kje Posted Monday at 08:30 PM Author Posted Monday at 08:30 PM (edited) Da er bolter bestilt. Takk skal dere ha! Fikk også 2'er feil på utgått hjullager fremme. Har jeg forstått riktig at man trenger spesial verktøy for å skifte hjullager fremme? Er dette ok? https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/forstillingsverktoy/hjullagerverktoy/verktoysett-kompakthjullager-82-mm-2000065660 Edited yesterday at 11:39 AM by kje
xr4ti Posted yesterday at 02:41 PM Posted yesterday at 02:41 PM Ser greit ut det settet selv om jeg ikke har brukt det selv.
kje Posted yesterday at 05:18 PM Author Posted yesterday at 05:18 PM 2 hours ago, xr4ti said: Ser greit ut det settet selv om jeg ikke har brukt det selv. Er det Bildeler.no sitt det samme som Biltema sitt?
xr4ti Posted 13 hours ago Posted 13 hours ago Det vet jeg ikke noe om. Videoen var bare for å viste prinsippet. Sikkert samme greiene.
kje Posted 7 hours ago Author Posted 7 hours ago (edited) On 9/20/2026 at 10:32 PM, grcossie said: Ja det er det, men du trenger ikke alle til den jobben, men kan være kjekt å ha noen ekstra visst skulle skifte noe mer senere Det er også eksoslekkasje fra fleksibel del. Hvordan monteres denne her? Det er vel denne siden som skal inn i den større delen? Er det bare å skyve den inn med monteringspasta? Edited 1 hour ago by kje
grcossie Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago I utgangspunktet er de tillaget for sveising, men du kan bruke en eksosklemme der og
kje Posted 52 minutes ago Author Posted 52 minutes ago (edited) 21 minutes ago, grcossie said: I utgangspunktet er de tillaget for sveising, men du kan bruke en eksosklemme der og Ok vet du hvilken dimension på klemmen? Går den fleksible delen utenpå eller inni katalysatoren? Disse på 55,5mm innvendig? https://www.biltema.no/bil---mc/tuning/eksosror/eksosklemme-55-mm-2-stk-2000047009 Edited 43 minutes ago by kje
Recommended Posts