Jump to content

Oppliger drev sats. Noen som har prøvd?


AndrT4

Recommended Posts

Da har jeg kjøpt ny kasse. Var egentlig Oppliger jeg skulle kjøpe, men jeg kan IKKE anefale å kjøpe noe av han.

Hele begynte med at han sendte meg en PM på Passionford etter jeg laget en tråd om Oppliger-kassene, for å høre om noen hadde erfaringer med den kassen.

Han hadde to nye satser liggende, gruppe A-girkasse, og to brukte klare for levering. Han spurte etter mailadressen for å sende info.

Fikk mailadressen min samme dag. Han skulle komme med gode priser sa han.

Hørte ingenting første dagene. Sendte han så en mail. Ingen svar. Sendte han PM igjen på Passionford. Ingen svar, selv om han var innlogget flere ganger.

Skrev i tråden på PF at det var umulig å kjøpe gjennom han, fordi han ikke svarte på verken mail eller PM. Dagen etter skrev han at han ikke hadde mottatt mail fra meg, og hadde ikke adressen til meg, selvom han hadde fått mailadressen min på PM og i tillegg mailen jeg sendte han.

Fikk mailen for tredje gang, og lovet å sende info dagen etter. Det skjedde selvfølgelig ikke det heller. Etter nærmere 10 dager sendte han meg mail, og bare henviste meg til siden hans for priser! Helt borkastet. Bruke 10 dager på å sende en link til hjemmesiden sin!

 

Greit, så var det å få kjøpe derfra. Sendte han noen mailer for å spørre om diverse ting angående kassen, og det gikk 3-4 dager mellom hver gang han svarte. Skrev flere ganger hvor lang leveringstid det var, men han unnlot å svare, og svarte stort sett på det som passet han. Dermed måtte jeg skrive flere mailer for å få svarene av han. Og tiden gikk..

 

Tilslutt ba jeg om en pris på alt jeg ville kjøpe. Inludert frakt og hele pakken. Gikk 11 dager!! før han svarte. Da var leveringstiden 5-6 arbeidsuker! Spurte hva som skjedde med disse to nye satsene han hadde liggende, men de hadde han solgt fordi jeg hadde bestemt meg så seint! Ja takker **** for det når han aldri svarte på mail! Gikk cirka 1 mnd fra jeg tok kontakt med han, til han klarte å svare meg dette. I tillegg, på siste mailen hvor jeg spesifiserte hva prisen skulle inneholde for å få en komplett pris på alt, kom han ikke med pris i hele tatt..

 

Nei skal ihvertfall ALDRI anbefale den mannen!

 

Gud slikt er irriterende!!

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kjøpte en topp av denna fyren for 2-3 år siden, det skulle være en urørt og tom 4wd topp som bare trengte overhaling til ca.400 euro+frakt.

Fikk en 4wd top som ikke var plana ja, men det ene forbreningsrommet var sveisa opp på skikelig dårlig vis og det var montert helt feil ventilseter i dette, det eneste positive her var at jeg fikk levert tilbake toppen og fikk igjen penga.

 

Han hadde og unlatt og vise fram det sveisa forb.rommet i bildene han sendte før handel.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte en topp av denna fyren for 2-3 år siden, det skulle være en urørt og tom 4wd topp som bare trengte overhaling til ca.400 euro+frakt.

Fikk en 4wd top som ikke var plana ja, men det ene forbreningsrommet var sveisa opp på skikelig dårlig vis og det var montert helt feil ventilseter i dette, det eneste positive her var at jeg fikk levert tilbake toppen og fikk igjen penga.

 

Han hadde og unlatt og vise fram det sveisa forb.rommet i bildene han sendte før handel.

 

Haha.. Nei jaggu glad jeg ikke kjøpte noe av den fyren der gitt.. :ph34r:

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...