Jump to content

Mydlands Granada


Vebba

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Imponerende denne M.M Granada`n. Allerede litt nostalgisk å tenke på, fordi så den første gangen i 2000. 5,0 Mustang Boss motor med to turboer og lystgass. 800 HK med alt mins jeg å huske. Panseret var to-delt, der den øverste delen av panseret mot frontruta skjulte all elektronikken. Og fronten var som nå, og det eneste som røpte, men på en måte mer enn nok, at det var noe helt spesielt med denne bilen. Husker han kjørte Street legal på Lillehammer, og det var et imponerende skue!

Har jo ellers fått med meg via div. blader at mye har skjedd siden da, og beskrivelsen kan bare sies med fem korte ord,- Fly me to the moon..!

Ja, det er artig å følge dette tøffe prosjektet. Artig at nokre tek han heilt ut!!

 

Eg og nokre vener campa i Kvinesdal sommaren ´97. Vogna mi, ein intenst gul Mk1/Mk2 bastard, stod parkert på utsida. Mens me sit og pratar skit, høyrer me plutseleg eit vanvittig spetakkel med eit abnormt lydnivå, umiddelbart på utsida av teltet vårt. Bulder og brak. Det er så intenst, men samtidig så vakkert.

 

Så blir det stille. Me lurte på kva i furuskauen som foregjekk. Hadde seriøse problem med å prøve å gjette kva dette kunne vere. Eg går ut av teltet og ser rett inn i sida på ein bil av alle ting. Der står altså noko som ved første augekast ser ut som ein nokså standard granada mk2. I midten av baksetet står eit barnesete. -Jaha? I hekken finn eg hengarfestet. -Jaha? Doble potter ut på sidene foran bakhjula. -JAHA?!

 

-Kva i all verden er det du har gjømt under panseret din mann?? stutrar eg fram i rein forbauselse over kva som stod der. -Et øyeblikk, får eg til svar, og den smilande eigaren drar ut nøkkelen frå tenningslåsen og setter den i låsen i bakkant av panseret som han så vippar fram (!). Grillen følger med. I neste øyeblikk er eg blenda, bokstaveleg talt; alt skinner, minimalt med kabler er synlig. Strøkent er eit passande uttrykk. Midt i krybba kviler ein pen Boss V8. Knærne begynner å skjelve, faktisk.

 

-Ja, jeg måtte ut med a/c´en for å få plass, legg eigaren beskjedent til.

 

Seinare på dagen hektar han campingvogna på udyret. Granadaen buldrar seg mellom furutrær, campingvogner og telt, før han møter ein liten stigning. Turtallet, som allerede er stygglavt, synker nokre rpm (automat), før føraren hjelper litt til og gir pedalen eit lite puff. Eg held på å gå i bakken. Dette er søren meg det råaste eg har hørt av bil. Har hørt mykje V8, men dette er heilt spesielt. Ford V8 generelt har etter mi meining eit heilt spesielt rått svev, men dette.. Det er så mykje meir. Det er så voldsomt. Og så vakkert.

 

Lever på opplevelsen enno, 11 år seinare.

 

Mvh. Karl

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hehe godt at noen husker :blush: jeg likte også bilen veldig godt på den tiden ... jeg satt nok kanskje ikke i barnesete men rett på siden så det kan hende vi har møttes en gang i tiden i saronsdal regner jeg med ^_^

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er artig å følge dette tøffe prosjektet. Artig at nokre tek han heilt ut!!

 

Eg og nokre vener campa i Kvinesdal sommaren ´97. Vogna mi, ein intenst gul Mk1/Mk2 bastard, stod parkert på utsida. Mens me sit og pratar skit, høyrer me plutseleg eit vanvittig spetakkel med eit abnormt lydnivå, umiddelbart på utsida av teltet vårt. Bulder og brak. Det er så intenst, men samtidig så vakkert.

 

Så blir det stille. Me lurte på kva i furuskauen som foregjekk. Hadde seriøse problem med å prøve å gjette kva dette kunne vere. Eg går ut av teltet og ser rett inn i sida på ein bil av alle ting. Der står altså noko som ved første augekast ser ut som ein nokså standard granada mk2. I midten av baksetet står eit barnesete. -Jaha? I hekken finn eg hengarfestet. -Jaha? Doble potter ut på sidene foran bakhjula. -JAHA?!

 

-Kva i all verden er det du har gjømt under panseret din mann?? stutrar eg fram i rein forbauselse over kva som stod der. -Et øyeblikk, får eg til svar, og den smilande eigaren drar ut nøkkelen frå tenningslåsen og setter den i låsen i bakkant av panseret som han så vippar fram (!). Grillen følger med. I neste øyeblikk er eg blenda, bokstaveleg talt; alt skinner, minimalt med kabler er synlig. Strøkent er eit passande uttrykk. Midt i krybba kviler ein pen Boss V8. Knærne begynner å skjelve, faktisk.

 

-Ja, jeg måtte ut med a/c´en for å få plass, legg eigaren beskjedent til.

 

Seinare på dagen hektar han campingvogna på udyret. Granadaen buldrar seg mellom furutrær, campingvogner og telt, før han møter ein liten stigning. Turtallet, som allerede er stygglavt, synker nokre rpm (automat), før føraren hjelper litt til og gir pedalen eit lite puff. Eg held på å gå i bakken. Dette er søren meg det råaste eg har hørt av bil. Har hørt mykje V8, men dette er heilt spesielt. Ford V8 generelt har etter mi meining eit heilt spesielt rått svev, men dette.. Det er så mykje meir. Det er så voldsomt. Og så vakkert.

 

Lever på opplevelsen enno, 11 år seinare.

 

Mvh. Karl

 

SLIKT får man gåshud nedover ryggen av å høre! :blush: morsom historie.. !

Link to comment
Share on other sites

Guest KMT
Hehe godt at noen husker :blush: jeg likte også bilen veldig godt på den tiden ... jeg satt nok kanskje ikke i barnesete men rett på siden så det kan hende vi har møttes en gang i tiden i saronsdal regner jeg med ^_^

No følte eg meg plutseleg gammel her hehe (eg er kun tjueti). Har nok sett deg i Sarons ja :)

 

Hels pappa og takk for eit minne for livet hehe.

 

Temmeleg rå bil du lærekjører i forresten B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"temmelig rå bil du lærelkjører i " hehe jeg lære kjører i en escor 1.6 lx , en focus 1.6 å en mitubichi pajero ^_^ forsikringa på granadaen gjeler kun på mamma å pappa så den er nok desverre utelukket :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Video har eg ikkje, kun et par bilder av ein parkert villbass eg knipsa i sommar:

 

@ Gatebil on Tour, Kristiansand. Dagens vert poserer med nyvaska statist i bakgrunnen:

 

 

DSC_3469.jpg

 

 

Eg kunne raskt konstantere at barnesetene var tatt ut sidan forrige gang eg såg fysaken med eigne auger ja, Sondre. Forøvrig var det framparten av udyret som stod i fokus for min del. Rart med det.

 

 

DSC_3464.jpg

 

 

DSC_3459.jpg

 

 

DSC_3460.jpg

 

 

DSC_3458.jpg

 

 

DSC_3457.jpg

 

 

DSC_3463.jpg

 

 

Mvh. Karl

Edited by KMT
Link to comment
Share on other sites

er fint med bilder ^_^ ..... nei har spurt tidligere om det var noen som hadde film av da han snurret på rudskogen den sommeren.. for det hadde vært kult og sitt men det var visst ingen som hadde oppe kamera da :huh:

 

Har du noen bilder eller video av den? Hadde vært kult å sett noen nye bilder/video.

 

hehe ja kan se om vi finner noe ;) men er ikke sikkert vi har så mye.....

Link to comment
Share on other sites

Tja, hvis ikke du må ha verdens beste mulighet å ordne bilder av kjærra, så vet ikke jeg. Har du eks. noen av da snurrene lå der bak?

 

turbo.jpg

turbo bak 1

turbo3.jpg

turbo bak 2

Foto_0223.jpg

innsuget til turbo bak oppsettet

Foto_0228.jpg

innsuget på motoren med noen andre topdeksler

 

beklager dårlig kvalitet å dårlige bilder men det var de jeg hadde på min pc ;)

Edited by Sondre91
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...