Jump to content

Rally Norway 2009


grcossie

Recommended Posts

Åpningsshowet i går var virkelig morro å få med seg live. Får litt mer kick av å være der og se og høre biler og gromlydene!! Gøy også at Petter Solberg fikk tids beste i går. Gleder meg til å følge med på de neste ss i helgen, dog i sofaen :D

Her er foreløpig liste:

1.P.SOLBERG 1:32.8

2.M. HIRVONEN 1:33.4 + 0.6

3.S. LOEB 1:33.5 + 0.7

4.M. ØSTBERG 1:34.0 + 1.2

5.J. LATVALA 1:35.1 + 2.3

6.D. SORDO 1:35.8 + 3.0

7.U. AAVA 1:36.2 + 3.4

8.H. SOLBERG 1:37.0 + 4.2.

9.M. WILSON 1:37.5 + 4.7

10.A. GRØNDAL 1:38.1 + 5.3

Link to comment
Share on other sites

Andreas brøt fordi han punkterte både på ss 18 og 19. Et reservehjul ble for lite.

 

Ellers er reglene slik at når man har vært på service skal bilen være komplett når man kjører ut av tidskontrollen. Er "delelageret" tomt for fangere så blir du disket.

 

Men hva skal man med en bedriten Subaru fanger?? Tok med meg en blå fanger med teksten Feel The Difference jeg.

Over til fienden...

Link to comment
Share on other sites

Andreas brøt fordi han punkterte både på ss 18 og 19. Et reservehjul ble for lite.

 

Ellers er reglene slik at når man har vært på service skal bilen være komplett når man kjører ut av tidskontrollen. Er "delelageret" tomt for fangere så blir du disket.

 

Men hva skal man med en bedriten Subaru fanger?? Tok med meg en blå fanger med teksten Feel The Difference jeg.

 

En kompis fikk også med seg en sånn.. Latvala sin tror jeg det var. :lol:

Link to comment
Share on other sites

P-G Andersson i skoda fabia som ikke hadde noen fangere igjen, men det var vel ikke det som var grunnen til at han måtte bryte til slutt tror jeg..

 

Edit

 

Lördag 14/2

Succén avbröts - tvingas avbryta rallyt!

P-G och Anders tvingas dessvärre kasta in handduken. Det sedan kopplingen rasat på transportsträckan till SS13.

- "Jag märkte på sträckan innan att den krånglade, men på transporten small det bara till och den rasade helt" berättar P-G.

Edited by Karlsen^
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...