Jump to content

Dårlig dag på jobben


xr4ti

Recommended Posts

Med det momentet de har tviler jeg ikke på at den klarte spinne løs bare på gasspådrag på ett av de høyere girene på våt asfalt.

Mustangen min har bare en liten 4.6L på kunn litt over 300hk, og spinner løs på våt asfalt med kalde dekk på de 3 første girene bare ved å gi gass.

Skal sies jeg har lett utveksling, men Viperen har til gjengjeld nærmere dobbelt av mororvolum!

Uansett kjedelig utfall for sjofør og firma :(

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Ganske spenstig å sende avgårde en Viper med en 19åring bak rattet når det er meldt regnvær. Skulle tro de har tilgang på henger, men det er kanskje ikke like kult å kjøre Viper på henger?

Men alt er vel ikke tapt? Nå er det bare å flytte drivlinjen over i en rod eller noe, og lage noe morsomt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Har en kompis  som med jevne mellomrom blir sendt mellom her og oslo  (50mil)  for å hente og levere biler etc for verkstede/salgsdelen :)

Jeg vet ikke, men kan hende det er billigere og litt tryggere på sine måter enn henger :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...