Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

Bilde209.jpg

 

Henta fra teflon behandling B)

Nydelig bil dette her.Går ut ifra dette er den bilen Morten tok inn.Husker vi var oppe og besøkte Tomm E.Åserud med denne bilen.Jeg fikk da prøve den, det må vel vere den beste Cosworth jeg har kjørt.Var som ny å kjøre.Har noe video film av bilen,som jeg så på en kveld.Bilen var,...er? så strøken at jeg ble helt svett når jeg så igjen filmen. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Nydelig bil dette her.Går ut ifra dette er den bilen Morten tok inn.Husker vi var oppe og besøkte Tomm E.Åserud med denne bilen.Jeg fikk da prøve den, det må vel vere den beste Cosworth jeg har kjørt.Var som ny å kjøre.Har noe video film av bilen,som jeg så på en kveld.Bilen var,...er? så strøken at jeg ble helt svett når jeg så igjen filmen. :blush:

Bilen du tenker på er det vel Helge her på forumet som har ;)

Link to comment
Share on other sites

Har ikke morten tatt inn to røde escCos wolf da? Det er jeg og Helge inne her som har de tror jeg..

 

Dette er bilen som Konghelle bil solgte før jul ;)

Kan nok stemme det ja.Husker den jeg prøvde hadde uorginale front seter og 4 punkt seler.Tror dette ble tatt ut når han solgte den.

Link to comment
Share on other sites

Kan nok stemme det ja.Husker den jeg prøvde hadde uorginale front seter og 4 punkt seler.Tror dette ble tatt ut når han solgte den.

Det er bilen Helge har nå ja. Den ville vært min nå om jeg hadde fått solgt bilen jeg hadde da, hadde vel gått 60000 når Morten hadde den.

Link to comment
Share on other sites

Ville heller hatt sierraen :D

He.he.Synes Ford har lykkes bra med den nye Modeoen jeg da.Men det mangler vel litt på den kjøregleden man har i en gammel sierra cosworth :D

 

Mondeoen min er nesten helt lik som denne, skal ta å hive på et par bilder jeg også.

Hvor mye er denne Mondeoen senka da LHD500?

Den er senka 35-40 mm. :)

Link to comment
Share on other sites

Er igrunnen veldig litt, først måle å finne ut hvor du vil ha selve låsen, så borrer du å popper den fast, så borrer du hål der den ''pinnen'' skal gjennom i fangeren, så holder du fangeren på plass å borrer gjennom fangeren å hen i metallet så du får merke, og tar av fangeren å borrer ett stort hål til bolten som skal gjennom, å skrur den fast å stiller lengden. hehe kort forklart. men er ikke vanskelig i det heile tatt når du har settet forann deg :)

 

 

 

Jeg har og festa den med orginal festene, for går ikke lange tida før noen stjeler den fangeren vis ikke. hehe

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Link to comment
Share on other sites

HPIM1011.jpg

 

hmm såg bilen din på føyno hans christian fine bilen :blush:

 

Ein aldri så liten motorstopp så gjorde at den stod der. Du har tatt noen bilder av den nå etterhvert du, har du ikke ??

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...