Jump to content

Hva hører du på i bilen?


Vidala Racing

  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Legg gjerne en liten kommentar til hva du liker best ved den musikken du hører på når du er ute på vegen.

 

Du kan krysse av fler.

Edited by Vidala Racing

Daelim Roadwin 125 2006 (Solgt)

Honda XL125 1982 (Prosjekt)

Ford Sierra Stv 1987 2L Ohc Gasser (solgt)

Ford Scorpio Stv 1994 DOHC (Solgt)

Opel Vectra sedan 1998 1,8 16v (Solgt)

Ford Sierra Combi 1991 1.8 TD,I (Solgt)

Opel Kadett c 4Dørs Sedan 1975 1.2L

Mercedes w210 290TDT 1997

Ford Sierra 1993 Sedan DOHC (Prosjekt)

Link to comment
Share on other sites

Kommer an på hvilken bil jeg kjører. Kjører jeg etter veien og har dekning, så går det som regel i radio, p3 eller radio norge. Kjører jeg cosworth så hører jeg på turbolyd, eksosbrumming, og vibrasjonslyder :D Har spiller i den, men mangler høytalerledning imellomhøytalerene og spiller.

Når jeg kjører lastebil på jobb så har jeg ikke dekning. Da går det i ei fin planding av god gammel metal, tung rock, en del norsk musikk fra A-ha till Madrugada, Hellbillies, Return og Dum Dum Boys.

Metal var ett alternativ jeg savnet. Mange moderne pop låter blir jeg lei av å høre etter et par dager, så hører de stort sett kunn på radio.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Virker som om det og er mye gammel musikk som går opp igjen på radio. Eks. "nine million bicycles in beijing" eller noe sånt. Holdt på å klikke for meg på jobb! Å noe sånt som "my name is Luca, I live on the second floor." Selfølgeli hender det at noe nytt kommer forbi, men det er dog mye gammelt også.

 

Før hadde jeg alltid lyst på turbo bil. Så fikk dama det. Nå er jeg dritt lei av "Ftsjjjjjjjjj" :P Så det er det jeg hører på. Ftsjj, ftsjjj, ftsj. Savner å kjøre Sierra med sugemotor :(

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

Virker som om det og er mye gammel musikk som går opp igjen på radio. Eks. "nine million bicycles in beijing" eller noe sånt. Holdt på å klikke for meg på jobb! Å noe sånt som "my name is Luca, I live on the second floor." Selfølgeli hender det at noe nytt kommer forbi, men det er dog mye gammelt også.

 

Før hadde jeg alltid lyst på turbo bil. Så fikk dama det. Nå er jeg dritt lei av "Ftsjjjjjjjjj" :P Så det er det jeg hører på. Ftsjj, ftsjjj, ftsj. Savner å kjøre Sierra med sugemotor :(

 

Hør på Radio Norge i stedet. Masse Pink Floyd :wub: Hvis man liker skikkelig musikk da..

Link to comment
Share on other sites

Kommer an på hvilken bil jeg kjører. Kjører jeg etter veien og har dekning, så går det som regel i radio, p3 eller radio norge. Kjører jeg cosworth så hører jeg på turbolyd, eksosbrumming, og vibrasjonslyder :D Har spiller i den, men mangler høytalerledning imellomhøytalerene og spiller.

Når jeg kjører lastebil på jobb så har jeg ikke dekning. Da går det i ei fin planding av god gammel metal, tung rock, en del norsk musikk fra A-ha till Madrugada, Hellbillies, Return og Dum Dum Boys.

Metal var ett alternativ jeg savnet. Mange moderne pop låter blir jeg lei av å høre etter et par dager, så hører de stort sett kunn på radio.

 

Ja den forsvant gitt, notert og oppdatert

Daelim Roadwin 125 2006 (Solgt)

Honda XL125 1982 (Prosjekt)

Ford Sierra Stv 1987 2L Ohc Gasser (solgt)

Ford Scorpio Stv 1994 DOHC (Solgt)

Opel Vectra sedan 1998 1,8 16v (Solgt)

Ford Sierra Combi 1991 1.8 TD,I (Solgt)

Opel Kadett c 4Dørs Sedan 1975 1.2L

Mercedes w210 290TDT 1997

Ford Sierra 1993 Sedan DOHC (Prosjekt)

Link to comment
Share on other sites

i cosworthen står begg dead by april platene, volbeat og thrice.

Og for ikke og snak om en halv stressa t34 chatter box :smartass:

 

men er igrunn ganske rund i katen på musikk sia.

spiller igrunn ingen rolle hva slags radio kanal som står på i firmabiln, det blir som regel bare på i 1 dag av gangen, variasjon er di pokker ikke flinke til..

 

Og radio norge med det top 1000 greiene sine, det er jo akkurat di samme 1000 låtene som går i repeat hele året, bare ikke i rekke følge, etter at di har flåd lytterne for stemme penger..

 

Men geir schau og morgen klubben er grei underholdning.

Link to comment
Share on other sites

Hør på Radio Norge i stedet. Masse Pink Floyd :wub: Hvis man liker skikkelig musikk da..

De glemte jeg selvsagt, men går under god gammel kategorien :wub: Men jeg foretrekker å stå for låtvalget selv når jeg hører på sli musikk, og ikke radio.

 

 

100 drittlåter mellom en grei det blir for dumt.skjønner ikkje koffor de ikke lager kvalitetsradio med VARIERTE LÅTER.spiller jo britney 2-3ganger i timen.BARE komersielt

Det som er ulempen med enkelte kommersielle produkter ja :glare:

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Altspisende innen musikk. Alt fra pop - metall.

Men det går mest i rock/alternativ, metall.

 

 

Får konsentrert meg skikkelig med musikk på øret, så da går det i musikk hele dagen. Både på jobb og hjemme.

Radio/mp3 står på mens je skrur bil/jobbe.

 

 

Vassendgutane, Vazelina, Hellbillies og DDE er god musikk på langtur. Kan virkelig nyte kjøringa med det på anlegget.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal jeg skremme alle. Vamp og Vidar Johnsen og Peter Nordberg ;) Utenom dette så er det hip-hop, rap o.l. (Eminem, Lil Wayne, Akon, T-Pain o.l.)

 

Hørte mer på metal før, men er jo mye bra i den sjangeren også. Liker typiske band som Iron Maiden, Metallica og Rammstein. Opeth, Satyricon og COF blir litt for heavy. Selv om vi er vikinger fra norge som står bak oppfinnelsen av Black Metal. En sang derimot, Dimmu Borgir - Progenies of the great apocalypse, har litt sansen for den.

 

Hør på Radio Norge i stedet. Masse Pink Floyd :wub: Hvis man liker skikkelig musikk da..

All along you're just a - nother brick in the wall :D

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Her går det i CCR, Dire Straits, AC/DC og radio Norge...

Ikke så ofte jeg hører på musikk, radioen står som oftest av...

 

En ting jeg ikke liker er bråke musikk, thrash metal dvs SØPPEL MUSIKK og speed metal.

Hører heller ikke på musikk av nyere dato, er som biler, ikke laget noe bra siden midten av 90 tallet...whistling.gif

94' Mondeo 2.0GLX Stv

01' Mondeo 1.8 125hk

78' Capri Mk3 2.3S

Link to comment
Share on other sites

hører på alt storsett så jeg kryssa på de fleste alternativene. det går dog mest i punk,rock å metall av mange slag.

 

paramore,nofx,new found glory,sum 41,backyard babies,metallica,maiden,billy talent,bad religion,gun's n roses,ac/dc,avenged sevenfold å en hel haug med sånne band er det det går mest av. men av og til er det godt med litt pop å myk rock også. humør spiller mye inn på hva jeg velger men en ting er bestemt å det er at det skal spilles høyt.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...