Jump to content

Forslag til treff på øst-landet


MeysV

Recommended Posts

Hei alle sammen :)

 

Tenkte at siden vi er i starten av det nye året enda så kan vi vel prøve å planlegge et treff på øst-landet et sted :)

 

Jeg tenkte at vi kunne prøve å få til et treff på Gjøvik, Lillehammer, Hamar området :)

 

Flere som er interessert i å kunne få til dette?

Vegard Løkken 
 

- If I Had Asked People What They Wanted, They Would Have Said Faster Horses! 

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært artigt med et treff her i område:)

Bare å si ifra viss du trenger hjelp:)

89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil

94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT

FORD SIERRA SEDAN Proskjekt

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at jeg er i fra trøndelag så hadde det vært bare herlig om det kom en gjeng derfra ;) Jeg tenkte vi skulle ta det i sommer ja :) er lei snøen jeg å ;) Hadde vært fint om vi kunne gått sammen noen stykker og prøvd å finne et sted hvor vi kan ha et arrangement ;)

Vegard Løkken 
 

- If I Had Asked People What They Wanted, They Would Have Said Faster Horses! 

Link to comment
Share on other sites

Det høres interessant ut det :) Finnes det noen passende steder da ? :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Hallais.

 

Dette har jeg også tenkt litt på; prøve å få til et lite treff her i gudbrandsdalen.

I mine tanker så hadde jeg tenkt å få til autosladom kjøring og utstilling på frya fly plass og så har vi muligheten til å få til gokart kjøring på gudbrandsdal gokart vist det er av interesse? dette ligger på Fåvang (ca 1.5 mil crusing fra frya) .

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Dette er av intresse! Er også helt sikker på att det går ann å leie vinjarmoen på Dokka for å prøve seg litt utpå der også mot en liten betaling per pers ved oppmøte? :)

- Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen

- Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v

- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil

 

Min Selges tråd!

 

Min Ønskes Kjøpt tråd!

Link to comment
Share on other sites

eller kjøring med siste stopp på Hadeland glassverk?

 

Er helt greit fint der når sola skinner :wub:

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Ja det hadde vært no. Med litt utstilling på gresset der. Er noen klubber som gjør dette hvert år har jeg sett. Der kan man jo få kjøpt is å litt sånt også. Glassverket er nesten nabon min så jeg veit alt om hvor fint det der på en god dag

Edited by 2.3 GL

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Vet JAguar klubben har treff der en gang i året, minst :) hehe.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Hallais.

 

Dette har jeg også tenkt litt på; prøve å få til et lite treff her i gudbrandsdalen.

I mine tanker så hadde jeg tenkt å få til autosladom kjøring og utstilling på frya fly plass og så har vi muligheten til å få til gokart kjøring på gudbrandsdal gokart vist det er av interesse? dette ligger på Fåvang (ca 1.5 mil crusing fra frya) .

 

Her snakker vi, bra plan.

 

Ligger det noen Campingplass i nærheten?

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Da har jeg sitti og tenkt å lest alles forslag :) og kommet opp med en såkalt plan :) Hvis vi tar oppmøte på Hadeland glassverk også kjører vi opp til Gjøvik tar et stopp på cc plassen der :) Kjører videre til Lillehammer, finnet et sted og stoppe så kan vi kjøre opp til gudbrandsdalen og slå leir på en camping der en helg og storkose oss :D Noen som likte tanken? :) Kom gjerne med tilbakekommentarer :)

Vegard Løkken 
 

- If I Had Asked People What They Wanted, They Would Have Said Faster Horses! 

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg sitti og tenkt å lest alles forslag :) og kommet opp med en såkalt plan :) Hvis vi tar oppmøte på Hadeland glassverk også kjører vi opp til Gjøvik tar et stopp på cc plassen der :) Kjører videre til Lillehammer, finnet et sted og stoppe så kan vi kjøre opp til gudbrandsdalen og slå leir på en camping der en helg og storkose oss :D Noen som likte tanken? :) Kom gjerne med tilbakekommentarer :)

 

Den planen høres fin ut. Men litt stor. Ser for meg at den kunne funke som ett hovedtreff med f.eks base på Hunderfossen. Der er det vel camping. Da kunne man ha oppmøte på fredagskvelden også kunne man ha bremsing hos volden på formiddagen å cruising på ettermiddagen med felles grilling på camoingplassen på lørdag. Søndag kunne avslutte treffet ned utstilling og autoslalom hvis mulig. Dette tenker jeg som ett nasjonalt treff.

 

Litt mer regionalt så tenker jeg at Hadeland glassverk ligger omtrent mitt i smørøyet av vår region. Nesten hele regionen ligger innafor en radius på 2.5 times kjøring. Hvorfor ikke få til små ettermiddags/dagstreff her? Man kunne ha fire slike i løpet av en sesong f.eks. Skulle ikke glassverket være interessert så veit jeg om en plass til der det burde være mulig å få til noe sånt. Da tenker jeg enkelt å greit at vi møtes på glassverket og har en "utstilling" der. Her kan vi også benytte sjansen til å promotere klubben ved å ha en banner stående. Her har vi felles skravling å evt grilling hvis det lar seg gjøre. Så kan man avslutte kvelden med en cruising på de lokale veiene. Det er mange små ruter å bygder å besøke her i området så det er nok en fin avslutning på treffet.

 

I Hønefoss er det bowlinghall å sikkert andre aktiviteter som er mulig å utføre hele året også. Så holder man litt kontakten om vinteren også.

 

Hvis regionslederen vil kan jeg godt hjelpe til litt med å få i gang noe av dette siden det er i mitt nærområde. Ta kontakt.

Edited by 2.3 GL

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Hva med glattkjøringsbanen i moelv? Og om det står på plass, så er f.eks vikingskipet en stoooor plass:) da er det heller ikke lange stubben til brumunddal som har norges raskeste innendørs gocart bane:D Pluss at Amcar miljøet er stoort i hamar, så kanskje få til et lite felles arrangemang med de?:) Bare forslag:D

Ford Sierra 5dr '87 2.0i

Ford Sierra 3dr '86 2.9i

Dodge Dart '73 slant six

Prosjekttråd Brødrene Wernberg

Link to comment
Share on other sites

Den planen høres fin ut. Men litt stor. Ser for meg at den kunne funke som ett hovedtreff med f.eks base på Hunderfossen. Der er det vel camping. Da kunne man ha oppmøte på fredagskvelden også kunne man ha bremsing hos volden på formiddagen å cruising på ettermiddagen med felles grilling på camoingplassen på lørdag. Søndag kunne avslutte treffet ned utstilling og autoslalom hvis mulig. Dette tenker jeg som ett nasjonalt treff.

 

Litt mer regionalt så tenker jeg at Hadeland glassverk ligger omtrent mitt i smørøyet av vår region. Nesten hele regionen ligger innafor en radius på 2.5 times kjøring. Hvorfor ikke få til små ettermiddags/dagstreff her? Man kunne ha fire slike i løpet av en sesong f.eks. Skulle ikke glassverket være interessert så veit jeg om en plass til der det burde være mulig å få til noe sånt. Da tenker jeg enkelt å greit at vi møtes på glassverket og har en "utstilling" der. Her kan vi også benytte sjansen til å promotere klubben ved å ha en banner stående. Her har vi felles skravling å evt grilling hvis det lar seg gjøre. Så kan man avslutte kvelden med en cruising på de lokale veiene. Det er mange små ruter å bygder å besøke her i området så det er nok en fin avslutning på treffet.

 

I Hønefoss er det bowlinghall å sikkert andre aktiviteter som er mulig å utføre hele året også. Så holder man litt kontakten om vinteren også.

 

Hvis regionslederen vil kan jeg godt hjelpe til litt med å få i gang noe av dette siden det er i mitt nærområde. Ta kontakt.

 

Synes dette høres helt topp ut :D Kan vi ikke prøve å få til det?

Vegard Løkken 
 

- If I Had Asked People What They Wanted, They Would Have Said Faster Horses! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...