Jump to content

Bilder gatebil


Syvers

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hafsengen har jo begynt å sette sammen motoren selv nå.. han ahr hatt den oppe 2 ganger siden i fjor og da han han satt det sammen selv.. og bremsa 4hk mer etter han gjorde det selv :D

Bilen bremset 785hk, men da med en annen turbo enn han har kjørt med før ;) Mer orket ikke innsuget så vidt jeg fikk vite... :P

Link to comment
Share on other sites

Guest mazdafun
Jeg digger de audiene der.. Var det Audi 200 maskin i den, eller var det en vanlig 5cylindra?

 

 

 

bilen til jonus det der.. alt er vel ikke offenylig om innholdet der, men kjører kraftig modifisert RS2 motor og driv så vidt meg bekjent.. hemmelighetsfull kar det der :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Den svarte ? En kompis av meg sin... sitter en vanlig 2.9i i den.. han rakk ikke sveise sperre... kunne blitt ganske så artig det :) Heh... Han har en grom maskin m 24v liggende som han skal ha i... noen som gjetter? :)

Link to comment
Share on other sites

hihi, ingen problemer. er det ikke den som har 1300 hester og hengerfeste til campingvognen som henger og dingler etter den?? :D

Edited by frode

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

hihi, ingen problemer. er det ikke den som har 1300 hester og hengerfeste til campingvognen som henger og dingler etter den?? :D

 

1200, 1700 med lystgassen.. har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett videoen der han sier det..

 

NB! Dette var før turbo.. :ph34r: B)

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

i hekkeskauen!! hvor mye hester dreier det seg om nå da??

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

i hekkeskauen!! hvor mye hester dreier det seg om nå da??

 

Vet ikke :ph34r: Er ikke sikkert biltilsynet får vite det heller :ph34r: :ph34r:

Edited by TurboX

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

quote mazdafun:

bilen til jonus det der.. alt er vel ikke offenylig om innholdet der, men kjører kraftig modifisert RS2 motor og driv så vidt meg bekjent.. hemmelighetsfull kar det der ph34r.gif

 

 

 

kjører fortsatt på originalt drivverk han. har ikke klart å ta kverken på det.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...