Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

jæævlor å høsn ! du har jaggu stått på her ser jeg.. bygd om til mk2 ræv :P å volvo front. men faktisk denne komboen her likte jeg :D :D

hvilken årsmodell er dette ?

har vel heller aldri vært no fæn av combat styling men denne kledde det :D

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

Kul og spesiell!! Kan vi få se noen flere bilder av fronten også?

 

Det du må gjøre her er å oprette en tråd i prosjekt forumet der du forteller om ombyggingen steg for steg og legger ved bilder. For det har du vel? Det hadde garantert blitt en tråd som kunne underholdt meg og de fleste andre her svært positivt!

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Takker for fine tilbakemeldinger og legger ut ett bilde til forfra. Jeg er nå over i trinn 2 i byggefasen :) etter mange år med hvile. Blir å starte prosjekttråd helt tilbake til 2000 da jeg startet på bilen og videre fremover.

 

XR4I76.jpg

Edited by Skybert
Link to comment
Share on other sites

Tøff!! Men det er noe som skurrer litt trur jeg. Jeg synes vinkelen på grillen er en anelse bratt. Men slik er det jo på Volvo V70. Men samtidig så krasjer linjene på en Volvo ganske mye med linjene til en sierra.

Jeg synes ikke sierra kler små runde tåkelys i fangeren, så det ville jeg gjort noe med. Hva for slags lykter er det du har på den?

 

Gleder meg masse til prosjekt tråd!!!!

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Tøff!! Men det er noe som skurrer litt trur jeg. Jeg synes vinkelen på grillen er en anelse bratt. Men slik er det jo på Volvo V70. Men samtidig så krasjer linjene på en Volvo ganske mye med linjene til en sierra.

Jeg synes ikke sierra kler små runde tåkelys i fangeren, så det ville jeg gjort noe med. Hva for slags lykter er det du har på den?

 

Gleder meg masse til prosjekt tråd!!!!

 

Skurrer litt..nå var du snill synst jeg. Bryter man originale linjer så ville det vært rart om det ikke skurret :)

Vinkelen må være slik, legger du den så vil den ligne en slutten av 70-talls sapporo :) også er det ikke v70 men 460 :unsure: Liker innspill og idèer om videre bygging, men det trøkker vi til med i kommende prosjekt tråd :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...