Jump to content

slett


twin turbo

Recommended Posts

1. Mye kan skrives om mr Fix her... Blant annet om alle de han ringte/sendte sms til for å fiske etter god omtale den gangen den selgers ratings tråden var oppe å gikk her. Opplevde dette ved et annet tilfelle også, men husker ikke hva det gjalt den gangen. Da forsvant det siste lille av min respekt.

 

2. Men ang det den mannen ikke kan om gamle ford motorer og girkasser, det er det ikke verdt å vite. Han sitter på utrolige mengder god kunnskap om emnet. Synd han er så gris på buisnesen sin.. Det kunne blitt bra.

 

1. Helt latterlig spør du meg.

 

2. Det stiller jeg meg faktisk veldig tvilende til. Det er mange jeg har fått et godt inntrykk av mtp. kunnskap her inne, men han er ikke en av dem. Syns ikke han har hatt mye å komme med i det hele tatt når det har vært tekniske diskusjoner her inne.

Og mye basic kunnskap som ikke er der. Slike ting jeg hadde sett på som 110% nødvendig viss jeg skulle levert bort noe arbeid.

 

For det er tross alt ikke bare en vanlig Ford-intressert kar i miljøet det er snakk om.

Det er en som skal drive med dette på profesjonelt nivå, altså som et firma som selger tjenester, og tar betalt for dette. Da stiller han plutselig i en helt annen bås, der det forventes utrolig mye mer.

Fordi det er tross alt noen som skal betale for det som blir utført.

Da hjelper det ikke å gjemme seg bak at man vil bidra, hjelpe folk etc. når det blir stilt spørsmål i ettertid. Da har man utført en tjeneste og blitt betalt for det.

Når man da attpåtil tar betalt for, og tar æren for andre sitt arbeid, da bør man virkelig gå i seg selv.

 

Det kan nok virke litt voldsomt med all denne kritikken nå midt i julen, men jeg er oppriktig forbanna på slike delepushere/jallafirma som gjør alt de kan for å tjene penger på uvitende uerfarne bilintresserte. Og så komme i etterkant med den at "de burde visst hva det var de kjøpte", slik som f.eks. i det tilfelle der det var solgt noen mekaniske dyser som skulle være lagt av gull nesten.

Så viste det seg å være noe billigdeler som flere her inne hadde liggende, og kunne gitt bort til gutten, men som det ble betalt flere tusen for...

 

For som sagt, når man skal være storkar og drive "seriøst" så må man jammen meg tåle kritikk som kommer også.

 

Delepusher av verste sort er min oppfatning dessverre..

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alelys: Det er av slike ting vi lærer hvem man kan stole på og ikke. Det beste hadde nok egentlig vært å lage en egen tråd med erfaringer om forskjellige tvilsomme foretninger/delepushere her inne, sånn at man kunne søke det opp og se hva andre har å si.

 

Escort RST WRC: Frode sitter absolutt på mye god informasjon om gamle Ford motorer. Det er bare så synd at han misbruker kunnskapen sin og da igjen selger dritt til andre folk. Leste denne kommentaren her i går: "Selv om man pakker inn hundebæsj i glansfolie så blir det ikke av den grunn konfekt."

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0L DOHC (Restaureringsprosjekt)

Volvo 460 2.0L (Hugget 09.03.2011)

Vw Passat stv 1.8 (Solgt)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Link to comment
Share on other sites

At folk ikke har hørt noe negativt om mannen er forsåvidt greit nok. Kan fortelle dere at i en tråd der det ble stillt kritiske spørsmål til karen og hans priser, ble tråden/kommentarer slettet.

Jeg var selv innvolvert i denne tråden og må si at hvis det er FCN som står bak dette, mistet dere all min respekt :) Slike ting skal fram i lyset for andre "entusiaster"

695371.jpeg

-Sierra Cosworth 89' 2wd

Link to comment
Share on other sites

Haakie: Jeg kan ikke helt forstå hvorfor FCN skulle slettet slike ting. Kan det være at tråden lå i feil kategori? I så fall skulle den bare ha blitt flyttet etter min mening.

 

BM-RACING: Det er sant det du sier. Dette har lite med hva veiv tåler. Men det har nå bare blitt sånn da.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0L DOHC (Restaureringsprosjekt)

Volvo 460 2.0L (Hugget 09.03.2011)

Vw Passat stv 1.8 (Solgt)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen, ble tipset om denne tråden idag,siden jeg ikke har vært her inne en stund. Det er synd å se hvor mye negativitet som kan vokse på et forum iløpet av kort tid. Av klokskap fra tidligere ting her inne vil jeg bare beklage alt på det sterkeste,Jeg forstår alle synspunkter,og vil gjøre mitt beste for å forandre

på innstillinger til dette ,

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Nå har jo trådstarter sagt at han har fått vite det han trenger, så da handler den plutselig om frode. Dette er jo en direkte årsak til ting som har blitt skrevet tidligere.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med Frode har en forklaring på det meste angående deler og pris, om han vil skrive noe om det. Det jeg veit er at Frode sitter på mye kunnskaper ang V6 motorene i hvertfall. Han veit kanskje ikke mest om Cosworth motorene, men hva skal man forlange?

 

Btw: Har du noe prisforslag i forbindelse med det du skriver ang blodpriser? Jeg har ikke selv så veldig mye å utsette på Frode. Frode har vært behjelpelig mot meg hele tiden og har heller ikke hatt noe problemer med han. men så lenge Frode har fått laget forskjellige deler etter eget ønske så forstår jeg som sagt ikke dette med blodpriser.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0L DOHC (Restaureringsprosjekt)

Volvo 460 2.0L (Hugget 09.03.2011)

Vw Passat stv 1.8 (Solgt)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med Frode har en forklaring på det meste angående deler og pris, om han vil skrive noe om det. Det jeg veit er at Frode sitter på mye kunnskaper ang V6 motorene i hvertfall. Han veit kanskje ikke mest om Cosworth motorene, men hva skal man forlange?

 

Btw: Har du noe prisforslag i forbindelse med det du skriver ang blodpriser? Jeg har ikke selv så veldig mye å utsette på Frode. Frode har vært behjelpelig mot meg hele tiden og har heller ikke hatt noe problemer med han. men så lenge Frode har fått laget forskjellige deler etter eget ønske så forstår jeg som sagt ikke dette med blodpriser.

Kan jo begynne her:

 

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/45807-28-k-jetronik-sprut-selges/

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes ikke helt dette eksempelet var så veldig godt, da jeg ikke helt fant ut av hva slags deler som er blitt brukt i motoren. Om dette var overpris for sprutet skal jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke veit hva noe slikt koster å lage hellrr, med tanke på at det er noen deler som kommer fra Porche. Porche generelt er vel ikke akkurat billig, så det er ikke umulig at det er verdt prisen. Billigere enn datasprut er det uansett, da ferdig sprut kommer på alt fra 7000 - 10000,- ferdig loddet. Da kommer montering av sprut i tillegg, for ikke å snakke om mapping attpåtil. Veit mapping kan komme på fort 10k uten å blunke. Jeg holder med Frode til jeg kan få bevist det motsatte. Frode er en god fyr som elsker jobben sin og ikke minst v6 motorer. Som vi så i denne tråden fikk man en dårligere motor til en rimeligere penge. Dette er normalt. En gyllen regel: Mer hester, mer pengeer.

 

Beklager eventuelle skrivefeil. Skriver på tlf, da jeg er på jobb...

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0L DOHC (Restaureringsprosjekt)

Volvo 460 2.0L (Hugget 09.03.2011)

Vw Passat stv 1.8 (Solgt)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes ikke helt dette eksempelet var så veldig godt, da jeg ikke helt fant ut av hva slags deler som er blitt brukt i motoren. Om dette var overpris for sprutet skal jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke veit hva noe slikt koster å lage hellrr, med tanke på at det er noen deler som kommer fra Porche. Porche generelt er vel ikke akkurat billig, så det er ikke umulig at det er verdt prisen. Billigere enn datasprut er det uansett, da ferdig sprut kommer på alt fra 7000 - 10000,- ferdig loddet. Da kommer montering av sprut i tillegg, for ikke å snakke om mapping attpåtil. Veit mapping kan komme på fort 10k uten å blunke. Jeg holder med Frode til jeg kan få bevist det motsatte. Frode er en god fyr som elsker jobben sin og ikke minst v6 motorer. Som vi så i denne tråden fikk man en dårligere motor til en rimeligere penge. Dette er normalt. En gyllen regel: Mer hester, mer pengeer.

 

Beklager eventuelle skrivefeil. Skriver på tlf, da jeg er på jobb...

60000kr for en shortblock, som ikke stod ferdig etter 1.5år.. Og 8000 for ett k-jet med noen smådeler med porschemerke på ? Nei, denne diskusjonen vinner jeg nok aldri med deg.

Link to comment
Share on other sites

Kverna: En diskusjon med meg er ikke umulig å vinne. Bare jeg får sett hva andre selskaper/personer tar for samme jobben så er det ikke vanskelig å mannenligne pris å se hva som er beste tilbud. Jeg skal være enig i at 1.5år er altfor lang tid, men dette var ikke bare Frode sin feil. Her hadde også kjøper noe skyld. Hvem som har mest skyld i saken vil jeg ikke si noe om, da jeg ikke kjenner denne saken bedre enn hva som står skrevet i tråden.

 

Sta1n1: Motoren det gjelder er referert i en ny tråd litt lenger opp ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0L DOHC (Restaureringsprosjekt)

Volvo 460 2.0L (Hugget 09.03.2011)

Vw Passat stv 1.8 (Solgt)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Link to comment
Share on other sites

Saken Kverna linket til her, kjenner jeg godt til, og var med å hjelpte fordgutten å få ordnet opp. Maken til pissprat som kom fra frode, skal man leite lenge etter... Kun ett gass-spjeld, som kom fra Porsche, ellers var alle delene likt det fordgutten allerede hadde fra før, noe Frode påsto ikke stemte... Her blei svindelen avslørt, og alikevel fortsatte tullingen å nekte...

Har ikke greie på priser ang V6 motorene, men skulle tru man fikk en bra sånn motor for prisen Frode tok for sine deler.... Mere bevis på planlagt svindel enn det, går det vel knapt ann å få...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Loffen: Det beste her hadde jo så klart da vært å kun kjøpe selve spjeldet for Fordgutten. Om det har vært en mulighet veit jeg ikke. Men jeg kan liksom ikke helt se den store forandringen med ett spjeld. Jeg har ikke prøvd dette før, så skal på noen måte ikke si at ikke fungerer. Det er vel bare en måte å finne det ut på og det er å prøve dette. Om dette K-jetronic system er i likhet med det man finner på eldre Audi 80 o.l så skal jeg være enig i at denne delen er overpriset, da man får disse for ett par hundrelapper hos det lokale huggeriet ;-)

 

Nei, jeg veit ikke jeg altså. Vil ikke prate dritt om Frode, da han er en gammel venn av meg, men hvis det viser seg at det han driver med er juks og dritt så blir jeg skuffa. På v6 motorene har han dåpass kompetanse og kunnskaper, så det vil virkelig være synd om han skulle utnytte dette på en slik måte.

 

Vi kan alle være enige i at det er to ord som ikke passer sammen i en setning og det er "trimming" og "billig". Men det skal alikevel være måte på hva en jobb skal koste uansett. Det er helt greit at folk skal tjene pengrr på å bygge en motor med customdeler for å oppnå høyere effekttall enn originalt. Dem skal tjene på både deler og jobb, noe jeg ser som rettferdig. Men fortsatt med måte. Kan selv ta ett eksempel.

 

Sendte mail til en veldig kjent Auditrimmer i Norge for å høre etter nye smidde stempler med 84 borring til min 5sylindra 10v sugemotor. Pris: Ca 10.000,-

Samme mail sendt til Velox Motor med en annen pris: 6995,-

Hvordan kan det ha seg at differansen er på 3000,- for samme vare? Dette var for JE stempler ment for å stroke 2.3L til 2.7L. Betyr da dette også at firma 1 svindler?

 

Edit: Dette eksempelet er ikke ment som ett forsvar for hverken den ene eller andre, men lurer på hvordan man skal forsvare denne prisen :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0L DOHC (Restaureringsprosjekt)

Volvo 460 2.0L (Hugget 09.03.2011)

Vw Passat stv 1.8 (Solgt)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Link to comment
Share on other sites

Problemet med det tilfellet der Fordgutten var involvert, var jo at det ble solgt et mekanisk sprut til Ford V6 med et spjeld fra en eller annen Porsche.

Altså, forutenom det spjeldet og noen stålomspunnede bremseslanger var dette deler som han hadde fått svinebillig av andre, og kanskje også fått.

Men måtte altså betale 8000kr (!) for herligheten.

Og 60000kr for en slik motor er jo helt latterlig. Her begynte også Frofix å argumentere med priser fra et velrenomert motorverksted, og sammenlignet sine priser med dem.

Fordgutten kunne gått til en motorbygger og fått det VELDIG mye billigere. Dette ligger jo godt i kortene også når Frofix har laget en kontrakt der prisene ikke skal komme ut her på forumet.

 

Og dette er jo bare et enkelttilfelle blant mange andre.

 

Her mener jeg mye av feilen er at en entusiast med begrenset kunnskap/erfaring og med litt for mye fritid har tatt seg vel mye vann over hodet, og sammenligner seg selv med folk/firma med årelang erfaring og inngående erfaring på motor. Og tror han kan ta seg betalt deretter.

 

Hadde det vært en vanlig mann i gaten som skrudde svart på kompisplan og fikk penger for motorbygging etc. så hadde det vært noe helt annet.

For da hadde kjøper hatt et helt annet ansvar

Problemet er når han går veien gjennom firma etc. og gjør ting seriøst, så må han ta støyten på lik linje med et firma når det blir kritikk i etterkant.

 

1.

 

Loffen: Det beste her hadde jo så klart da vært å kun kjøpe selve spjeldet for Fordgutten. Om det har vært en mulighet veit jeg ikke. Men jeg kan liksom ikke helt se den store forandringen med ett spjeld. Jeg har ikke prøvd dette før, så skal på noen måte ikke si at ikke fungerer. Det er vel bare en måte å finne det ut på og det er å prøve dette. Om dette K-jetronic system er i likhet med det man finner på eldre Audi 80 o.l så skal jeg være enig i at denne delen er overpriset, da man får disse for ett par hundrelapper hos det lokale huggeriet ;-)

 

2.

Vi kan alle være enige i at det er to ord som ikke passer sammen i en setning og det er "trimming" og "billig". Men det skal alikevel være måte på hva en jobb skal koste uansett. Det er helt greit at folk skal tjene pengrr på å bygge en motor med customdeler for å oppnå høyere effekttall enn originalt. Dem skal tjene på både deler og jobb, noe jeg ser som rettferdig. Men fortsatt med måte.

 

3.

Kan selv ta ett eksempel.

 

Sendte mail til en veldig kjent Auditrimmer i Norge for å høre etter nye smidde stempler med 84 borring til min 5sylindra 10v sugemotor. Pris: Ca 10.000,-

Samme mail sendt til Velox Motor med en annen pris: 6995,-

Hvordan kan det ha seg at differansen er på 3000,- for samme vare? Dette var for JE stempler ment for å stroke 2.3L til 2.7L. Betyr da dette også at firma 1 svindler?

 

Edit: Dette eksempelet er ikke ment som ett forsvar for hverken den ene eller andre, men lurer på hvordan man skal forsvare denne prisen :P

 

1.

Hele hovedproblemet med den saken var jo at kjøper fikk beskjed om at dette var et Porsche-sprut, noe gromme greier som var verdt mye.

At dette var Ford-deler med kun småting byttet på har Frofix nektet for hele veien, også i etterkant. Dette kom jo også tydelig frem i det tråden Kverna linket til.

Det der er snakk om helt klar utnytting av en unggutt med begrenset kunnskap, som stolte på det firmaet han kontaktet, og fikk svi for det.

 

2.

Selvfølgelig skal motorbyggere etc tjene penger på det de gjør, er jo helt klart det. Men det er som du sier, det får være måte på også!

Kjenner godt til priser rundt omkring hos folk som driver med dette på seriøst plan, og jeg mener helt klart at det som har kommet fra om Frofix minner om svindel ja.

 

3. Dette har en del med forskjellige innpriser etc. og hvor mye profitt de vil ha på delene sine.

Dette er ikke uvanlig, og det samme er at du trolig hadde fått bedre pris på stemplene viss dette hadde vært en del av en større jobb.

Dette siden denne kjente Auditrimmeren trolig ikke så på deg som en viktig kunde siden det var en "liten sak".

Mens Velox motor som liten aktør med mindre kundekrets så på deg som en viktig kunde uansett, og gir deg derfor en god pris, siden han virkelig ønsker deg som kunde.

 

Det er her det blir litt paradoksalt at Frofix går litt over grensene mellom de to typene selgere jeg nevner over her.

Liten kundekrets, lite viktig aktør, men skal allikevel ta seg betalt som om det var snakk om liv det han holdt på med..

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Noen satte en gang spørsmålstegn ved prisene hans og hva som var så spesielt med delene. Tråden ble slettet. Noen eksempler; Orginal veiv pushet han ut for 8000kr, samt en porta topp (av ukjent porter, som etter mye om og men viste seg å være han selv) til 18000kr. For all del; folk må tro de kan få gull og paradis for delene sine, men ikke forvent at folk her inne holder kjeft når det åpenbart er overpriset.

Det ble også satt spørsmålstegn på hvorfor han driver med dette uten noe fornuftig svar. Videre fortsetter han i nøyaktig samme spor, da ender det med det ryktet han har fått nå.

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

Escorg Rts Wrc: Mye kloke ord på en gang. Setter 10 poeng for dette og tomlene høyt i værrt.

 

Armani: Kan se på 18.000,- som helt greit om dette pgså innebærer overhaling av topp og en bra effektøkning. Selv har jeg kun betalt 9000,- for jobben med min topp +3000,- for ny kam. resultatet har strekt seg fra 133hk til nærmere 220hk. Dette er greit nok sugetrim som sies å være dyrere. Noe som stemmer når man bikker en viss grense med hestekrefter.

 

Escort: Jeg er greit nok god kunde hos Velox, da prisene er å sammenligne mefæd Biltema. Forskjellen er jo at velox forhandler originaldeler eller deler ment til forsterkning av motor pga høyere ytelse. Men har nok ikke fått en bedre pris enn andre ville fått for akkurat samme stemplene. Velox er ett veldig kjent navn for dem som driver med eldre Audi. Har gode referater på bl.a bilforumet og vacn forumet for spisskompetanse, priser, ærlighet og service. Men nok om det, det var ikke Audi vi diskuterte nå. Det får vi heller ta på vacn eller bilforumet, da ingen av disse er ment kun for Ford ;-)

 

Armani: Hva var grunnen til at tråden ble slettet? Dette er vel noe som kun moderator kan gjøre?

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0L DOHC (Restaureringsprosjekt)

Volvo 460 2.0L (Hugget 09.03.2011)

Vw Passat stv 1.8 (Solgt)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Link to comment
Share on other sites

Armani: Kan se på 18.000,- som helt greit om dette pgså innebærer overhaling av topp og en bra effektøkning. Selv har jeg kun betalt 9000,- for jobben med min topp +3000,- for ny kam. resultatet har strekt seg fra 133hk til nærmere 220hk. Dette er greit nok sugetrim som sies å være dyrere. Noe som stemmer når man bikker en viss grense med hestekrefter.

 

Armani: Hva var grunnen til at tråden ble slettet? Dette er vel noe som kun moderator kan gjøre?

 

Helt greit hvis jobben som er gjort står i stil. Jeg vet hva slike jobber koster og hva som kan forventes. Det kom også opp flere eksempler i den tråden, blant annet av Breda som kjørte prismessig lik topp på sin 700hk sierra.

 

Grunnen er at moderatorene ikke forstår at dette er et forum hvor meninger skal diskuteres, ikke kontrolleres.

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk lesning denne tråden. Dette bør jo sette ting i perspektiv for de fleste. De som ikke ser faresignalene her nå, er jo relativt trangsynte.

 

Føler også at jeg må quote noen ting.

 

har vært borti dette før. hvor folk

bruker offentlige forumer til å presse meg med alle tenkelig midler.

 

Min oppfattning er å ikke la hvem som helst herse med meg !!!!

 

Er akkuratt dette som skjer jeg ikke ønsker skal brettes ut på et offenltig forum.

det var avtalen. en privat avtale mellom eks deg og noen andre.

 

Dette Frode skriver her, forteller jo mye om hvordan hverdagens hans med sine egne kunder er.

Han er kjent med diskusjoner og press fra kunder. Hvis du, Frode, oppfører deg som folk, og opererer på en måte

som gjør at folk oppfatter deg som seriøs, flink og behjelpelig, så trenger du ikke bekymre deg for at folk

skal henge deg ut og presse deg på forumer, eller herse med deg. Da vil du kanskje komme deg dit du ønsker og

bli en person som folk forguder og snakker om. Selv om jeg ser at det er veldig langt dit. Og hvis du samtidig

lager avtaler og priser med kunder, som tåler dagens lys og diskusjoner på forum, (noe som forsåvidt er helt

vanlig ellers i verden) så vil du se at ting blir mye lettere. Og sist, men ikke minst. Tenk over hva du sier

om en kunde til en annen kunde. Plutselig kjenner de hverandre. ooops.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Det Breda skriver er virkelig sant.

Skal man drive i dette faget så burde man kunne gjøre det med stolthet over si jonn og faktisk la priser bli offentliggjort, selv om prisen er så skammelig dårlig at trimmeren ikke tjener penger på det. Da er det en vennesak som alle må akseptere ;-)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0L DOHC (Restaureringsprosjekt)

Volvo 460 2.0L (Hugget 09.03.2011)

Vw Passat stv 1.8 (Solgt)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...