Jump to content

Focus RS-felger


RS|Stian

Recommended Posts

Er det noen som veit hva innpresset på 18"erne som står på Focus RS er? Bredden på dem er vel 8"? Noen som tilfeldigvis veit hva disse koster? Regner med en kanskje får tak i dem hos Ford også, siden de er såpass nye. Bilder av en Sierra sedan med slike felger sier jeg heller ikke nei takk til :D

 

m-1007-rs.jpg

 

Takk for svar!

Link to comment
Share on other sites

Mener og huske det var rundt 4000,- pr felg, men er flere år siden jeg spurte da...

Du hadde nok ganske så rett, de lå på litt i overkant av 3900 kr. pr felg. Det får inntil videre bare bli med drømmen gitt, men hørte Ford pleide å ha vårkampanje på felger, så kanskje vi får til en levelig pris likevel.

Link to comment
Share on other sites

Liker du ikke rs felgene dine a stian?

Joda, RS-felgene er jeg veldig fornøyd med, men sikler litt på 18" og noe ikke 'alle' andre har ;)

 

Så litt på FordRacingParts i går, men stussa litt da jeg så det sto 'suggested retail' ved prisen. Uansett, 120 dollar er jo ca. 800 NOK. Hmm...lurer på hvor mye ponyparts skal ha for bestilling av 4 sånne felger :unsure:

Link to comment
Share on other sites

jeg fikk en veldig god pris med dem. men du må rekne på moms og.

uansett kan du ikke bestille selv fra ford racing. må kjøpes av en underlevrandør. var i allefall slik når jeg handla

Oki, skal høre med dem. Syns 120 dollar = 800 NOK var latterlig billig egentlig, for godt til å være sant. Har forresten fått noen bilder til:

 

COSSIE5.jpg

 

COSSIE3.jpg

 

Og sannelig ikke en med Rouse Sport-leppe også:

 

P9020038.jpg

 

Behøver visst ikke å modifisere så mye for å få de til å passe heller, 3mm spacer og 'banke' støtdemperskåla litt opp fikk jeg vite.

Må ha, bare må ha B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...