Jump to content

Bilspill / Simulatorer


e21baur

Recommended Posts

Jeg sitter med Gtr Evolutions, med Logitech G25 Rattstyring og Nurburgring, +Våler med alt av antispinn,abs+++ skrudd av.

Kjører time attack på ringen på 7.55 med en Alfa Romeo 75 og 8.14 med Bmw E30 M3.

Det er raskere en disse andre bilene i spillet, dvs wtcc,corvetter og alt blir FLIST !!!!!!!!!!!

 

Dette er veldig bra og anbelfales på sterkeste !!!!

Link to comment
Share on other sites

Gran Turismo 4, NFS Pro street og Ford Racing 3... ikke spess bra , men mye gromme forder hehe

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier bare Rfactor med Logitech G25 med clutch og h-gir aktivert :)

Bedre kjørefølelse blir det ikke. Tuner du force feedback innstillingene til rattet så er det ekstrem realisme.

 

Jeg laga også en video med ACR på Rfactor, der jeg kjørte nesten lik runde på spillet som jeg gjorde med taunusen:

 

 

 

For den saks skyld så er ikke GT5 et dårlig valg heller :P

 

Edit: Du får lasta ned MASSE mods til Rfactor også, f.ex Rally gruppe B mod, med bl.a Ford RS200, Audi quattro, Austin Metro 6R4, Peugeot 205 T16 (tror jeg den het) OSV...

Edited by FunkyHunk
Signatur.jpg
Link to comment
Share on other sites

Rfactor er tingen her i alle fall :D

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Har kun Xbox så da går det i Forza 2. Noen andre bilspill anbefalt til Xbox? Må være realistisk, Simulator.

 

rFactor, Dette er kun til pc? Er det kun online spill eller? hvor får man evt. lastet ned demo?

Edited by HansenRS
Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå spiller jeg Undercover :) Kjører Bugatti Veyron fullt oppgradert på alle stadier :) går som ett uvær ;) Men en ting er TEIT på undercover og det er at jeg lå på motorveien i 400kmt! og plutselig kom det en Purkebil SUV forbi meg!! så det syntes jeg var passelig TEIT

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå spiller jeg Undercover :) Kjører Bugatti Veyron fullt oppgradert på alle stadier :) går som ett uvær ;) Men en ting er TEIT på undercover og det er at jeg lå på motorveien i 400kmt! og plutselig kom det en Purkebil SUV forbi meg!! så det syntes jeg var passelig TEIT

ja di tar deg jo igjen samme hvor fort du kjører tydeligvis

Link to comment
Share on other sites

Har kun Xbox så da går det i Forza 2. Noen andre bilspill anbefalt til Xbox? Må være realistisk, Simulator.

 

rFactor, Dette er kun til pc? Er det kun online spill eller? hvor får man evt. lastet ned demo?

Er såvidt jeg kjenner til kun til PC. Kan bruke denne torrenten for å laste ned spillet, skal du spille online må duvel kjøpe lisens mener jeg. Jeg har i alle fall ikke kjøpt lisens.

http://thepiratebay.org/torrent/4533575/rFactor-RELOADED

 

Er masse snadder å laste ned til Rfactor :)

Edited by Leo

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Lurer på om ikke det bare er en lett-verson med bare én bil og én bane du får der, men du får lastet en del biler og baner derfra.

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...