Jump to content

Hva har du kjøpt til bilen idag?


EscCos

Recommended Posts

Idag har jeg bestilt 4 stk 6x13 originale Ford RS felger fra en forhandler i Sverige. Fant de i delekatalogen på jobben, men de var jo utgått av produksjon så jeg søkte etter de på et program vi har på jobben, der du kan søke på et delenummer og se beholdningen til alle Ford forhandlere i verden, og da fant jeg en Ford forhandler i Sverige som hadde 4 stk på lager. Fikk de for 650kr per stk :)

 

Her er bilde av de :

 

Flg55001.jpg

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 365
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Digger de felgene, hårball :)

Et meget godt alternativ til Compomotive :)

 

jess. for ikke og snakke om prisen da.. 5600 ink frakt, bolter og senter kopper.

er samme firma jeg kjøpte fiesta hjula fra og :P er rett og slett knall fornøyd med de.. kan anbefalles på det sterkeste..

Link to comment
Share on other sites

Kødder du??!

Hvor kjøpte du de ifra?

 

ebay self, men det kom vell ikke som noe sjokk :P ? http://stores.ebay.co.uk/RALLYSPORT-INTERNATIONAL

 

de har et sett med felg pakker til 520 pund, den tilsier frakt og full pakke..

men er første mann til mølla da :P ser det er 1 sett med hvite igjen værtfall, mulig det er igjen et par sett med grå ?

 

sånne felger må jeg ha! hvor kjøpte du de? lang leveringstid?

 

leverings tida er vell på 1-2 uker, var værtfall noe sånt på fiesta felgene, men ja =)

 

 

@: armani: hadde ikke du kjøpt tremec da? hvorfor går du for en drevsats i stede? vi kan gjærne ta det pr PM :)

Link to comment
Share on other sites

riktig nokk, jeg betalte disse før jul, men fikk de ikke før på tirsdagen, og self prøvemonter, har også kjøpt focus st170 fram bremser, som passa bruk bart under 18 tommeren B) kunne vært 330mm da, men 300 får duge...

 

SDC10349.jpg

 

SDC10350.jpg

 

SDC10338.jpg

 

SDC10334.jpg

 

bestillte, men henta denne i dag, takk frode :)

SDC10328.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hår ball: elsker de nye revolution felgenne!

 

ja, de er hakke penere in real life, vanskelig og ta bilder av hvite felger..

men ja, er jo revolution som sitter på fiestan og :P begge sett med felger er kjøpt fra samme sjappa i england, anbefalles på det sterkeste. og til den prisen da :D

 

finn noe hvite motorsport felger hær til lands (8x18) til under 6000 kroner da, og det inkluderer bolter og senter lokk....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...