Jump to content

uber TENNplugg til cosworth


Cosworth_ftw

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er med på det, mulig jeg forklarte meg klønete.... Så 57 og 59 pluggen har stødemping?

 

QC59C og QC59YC er iallefall oppgitt til å ha noe som heter CDI resistor.

 

grcossie: Jepp du får Champion plugger der men ikke q 57 eller 59. Har ringt ut der for en stund siden og hun hadde ikke hørt om de engang hun jeg snakket med.. Kan sikkert skaffet men da ble det dyrt.

 

Man må jo være engasjert nå rett før gatebil, så hun har hørt om dem nå iallefall. :D

 

Importøren SAFE har 4 stk. QC59YC på lager og prisen er kr. 231,25 pr stk.

 

Hun på Lakkspesialisten sa at hun har 10 stk NGK BCR8ES på lager og prisen er kr. 65,- pr stk.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Guest mazdafun

Ford: Funnet ut noe mer om de pluggene jeg solgte storebror? bilen gikk stygg-godt på de plugga?

Link to comment
Share on other sites

eg kjøre noen denso platinum plugger på min..kan sjekke imorgen..dem er eg kanon fornøyd me.har kjørt maaange km på.uten ett feilslag.

 

Denso IK22, samme som Porche Cayenne Turbo?

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

er det noen som har prøvd motocraft 071c?

er billige og i england blir de brukt på alt fra std motor til 600 hk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.

"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.

"Horsepower" is how fast you hit the fence.

"Torque" is how far you take the fence with you.

Link to comment
Share on other sites

Guest mazdafun
Denso IK er Iridium.

 

Disse som ble solgt til brødrene "ford" her for noen år siden. de gikk maaaange km med hardt bruk!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Guest Dre Racing@

bank til det ikke buldrer mer... bruker å gjøre det over 1.5bar...

 

edit: selv kjører jeg NGK bcp7es. banket til 0.6.... NGK er det eneste som alltid funker synes jeg da, og er det eneste jeg bruker (moped, cross, bil)

Edited by Dre Racing@
Link to comment
Share on other sites

ring sarpsborg motor og si du skal ha champion plugger til cosworth. jeg bruker qc57, og har ALDRI hatt noe problem med de. ~400hk. dessuten koster en pakke fra SM 200,-

kjører med 0,6 åpning.

Edited by armani

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

@armani: stemmer, jeg kjøper også på sarpsborg motor (de ligger jo rett oppi her, hehe) pleier å kjøpe etpar pakker i slengen for dem ryker støtt og stadig, men er vel ikke pluggens skyld :D

 

har også kjørt med den der 57 pluggen, merka ikkeno forskjell.

Tidligere "joppa"

-77 Taunus 2.0

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest crzywiz

Jeg var å kjøpte ett sett BCR8ES idag, Men den putrer litt på tomgang. Merker ingenting under kjøring, og fjusker ikke under fullt pådrag.

 

Kan det henge sammen med at jeg ikke justerte åpningen ned til 0.6 først? Eller er det noen andre ting som forårsaker dette.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...