Jump to content

Sierra Cosworth Sedan


Ron

Recommended Posts

Det var en voksen pris.. Det skal den ha. Men den har en strøken frontfanger uten alt for mye sig ser det ut til da.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

For å si det sånn, dette må være den mest gromme sierraen i norge, påkostet astronomiske summer.

Den gearkassen er grom, tåler ufattelig med moment, står normalt i skyline, koster 100000.- bare kassen, 9 toms diff bak, 7.5 foran.

Nærmest strøken, når jeg ser hva andre får for cosworther, så er denne bare et kupp. Tenk hva han har brukt av penger på denne bilen. Og ovar få mer bilder av innredning og under bilen, vis hvor grom denne bilen er.(eneste å utsette på dette salget er, Ovar du skuffer meg, beholde den sure ramlikaneren for denne grom bilen, nei nei nei.)

Edited by despomann

frode r

Link to comment
Share on other sites

Det kommer han ikke til å gjøre, det kan jeg love deg til den prisen..

 

Jeg solgte min aquariusblåe ombygde vingebil for 340.000kr i 2005 eller 2006.. Den står til salgs igjen nå for 250.000kr.. Så det er mulig å selge for en god sum.Trenger bare den rette kjøperen... :D

Link to comment
Share on other sites

Forskjell mellom å legge lista høyt og totalt prise seg ut av markedet :) I mine øyne selvsagt

 

Åjada, men hadde jeg vært selger så ville jeg vel ikke vært interessert i å appellere til et stort marked med en sånn bil. Bare en person holder, og "den rette kjøperen" blir ikke skremt av den prisen der.

Sierra XR4i

Link to comment
Share on other sites

er vel egentli billgit dette vis du tenker å kjøpe ein "standar" sedan 4x4 for så å få den til å bli tilsvarende denne så er 310000 småpenger(har ikkje sett bil, men ser utfra deler at den er dyr) hadde eg hatt kr og stor garasje hadde eg sittet i bil på veg ned å hente den for lenge siden.

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...