Jump to content

Film Fra Fmcn Autoslalom-treff


RS|Stian

Recommended Posts

Guest Alex_86

starter å laste nuh.. skal si hva jeg syns:-) er sikkert bra=) hvilket program brukte du?

 

var bra dette her! var fin og stabil hasighet=)

Edited by Alex_86
Link to comment
Share on other sites

Ble jo skikkelig bra!

Ser du ble stødigere i filmingen utover dagen eller var det bare at sola kom å varmet kroppen?

Var plass til flere her som dere ser, og regn og mørke forsvant med solen. Nå kan dere angre..

 

Pluss for musikkvalget og avsluttningen.

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworth 90

Blei jo bra den film-snutten der.Synd jeg bor på vestlandet :( Hadde vert knall å kjørt med cosworthen min der,men det er jo så langt dit :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra, veldig bra! :) Dette skal jeg også være med på, en gang...

 

 

 

OT:

Hvilken skrifttype brukte du?

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Jøsses, så mange bra kommentarer hadde jeg ikke ventet. Takk folkens, det varmer :)

 

Til filmredigering har jeg brukt Windows Movie Maker, veldig enkelt og greit. Mener å huske jeg brukte tre forskjellige skrifttyper gjennom filmen, kan finne fram til det eksakte navn på dem hvis interessant. Var hastigheten god og jevn når dere lastet ned? Har nemlig kjøpt et domene og vil etterhvert komme med en egen nettside med hovedfokus på FMCN-treff samt andre diverse biltreff og events. Siden filmer legges ut på sida er det viktig at hastigheten er god - så si ifra hvis dere opplever at hastigheten er noe dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
Nå har ikke jeg fått sett filmen ennå men regner med du lurte på hvorfor det røyk så jævelig? :P det er pga raset turbo.. ;) derfor røyk det litt :D fikk ikke lov å kjøre engang :(

hehe, oki!

kjipt da!

Link to comment
Share on other sites

Jøsses, så mange bra kommentarer hadde jeg ikke ventet. Takk folkens, det varmer :)

 

Til filmredigering har jeg brukt Windows Movie Maker, veldig enkelt og greit. Mener å huske jeg brukte tre forskjellige skrifttyper gjennom filmen, kan finne fram til det eksakte navn på dem hvis interessant. Var hastigheten god og jevn når dere lastet ned? Har nemlig kjøpt et domene og vil etterhvert komme med en egen nettside med hovedfokus på FMCN-treff samt andre diverse biltreff og events. Siden filmer legges ut på sida er det viktig at hastigheten er god - så si ifra hvis dere opplever at hastigheten er noe dårlig.

 

Hastigheten var bra den! Lå vel på 170-200 kb/s hele tiden her, tror jeg.. Tror det sto at det tok 19 minutter å laste ned! :D Og ja, vil gjerne ha den skrifttypen der.. ;)

 

 

En gang til, meget bra film!

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Hastigheten var bra den! Lå vel på 170-200 kb/s hele tiden her, tror jeg.. Tror det sto at det tok 19 minutter å laste ned! :D

Ok, bra med god hastighet når filstørrelsen begynner å bli noen hundre MB. Regner med de fleste har bredbånd her så da går det vel greit å laste ned. Skal etterhvert få kjøpt noe filmutstyr også, så da er jeg beredt for flere treff framover. Blir morro, gleder meg :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...