Jump to content

Drømmebilen på plass:)


turbodude

Recommended Posts

gamlebilen til Hogstad? :wub: gratulerer med fin bil

 

takk takk :) vet ikke,han jeg kjøpte den av het ihvertfall Andreas...

 

Dette er gromt...gratulerer så mye og ikke noe krasjing med det første... er det denne som sto til 190.000 på auto db.. isåfall lurrte jeg lenge på denne selv. den også med hvite baklys.

 

takk takk :) håper da ikke det :unsure: :lol:

Nei det er ikke den...

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å pirke, men tror det hadde gjort seg med orginale baklamper....

Helt enig, de hvite lyktene dro faktisk ned på total-intrykket av bilen. Men svarte felger med blank kant på hvit bil er bare riktig da (jeg har det jo selv :lol: )... å please ikke sett på (svarte) lister som folk maser om, setter du lister på så ha dem i bilens farve.

Edited by viceguy
Link to comment
Share on other sites

Helt enig, de hvite lyktene dro faktisk ned på total-intrykket av bilen. Men svarte felger med blank kant på hvit bil er bare riktig da (jeg har det jo selv :lol: )... å please ikke sett på (svarte) lister som folk maser om, setter du lister på så ha dem i bilens farve.

 

Arti å se folks forskjellige meninger. Vingebilen er penest original er min mening. Blir litt replika når detaljene ikke "stemmer".. Samma **** så lenge eieren er fornøyd. Ser ut som et nydelig eksemplar uansett :)

Link to comment
Share on other sites

Er nok ikke bilen til Hogstad. Bilen her er aviskjendis etteren viss Syversen lå litt for sidelengs i 60 sone her i Hamar. Knall fin bil på den tiden. Gratulere så mye :) har mange fine bilder av bilen som er ca 7 år gammle. Ser det er småskilt på den fortsatt :) godkjent i vognkortet :D

Link to comment
Share on other sites

Takker for både ris og ros :)

 

Få på lister :D

 

hehe :D Lister TROR jeg det ikke blir... vi får se...

 

Og hjul som fyller ut bak og orginale baklykter! Ellers ser den jo bra ut :)

 

Glassfiber fangere siden listene er hvite eller?

 

orginale baklamper har jeg tenkt å sette på,tenkte du på felger som bygger mer ut?

Frontfangeren er av glassfiber,bakfangeren er listen lakkert.

 

Er nok ikke bilen til Hogstad. Bilen her er aviskjendis etteren viss Syversen lå litt for sidelengs i 60 sone her i Hamar. Knall fin bil på den tiden. Gratulere så mye :) har mange fine bilder av bilen som er ca 7 år gammle. Ser det er småskilt på den fortsatt :) godkjent i vognkortet :D

 

Takk takk :) Bilen er nok fortsatt like fin.

Kan du sende meg noen bilder? litt artig å ha

Er nok ikke småskilt på nå,forrige eier hadde avskiltet den.

Da jeg skulle ha skilt på den igjen så fikk jeg ikke tilbake lite skilt :wacko:

Men de skreiv at den er godkjent med lite skilt foran i det nye vognkortet :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så etter bildene på den gammle pc men var borte, Det eneste jeg har er bilder i album.. Bilen ble fint behandlet av meg. Forstår egentlig ikke hvorfor jeg solgte den :) Stod på 17 " hvite raceline felger når jeg hadde den. Så noen bilder som jeg har tatt personlig for en stund siden i en annonse på autodb som søkte etter strøken hvit vingebil. Så det kan hende folk har bilder på pc sin her inne :D

 

Hvit vingebil står på ønske lista om dagen, Så hvis du skal selge så gi meg en lyd

Link to comment
Share on other sites

Så etter bildene på den gammle pc men var borte, Det eneste jeg har er bilder i album.. Bilen ble fint behandlet av meg. Forstår egentlig ikke hvorfor jeg solgte den :) Stod på 17 " hvite raceline felger når jeg hadde den. Så noen bilder som jeg har tatt personlig for en stund siden i en annonse på autodb som søkte etter strøken hvit vingebil. Så det kan hende folk har bilder på pc sin her inne :D

 

Hvit vingebil står på ønske lista om dagen, Så hvis du skal selge så gi meg en lyd

 

Okay men takk for at du sjekket ihvertfall :)

hehe det kan jeg gjøre men den skal nok ikke selges på lenge,kanskje aldri :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå har jeg vært på livemapping

Noen som vil gjette på resultatet?

bremset på 1,8 bar

 

portet topp"500 hk"(EBB)

CW2 kammer

justerbare kamdrev

custom innsug

680cc dyser

msd 6AL

rs 500 cooler

pukkelrygg chip

GT3071R,grenrør med ekstern 50mm wastegate(turbokongen)

turboxs boostcontroller

909 råder og stempler

orginal veiv

200 blokk std borr

19 raders mocal oljekjøler

tilton 2-skivet clutch

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg vært på livemapping

Noen som vil gjette på resultatet?

bremset på 1,8 bar

 

Skal bli spennede å se hvordan du synes bilen går når det blir "tørt" ute :D

 

Så da er det vel bare å tippe:

3100rpm - xxx nm

3600rpm - xxx nm

4500rpm - xxx nm

 

4000rpm - xxx hk

 

mak hk/max nm.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dette oppsettet her har jeg tro på :) Men alltid kjekt å slenge en gjetting ut i lufta :P

 

Og med skikkelig livemapping lover det veldig bra :)

Spent på å se hvordan denne oppfører seg på mellomregisteret :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

et godt råd bytt ut kamdreva. er ikke brukanes mer enn askebeger. hvis du vil se hva som skjer med dreva kan du se på mitt prosjekt, kosta meg ny topp og stempler. er alt for svak i feste til kammen. gir seg etter litt bruk. så selv på isaksen sin bil at de hadde begynt å sprekke. hvis du deler drevet så kan du kjenne hvilken superkvalitet det er. veldig porøs aluminium. få deg ebb drev eller vernier sine er mye kraftigere. bare et tips, tåler ikke turtall de dreva.

 

 

Tror på ca. 468 hk..

frode r

Link to comment
Share on other sites

et godt råd bytt ut kamdreva. er ikke brukanes mer enn askebeger. hvis du vil se hva som skjer med dreva kan du se på mitt prosjekt, kosta meg ny topp og stempler. er alt for svak i feste til kammen. gir seg etter litt bruk. så selv på isaksen sin bil at de hadde begynt å sprekke. hvis du deler drevet så kan du kjenne hvilken superkvalitet det er. veldig porøs aluminium. få deg ebb drev eller vernier sine er mye kraftigere. bare et tips, tåler ikke turtall de dreva.

 

 

Tror på ca. 468 hk..

 

Takker for tipset :)

Litt for høyt ;)

 

 

Gratulerer med flotte tall, hørte talla fra Kjetil. Du har fått deg en meget kjørbar bil vil jeg tro. Noe slikt vil jeg også ha

 

takk takk ^_^ jeg er veldig fornøyd selv også :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...