Jump to content

SS2/kjøring/sosialt treff CCN lørdag 8. sept 2012


Caprimaniac

Recommended Posts

Helga etter Ford- treffet tar vi en svingom med 70- talls Ford'ene våre...

 

Ja, jeg vet det er Gatebil da og at det kolliderer. Men skal du IKKE dit og har en gammal Ford du liker å banke litt, eller liker å ta en kopp kaffe i godt lag OG været er godt, har du absolutt ingen unnskyldning for IKKE å komme en tur!

 

stland2012.jpg

MVH RSE/ CCN

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

Hvis det passer sånn skal jeg prøve ta turen og titte på grombila =)

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Prøve å få liv i noe væ. :)

 

Går vel greit å hoste liv i noe ta detta, da, kjenner jeg dere rett...

 

Og for å poengtere: Det er LOV komme med andre kjøretøy enn gamle Forder- etter avtale.... Er dere hypne på å dra med en Volvo med V8 nedover, så er det heeeeelt greit.

 

NYTT FOR I ÅR; kaffeavtale. Betal en slant klingende mynt på morran, og du får derekke kaffe til det er tomt....

 

Vi har lada opp med en bunke premier også, så her er det muligheter for alle.

 

RS

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer med kaffekoppen. :)

Regner med at du har bytta litt deler og er klar for litt grisekjøring igjen, eller tar jeg feil? Kun kaffekopp virker liksom litt ikke- deg, om du skjønner å je meiner.

 

Fler taunser på vei, Haga- det er voldsomt positivt,da.

D r meldt godt vær.

 

rS

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

Kan høres ut som vi kan gå i 0 i år.... Hadde sett for oss å kutte ut hvis det ikke kom inn nok til å dekke leia nå. Så kom ihjen, folkens- hiv dere på kjøring!

 

Det er rått at du har fått det sammen igjen, Bana. Det holder nok sikkert....

 

Jeg regner med å være der opp litt over 10, alt avhengig av hvor mange brune jeg svelger nedpå i kveld.

 

RS

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

jeg kunne gjerne tenkt meg å vert med å kjøre litt og sponse klubben jeg, men forden som går er for ny ford gitt :mellow:

 

Var ikke du utpå med Sierra'n, da? Eller var det 86Sierra???? Uansett- du hadde fått kjørt om du hadde spørt. Vi sier sjelden nei. Poenget med å sette årstallsgrense er for å PRØVE å få flest mulig oldtimere med. Men, som du ser er det litt slappt i rekkene. Ut fra oppmøtet å dømme, mener jeg...

 

MVH RS

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

Hehe regna med det, kjenner det når jeg kommer rundt der. Får prøve med litt stivere fjører framma neste sessong.

 

Syns dohc'n virka veldig bra nå. Er litt sjarm med suge motor :)

 

 

den er jo et godt stykke unna de tidene du kjører på, men ja det begynner å hjelpe.. :) var kjekt å få prøvd sierran litt utpå, så jeg fikk bekreftet at fiklingen med dempern har virket.. ^_^

 

Var ikke du utpå med Sierra'n, da? Eller var det 86Sierra???? Uansett- du hadde fått kjørt om du hadde spørt. Vi sier sjelden nei. Poenget med å sette årstallsgrense er for å PRØVE å få flest mulig oldtimere med. Men, som du ser er det litt slappt i rekkene. Ut fra oppmøtet å dømme, mener jeg...

 

MVH RS

 

stemmer det ja.. var jeg som var utpå med sedan aka styggen :)

hadde egentlig håpet på at det var godt oppmøte så vi kunne gå å se på litt, men når muligheten for litt kjøring byr seg så sier jeg skjelden nei :D var det du som prøvde å sitte på med meg?.. trur jeg må få meg en bedre passasjerstol :whistling

 

fikk dere foresten nok oppmøte til å dekke leien?..

Edited by k3nn37
Link to comment
Share on other sites

Hmmm. Kanskje man skulle prøve å komme med sin egen sierra på deres treff neste år da :) Den er jo 86 modell så den er jo nesten innenfor grensen :) Trenger mer trening på banen å det blir fort litt lite kjøretid på klubbtreffa syns jeg.

Edited by 2.3 GL

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Var ikke du utpå med Sierra'n, da? Eller var det 86Sierra???? Uansett- du hadde fått kjørt om du hadde spørt. Vi sier sjelden nei. Poenget med å sette årstallsgrense er for å PRØVE å få flest mulig oldtimere med. Men, som du ser er det litt slappt i rekkene. Ut fra oppmøtet å dømme, mener jeg...

 

MVH RS

 

Var et par runder utpå, men dro ganske tidlig

1999 Mondeo 1.8
1984 Sierra xr4i
1978 Capri 2.0 S

1972 Pontiac Firebird 

Link to comment
Share on other sites

Capriforum

 

Info om innmelding etc finner du på klubbens hjemmeside capriclub.no

 

Ved nærmere ettertanke; i tillegg til kun 4 fremmøtte Caprier var Taunus- oppmøtet veldig dårlig. Fra normalt 3 stk var vi nede i 0 denne gangen. Blir mye å ta igjen til neste år for dere, nå...

 

MVH RS

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallå, PerJoar. Ja, var synd det. Vi venter i spenning og gleder oss allerede.... Kanskje det blir mer enn en Capri fra vår ende av RV4 på plass og, da?. Vi får se.

 

Men ens vi er inne på det... I praksis betyr jo det at dere ikke dukker opp på siste FMCN- kjøringa i år?...

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

Hallå, PerJoar. Ja, var synd det. Vi venter i spenning og gleder oss allerede.... Kanskje det blir mer enn en Capri fra vår ende av RV4 på plass og, da?. Vi får se.

 

Men ens vi er inne på det... I praksis betyr jo det at dere ikke dukker opp på siste FMCN- kjøringa i år?...

Vi får prøve å ta en tur dit, har en sierra som går, så om ikke alt skjærer seg så kommer jeg en tur da.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...