den har det så har jeg en til overs. Skal hjem en tur neste helg, så dersom det ikke er akutt så kan jeg sende den da.

 

Send meg ei melding når du er hjemme så kan jeg si om jeg fremdeles trenger. Takk for tilbudet :)

 

tlf:47829085

Link to comment
Share on other sites

Jeg har to mt75 kasser som ikke er noe å ha. Kanskje dette er et spark i ræva til at jeg kan få meg en selv også? :) Se om jeg husker å ta med meg vinkelkutteren hjem fra verkstedet etterpå, så kan jeg få kutta de av. Og selvfølgelig sende en til deg også :)

Edited by carfreak
Link to comment
Share on other sites

Jeg har to mt75 kasser som ikke er noe å ha. Kanskje dette er et spark i ræva til at jeg kan få meg en selv også? :) Se om jeg husker å ta med meg vinkelkutteren hjem fra verkstedet etterpå, så kan jeg få kutta de av. Og selvfølgelig sende en til deg også :)

 

 

Det hadde vært usannsynlig bra hvis du kunne det :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

carfreak har jeg inntrykk av er en grei kar :)

Men da stenger jeg tråden nå.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...