Jump to content

Har bensinstasjoner D2S pærer?


Hansien

Recommended Posts

De burde ha D2R og D2S inne da dette er vel så vanlig som H4 i dag.

De stasjonene jeg kjenner til har det, men igjen så har ikke den lokale Esso-stasjonen her H3-pærer en gang så vil ikke love noe.

 

Men merk deg at penger vil de nok ha for denne pæra.

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

tror ikke jeg har sett det noen gang, er jo stort sett bare fjortiser som jobber på bensinstasjoner om dagen å de vet jo ikke forran eller bak på bilen en gang :) men det skulle ike overaske meg om det kommer mer å mer, men jeg vile tro de er steindyre på stasjon. vi tar et sted mellom 1200 1600 for de hvis jeg ikke tar feil. unødvendig dyre er de vertfal :)

1998 Ford Puma (ST-160 Replica) Insug Nr 138

Prosjekt tråd http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/69199-ford-racing-puma/

Link to comment
Share on other sites

Har fått mange rare fjes når jeg har kommet inn og snakket litt for teknisk til de bak kassa på Statoil, så mangelen på kunnskap vet jeg at de har. Blant annet derfor jeg spurte her først jeg gadd å reise å handle.

Men sånn prisene er, i følge de som har nevnt en ca pris i denne tråden, så bestiller jeg meg heller komplett pakke med nye linser. Mener jeg ga i underkant av 2000, da med alt som trengs inkludert osram pærer. :P

Link to comment
Share on other sites

De har det meste på bensinstasjonene her omkring. Problemet er at de bak kassa ikke har fått noe som helst av opplæring eller instrukser om hvor ting ligger. Det er ikke få ganger jeg har stått i kø i evigheter bare for å se det at det står ei forvirra dame på hver side av disken på jakt etter lyspærer. Har også vært borti ei som ikke visste hva slangeklemmer var enda de hadde ett stort sett med det under disken.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Biltema har til 400kr, er Kina no name pærer.

Har testa dem opp mot Osram og philips, kan si att dem er minst like bra.

 

Eller som Morgan sier, eBay :)

 

har du testa holdbarheten også?

og hvor mye effekt dem gir?

 

forøvrig så skulle jeg innom her endag ..en kveld..hadde røket en h4 pære på bilen min...var innom shell..og dem hadde h4..men kun i par...og dem skulle ha 550kr for to stk osram h4 pærer...så gikk jeg videre til esso..der hadde dem løse osram h4 pærer..der kosta dem 50 lappen...så...tør ikke tenke på hva en d2s pære..eller annen type xenon pære ville ha kosta på en bensinstasjon.

dem ligger jo på alt fra 1000 til 2000kr ,,så dem hadde vel kosta 4000kr for ei pære da på bensinstasjon:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...