Jump to content

Cossie mot R1


Cosworth Racing1

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er ganske sikker på at det IKKE er en R1 på filmen, og ALDRI om han blir så godt parkert av en cossie med 600+hk, ser jo ut som han står stille jo... Ikke akselerer den noe spes heller, så noe er veldig feil her.

Dette kan sikkert fjortissene diskutere frem og tilbake i evigheter, men jeg krever bevis, før jeg godtar det ;)

(videoen er IKKE bevis nok, for den viser ikke hvilken sykkel det er snakk om)

Link to comment
Share on other sites

Er ganske sikker på at det IKKE er en R1 på filmen, og ALDRI om han blir så godt parkert av en cossie med 600+hk, ser jo ut som han står stille jo... Ikke akselerer den noe spes heller, så noe er veldig feil her.

Dette kan sikkert fjortissene diskutere frem og tilbake i evigheter, men jeg krever bevis, før jeg godtar det ;)

(videoen er IKKE bevis nok, for den viser ikke hvilken sykkel det er snakk om)

 

Jo. Det er en 99/00mod R1 som er rensa for kåpe, plast m.m. som fjusker på 12000 o/min som har gått mye. (brukt)

I denne videoen er det klart, cossien kjører fra sykkelen. Det er ikkeno å diskutere det? Alle ser det?

 

Merk at denne sykkelen har i UTGANGSPUNKTET 150hk og 179kg uten fører. Det gir et forhold på 0.84hk pr kg.

En 05mod GSXR 1000 f.eks har 179hk og 166kg uten fører som gir nesten 1.1hk pr kg. Det er en økning på 25%

 

En GSXR 1000 av nyere årgang kjører 0-200km/t på 7 sek. Det er det ikke mange biler som følger.

Link to comment
Share on other sites

Jo. Det er en 99/00mod R1 som er rensa for kåpe, plast m.m. som fjusker på 12000 o/min som har gått mye. (brukt)

I denne videoen er det klart, cossien kjører fra sykkelen. Det er ikkeno å diskutere det? Alle ser det?

 

Merk at denne sykkelen har i UTGANGSPUNKTET 150hk og 179kg uten fører. Det gir et forhold på 0.84hk pr kg.

En 05mod GSXR 1000 f.eks har 179hk og 166kg uten fører som gir nesten 1.1hk pr kg. Det er en økning på 25%

 

En GSXR 1000 av nyere årgang kjører 0-200km/t på 7 sek. Det er det ikke mange biler som følger.

 

 

AMEN

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jaja jøss.

Uansett om han som kjører sykkelen i den første filmen sover eller gir det han har så kjører nå forden ifran ....

Kan da umulig være mye å diskutere

 

Bilen gikk BRA!!! .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Escort (|||) 1982 (SOLGT)

Sierra DOHC 1992-93 (DØD)

Sierra DOHC 1990 stv

Ranger 2,5D 2008

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

er ikke rart sierraen drar sykkelen når bilen og sykkelen passerer 200kmt... kan disukuteres til folk ikke gidder mer en sykkel har kansje 1hk pr kilo men de har IKKE nok moment til å dra videre!!! hvor mye nm har sykkelen ? 250nm kansje ? Ferdig med denne saken.. BILEN KJØRER FRA SYKKELEN! samma driten.. get over it. ferdig med denne saken!!

Edited by Stianwang
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest Hovden Racing

Legg ned hele topicen, dere ser hva som skjer på filmen. Ikke no mer å diskutere.

Kan kjøre fra R sykkel med Hiace'n min jeg også om det er i 20cm med nysnø, eller R sykkelen tar meg på asfalt. AMEN.

Link to comment
Share on other sites

Legg ned hele topicen, dere ser hva som skjer på filmen. Ikke no mer å diskutere.

Kan kjøre fra R sykkel med Hiace'n min jeg også om det er i 20cm med nysnø, eller R sykkelen tar meg på asfalt. AMEN.

Nå hadde topic'en liggi nede i 4mnd før du dro den opp igjen da ;)

Link to comment
Share on other sites

Greit driv i den Audin' tel Jonus gitt , han kan vel ydmyke det meste opp til 200km/t !

 

Ja den går noe grusomt raskt.. råeste er at han kjører ORGINAL girkasse ! Skulle likt å sett mt75 4x4 kassa tåle det:P

Link to comment
Share on other sites

Legg ned hele topicen.

Støtter den. Det er fullstendig meningsløst å snakke om akselerasjonsevne i forhold til maks effekt. De to har INGENTING med hverandre å gjøre. Når turtelleren ligger stabilt på det turtallet man har maks effekt, da har man selvsagt 0 aks. fordi man (forhåpentligvis) har oppnådd toppfart.

Hvis man f.eks har maksimal motoreffekt på 7050 o/min så betyr aksen fra 7000 - 7100 veldig lite i det store bildet.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...