Jump to content

Mydlands Granada


Vebba

Recommended Posts

Fint at noen kjenner han da. Magnor vet vel om denne tråden og det mest geniale er at han deler mye av det.

Han har abre kjørt med 0,47 bar i ladetrykk og nå blir det 1,2-1,3.. :blush:

 

Men de bildene av toppen de ikk jeg ikke opp :wacko:

 

La ikke ut bildene jeg fikk, men kun teksten som er skrive av Magnor sjøl ;)

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Blir en go del forandringer nå :lol: jeg er en politelig kilde men sier ikke så mye bare vent til sommeren igjenn ^_^ kjenner foresten jarnis fra tidligere i teksten veldig godt jeg er naboen hans B)

 

 

hehe, han klarer jo ikke la den bilen stå urørt særlig lenge av gangen...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

bremsepapirer?

 

Litt rart at M5 til vidar strand og transam`en til polly spinner helt vilt bortover hele langsletta på rudskogen og aldri sett at granadaen har gjort det.burde jo greie det med sine 1700 el 2400 hk eller hva han har?

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

Blir en go del forandringer nå :lol: jeg er en politelig kilde men sier ikke så mye bare vent til sommeren igjenn ^_^ kjenner foresten jarnis fra tidligere i teksten veldig godt jeg er naboen hans B)

 

La meg gjette. Du bor i Moi, i samme hus som din far...Magnor???

 

Og du er gutten i oransje skjorte ved siden av Magnor?

Rudskogen2006146.jpg

Håvard Humberset

 

1985 Ford Granada 2,8 Ghia

1977 Ford Capri 2,0 S

Link to comment
Share on other sites

bremsepapirer?

 

Litt rart at M5 til vidar strand og transam`en til polly spinner helt vilt bortover hele langsletta på rudskogen og aldri sett at granadaen har gjort det.burde jo greie det med sine 1700 el 2400 hk eller hva han har?

 

Da må du se om igjen :P Jeg så han med mine egne øyne dra fra en S2 med hjulspinn fra begge hjula på skogen i sommer :D

2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia

1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil

1982 Ford Granada 2,8 GL

 

Volvo har TIC, Ford har TIKK...

Link to comment
Share on other sites

Hehe, noen som trur krefter kun måles i blårøyk... Latterlig... Trur det er vanskelig for folk flest å skjønne hvor vanskelig det er å kjøre med sånn effekt, og om man ser på Kjørestilen hans, så skjønner vel de fleste at hans interresse ikke går på å lage røyk...

 

I Kristiansand hadde Magnor knapt halv gass da han kjørte mot Stian, noe som burde fortelle hva det bor i denne bilen... Jeg så med egne øyne å jevnt det var...

 

Gleder meg til sommeren jeg:-)

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Guest Lynvingen
bremsepapirer?

 

Litt rart at M5 til vidar strand og transam`en til polly spinner helt vilt bortover hele langsletta på rudskogen og aldri sett at granadaen har gjort det.burde jo greie det med sine 1700 el 2400 hk eller hva han har?

 

Det kan jo være at mr mydland ikke liker og spinne og sladde!?

 

 

Det var vel hjulspinn på langstrekket i juli i år som gjorde at han var uheldig og dro av banen..

Edited by Lynvingen
Link to comment
Share on other sites

Det kan jo være at mr mydland ikke liker og spinne og sladde!?

Det var vel hjulspinn på langstrekket i juli i år som gjorde at han var uheldig og dro av banen..

 

Han satset for hardt mot audien han klarte å dra fra :P Ble vel overivrig og glemte svingen....

2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia

1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil

1982 Ford Granada 2,8 GL

 

Volvo har TIC, Ford har TIKK...

Link to comment
Share on other sites

Sannheten med den gangen han dro av banen var at .... Magnor var første man som kjørte over strekket etter at dalbeck hadde haverert motoren på lagstrekke og sølt olje på halve strekket, han kom inn med høyre hjulene i oljen og venstre utenfor og det resulterte i snurring, sakte nedbremsing og en masse sand overalt :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
bremsepapirer?

 

Litt rart at M5 til vidar strand og transam`en til polly spinner helt vilt bortover hele langsletta på rudskogen og aldri sett at granadaen har gjort det.burde jo greie det med sine 1700 el 2400 hk eller hva han har?

 

Ta å hiv opp øynene neste gang du er der så legger du kanskje merke til det.

 

Må være artig for Magnor å lese alt dere forståere dere på mener om bilen hans, fakta er at dere ikke har snøring!

Motor uten turbo SUGER!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Imponerende denne M.M Granada`n. Allerede litt nostalgisk å tenke på, fordi så den første gangen i 2000. 5,0 Mustang Boss motor med to turboer og lystgass. 800 HK med alt mins jeg å huske. Panseret var to-delt, der den øverste delen av panseret mot frontruta skjulte all elektronikken. Og fronten var som nå, og det eneste som røpte, men på en måte mer enn nok, at det var noe helt spesielt med denne bilen. Husker han kjørte Street legal på Lillehammer, og det var et imponerende skue!

Har jo ellers fått med meg via div. blader at mye har skjedd siden da, og beskrivelsen kan bare sies med fem korte ord,- Fly me to the moon..!

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...