Jump to content

Kjøpsråd Scorpio?


radovan

Recommended Posts

Som trådtittelen seier: Skal ha rimeleg og komfortabel familebil, helst stasjonsvogn. Skal vere andrebil og har ingen preferansar til motor eller utstyrsmodell, men hadde jo vore kult med ein skikkeleg high spec-modell.

 

Vurderer ein Scorpio, men veit lite om dei. Har alltid likt dei og når eg no treng ein bil med plass og med vekt på komfort lurer eg på om eg skal prøve å finne med ein.

Teknisk tilstand/rust/PKK er prioritert. Skal eg velje fritt vil eg ha ein mørk blå -98 stv. :)

 

Kva skal eg sjå etter? Er dette i det heile bilen for meg?

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Mørk blå 98'stv kan hvertfall anbefales.

Sett deg ut en spesiell bil?

Jeg hadde en 98' 2.3i Ghia. Helt klart en av de beste bilene jeg har hatt. Komforten er vanskelig å slå, både for fører og passasjerer.

De ruster i hjulbuer bak, og dører foran. Kan godt være obs på om det har vært bytta innsug, da det originale i plastikk pleier å ryke.

Link to comment
Share on other sites

Mørk blå 98'stv kan hvertfall anbefales.

Sett deg ut en spesiell bil?

Jeg hadde en 98' 2.3i Ghia. Helt klart en av de beste bilene jeg har hatt. Komforten er vanskelig å slå, både for fører og passasjerer.

De ruster i hjulbuer bak, og dører foran. Kan godt være obs på om det har vært bytta innsug, da det originale i plastikk pleier å ryke.

Har vel sett ein slik ein gong og blitt forført... :blush:

Har forstått det slik at -98 har litt anna front enn dei tidlegare? Og så er det alltid lurt med ein bil som kom seint i modellens levetid, men eg har ingen absolutte krav til det, altså...

Likar og dei tidlegare Scorpioane. Onkelen min hadde ein -86 (eller var det -85?) 2,0 CL. Det var stasbil for oss ungane på slutten av 80-talet. :)

 

Edit: Denne synest eg er heilt guddommeleg: Scorpio

Dessverre må eg ha stv og ha hengarfeste... :(

Edited by radovan

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Det kom en facelift i 98' ja. Nye lykter, ny frontfanger, og ny grill.

Min var lik den i annonsa, bortsett fra at min var manuell.

Ligger en ganske bra rød metallic stv ute på finn om jeg ikke husker feil?

Link to comment
Share on other sites

94-modellen på Vinstra? Ja, har merka meg den, fin bil med mange av krava mine innfridd. Men eg håpar i det lengste på ein nyare og meir søkklasta modell. Viss eg ikkje finn det angrar eg på at eg ikkje såg på denne. :blink: Har heldigvis ikkje umiddelbart hastverk. :)

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

94-modellen på Vinstra? Ja, har merka meg den, fin bil med mange av krava mine innfridd. Men eg håpar i det lengste på ein nyare og meir søkklasta modell. Viss eg ikkje finn det angrar eg på at eg ikkje såg på denne. :blink: Har heldigvis ikkje umiddelbart hastverk. :)

Lå en 98' modell ute for noen dager siden. Den kommer sikkert tilbake, har ligget en stund. Stod i horten til 30 000kr

Link to comment
Share on other sites

Lå en 98' modell ute for noen dager siden. Den kommer sikkert tilbake, har ligget en stund. Stod i horten til 30 000kr

Interessant! Håpar i utgongspunktet på å finne noko litt nærmare (nordvestlandet) men for rette bilen kan eg nok ta ein tur til Horten. :) Har eit slags tak på 25000,- og håpar på å finne noko brukbart der. Vurderer andre bilmodellar, eigentleg det meste som kan tilfredstille kriteria mine, men Scorpio er ein av mine favorittar og vil bli prioritert. :)

Dess lenger bort, dess betre må bilen vere. :lol:

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har et ønske om å velge fra øverste hylle, men samtidig ikke prioriterer lavt bensinforbruk høyest så måtte da en 2,9 24V (cosworth) vært det ultimate. Riktignok ligger de noe over dine 25 tusen i pris, men de er vel ikke så styggelig dyre. Mye bil og motor for pengene er det allefall.

Men 2,3'n er en veldig god motor det også. 144hk om jeg ikke husker feil.

Selv har jeg eid en 89modell scorpio 2,9 12V ghia. Helt fantastisk god bil å kjøre med en sterk og behagelig motor. Men brukte mye bensin.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Det blir neppe frykteleg mange kilometer i året, så eg kjem til å prioritere tilstand framfor andre kjepphestar.

 

Fint med 200hk familiebil om eg kan få det, men gjerne ein 2,5 diesel viss motoren er god og sit i ein god bil. :) Time will show! :closedeyes:

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Trur du vil bli fornøyd med comforten uansett motorvalg. Men om du hadde valgt en 2,9 24V så er vel utstyrslista på de fullbooka i utgangspunktet.

Fortryllende gode seter i dem også. Rett og slett en fantastisk bil!

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Bensin forbruket er ikke ille på 2,9 24v ligger på ca litern på blanda, nesten samma på 2,3 16v 147hk.

Skal lete lenge etter bil til samme pris som har like bra komfort som Scorpio 95-98.

 

Sjekk rust i ytre setefester, gulvet mot langsgående vangene under bilen, kanaler, hjulber og dører.

--"-- slakk i endestag framme og om det er kast i skiver, samme med endestag og stabstagsforinger bak virker som de sjelden byttes på Scorpio har jeg erfart på de jeg har kjøpt.

plast innsugsmanifold på 2,3 er en svakhet som nevnt over, så bare positivt å montere en i alu fra 2.0 16v.

er også en svakhet at koblingspunktene på coilene sprekker og at isolasjoen på ledningene bak toppen smelter/sprekker opp.

men er jo ikke noe som ikke lar seg ordne egentlig :whistling:

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Det er von i hangande snøre, kva f det no skal bety.

 

Det kjem inn nye bilar på Finn nesten dagleg, og sjølv om ingen passar enno er det moro å følge med. Den som kjøper den 2,9 4x4 som kom inn i går får mykje for pengane, 12000,-. Ein del rust og, dessverre, og det har eg ikkje tid til no. Då ventar eg heller til det kjem ein mindre tagbar bil, men med mindre bonusarbeid. :blush:

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Ved å vere litt snedig i søketeknikken :smartass: har eg kikka litt på utgåtte annonser. Lite å hente der sidan det manglar namn på seljar eller bilane ikkje lenger er til sals (kanskje den nye eigaren skal selje? :whistling: ) , men moro lell. Svært mange av mk3-Scorpioane har ein gråsvart farge eg slett ikkje er begeistra for. Det får dei til å sjå sjuskete og shabby ut. Var dette ein veldig populær farge? Elles er dei kvite (grøss) eller burgunderaktig raude, ein farge eg kan forsåvidt kan tolerere. Blåfargen, eller er det fleire kanskje, får bilen til å framstå som luksuriøs og vakker. Alle skulle vore slik. Enkelte skal vere grøne, men dei ser grå ut på skjermen min.

Eg ser vidare etter ei blå stasjonsvogn. :)

 

Bensin forbruket er ikke ille på 2,9 24v ligger på ca litern på blanda, nesten samma på 2,3 16v 147hk.

Skal lete lenge etter bil til samme pris som har like bra komfort som Scorpio 95-98.

 

Sjekk rust i ytre setefester, gulvet mot langsgående vangene under bilen, kanaler, hjulber og dører.

--"-- slakk i endestag framme og om det er kast i skiver, samme med endestag og stabstagsforinger bak virker som de sjelden byttes på Scorpio har jeg erfart på de jeg har kjøpt.

plast innsugsmanifold på 2,3 er en svakhet som nevnt over, så bare positivt å montere en i alu fra 2.0 16v.

er også en svakhet at koblingspunktene på coilene sprekker og at isolasjoen på ledningene bak toppen smelter/sprekker opp.

men er jo ikke noe som ikke lar seg ordne egentlig :whistling:

Takk for tipsa! :)

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

HeI:) Jeg har en 98 2.3 stv sølv som bruksbil. Det er innsuget som har køddet til og varmeregister som har ett bittelite hull.

disse registrene til AC utgaven med digital temp koster nesten 2800kr her i landet,men ca 1000 fra Utlandet. Er delvis greit fornøyd med 2.3 men den er tørst og har aldri fått den under 1.3på mila uansett.Men bruker E85 på den nå med oppjustert fueltrykk og lurechip på luft temp sensoren.Går da på gjennomsnitt 1.3-1.4 og går mye bedre,

 

Bytter man innsuget fra 2.0 og samtidig kammene fra 2.0 utgaven vil man få noe sprekere motor. har fjerna innmat av katt og laget delvis eff annlegg.Fungerer greit nok.

 

Annet og legge merke til på disse er bærearmene foran. Disse er dyre her i landet .2000kr stk + foring bak så finner jeg dem ikke i utlandet noe rimlig heller., så er opphengskula slitt så får du som min har. sliter dekk og forandrer camber og spissing ved brems og styrer veldig i dype spori vegen.

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Roadtrip :) Scorpio

 

Av og til har ein feil postnummer. 12 timar kvar veg, elles var det ein skikkeleg bra kandidat. :)

 

 

Er delvis greit fornøyd med 2.3 men den er tørst og har aldri fått den under 1.3på mila uansett.

Oi, såpass mykje? Eg har vel kjekt ymta frampå at eg ikkje er bekymra for forbruket, då det ikkje kjem til å bli uhyre mange km for året, men då tenkte eg på om bilen brukte 0,7 eller 1,0. Dei fleste ser jo ut til å vere nettopp 2,3 og då må eg vel rekne med liknande tal på dei fleste av dei? Kanskje eg skal satse på dieselen? :unsure:

Evt. 2,9, for då er det jo forståeleg at den brukar litt...

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Min 2,3 med manuell kasse ligger jeg på ca 1,0 på mila på blanda kjøring , Hadde en org 2,9 manuell før trim og konvertering til manuell , den lå på 1,2-1,3 m automat

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Mye burning på gjøvik trur jeg.. 1,3 på mila er jo hinnsides. Aldri om den hadde blitt godkjent for salg med de utslippene som følger ett slikt forbruk.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

`92 modell min 2.9 men.

 

Den er litt humørsjuk, men går på 0,8 på langkjøring når den er i godlune, dessverre kan man gange det med 3 når den ikkje er i godlune. Driver på å feilsøker, er ikkje meninga det skal stinke bensin av eksosen :-)

 

Min forrige `88 2.9 gikk på rett i underkant av literen, sjølv med 2.4 utveksling.

 

Begge var automat, og stortrives med 2.9-12V i grunnen, motoren skal over i en Granada nå.

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Store variasjonar! :)

 

Det er jo bra at ikkje alle brukar litervis, då utvidar det spekteret litt.

 

Korleis fungerer 2,0 doch-motoren? Er det ikkje mykje likt den som sat i Sierra før? Og det er vel forsåvidt 2,3 og?

 

Broderen hadde Sierra 2,0 doch og sjølv om det var ein seig og sterk motor var eg aldri heilt fortruleg med den. Virka stør og lite elastisk.

Det hadde kanskje litt med girkasse og utveksling å gjere. Det vart for tett mellom gira og for lavt utveksla. Når ein legg til kjensla av ein motor som ikkje var komfortabel med å bli dratt ut på turtal følte ein som regel at ein aldri var i rett gir. :unsure:

 

Fordelen var at ein kunne legge han i femte omtrent umiddelbart og han gjekk på 0,6 på mila.

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Har en 94 Scorpio 2,0 Dohc automat, veldig frei motor det , ligger på ca 0,8 med automaten, har hatt flere dohc manuell tidligere og de lå på ca 0,7

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Korleis fungerer 2,0 doch-motoren? Er det ikkje mykje likt den som sat i Sierra før? Og det er vel forsåvidt 2,3 og?

Dohc 2.0 8v er lik som i scorpio 92-94. 2.0, og 2.3 16v er ganske annerledes. Sierra 2.3 er en v6. Men 2.3 scorpio er en dohc motor om det var dét du tenkte på.

Link to comment
Share on other sites

Dohc 2.0 8v er lik som i scorpio 92-94. 2.0, og 2.3 16v er ganske annerledes. Sierra 2.3 er en v6. Men 2.3 scorpio er en dohc motor om det var dét du tenkte på.

Ja, har høyrt at 2,3 i Scorpio er basert på 2,0 som igjen er same motoren som sat i tidlegare Sierra/Scorpio. Men det er jo klart det er to ulike 2,0 doch. Det har eg ikkje tenkt på. Er 8V og 16V 2,0 heilt ulike konstruksjonar og er 2,3 basert på 2,0 16V?

 

Sierra 2,3 har eg hatt i Granada, så den veit eg er ein V6 Kølnmotor. :)

 

Eg rotar det til ved å ikkje presisere om det er den ein eller andre Scorpiotypen eg snakkar om.

Edited by radovan

Scorpio 2.3 aut -98

Gammal moro - Consul 2.0 -72, Consul 2.0 -73, Taunus stv 1.6 -74 Granada 2.0 -76, Granada 2.3 -77, Granada 2.3 -79, Mondeo 1.8Td -99
Støttekontakt for papsens Granada 2.3 -81

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...