Jump to content

Han som har med ford treffet å gjøre


Guest 2.9i sedan

Recommended Posts

Guest 2.9i sedan

Det er to personer som driver med ford treffet på rudskogen, han ene er en nær venn av meg faktisk ^_^

Han har sagt at hvis det blir nok etterspørsel så blir det kansje i år også.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jon? Får håpe de klarer dette i år også. Er jo så absolutt være et behov tilstede der ute etter det jeg erfarer.

Link to comment
Share on other sites

Jon? Får håpe de klarer dette i år også. Er jo så absolutt være et behov tilstede der ute etter det jeg erfarer.

Hæ??? Er det små muligheter at det ikke blir Fordtreff på "skauen" i år? Nei da må vi jaggu dra igang en underskrifts-kampanje så Jon ombestemmer seg!

Edited by viceguy
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Kjøre uten skilt altså?? he he

Det blir tøøft... nei nå må jeg komme meg hjem fra jobb her. Slutta egentlig kl 22, men har jo ikke data/internet hjemme :(

Og hvis pakken jeg fikk i posten idag av Count virker så kanskje jeg får med meg scorpio'n ned også, ærn, ærn, æææææærrrrnn!!!

Edited by Fresh|
Link to comment
Share on other sites

Hvor mye koster det å kjøre på denne banen?

Er egentlig ikke så keen på å dra utpå en bane full av gromme motorer når jeg stiller i en 2,9 12v maskin.

 

Ser litt spakt ut det :(

 

mener det kosta 300kr i fjor?

 

er jo ikke det det handler om! det handler om å ha det gøy med det kjøretøyet du har! seff får du det morro.. vil alltid være noen som kjører fra deg å det gjelder ganske mange her! så slapp av! still opp og kjør det 2.9 din klarer du så er vi fornøyd :D

 

DET HANDLER IKKE OM Å VINNE MEN Å IKKE TAPE :D

Link to comment
Share on other sites

stemmer dette var jo ford treffet det var snakk om. Ikke gatebil. Var utpå med 2,9 sedanen min ifjor jeg. Det var mega tøft. Holdt på å pisse i buksa før jeg skulle ut første gangen. Men da jeg ble vinket inn var det som om instinktet tok over, he he .

Gleder meg til det!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...